Automata váltó olajcsere Budapesten korrekt áron?
#12 Nem tudom, kínaiul beszélek? Elmondom akkor újra, remélem most sikerül magyarul.
Ha én veszem a cuccot, akkor te 140 ezret fizetsz ki nekem. Viszont az árrésem 60%, tehát a bruttó 140 ezerből, amit te a kezembe adtál, én nettó 84 ezret teszek zsebre.
Ha te veszed a cuccot, akkor 100 ezer forintot adsz a kezembe, de az árrésem 100%. Az a 100 ezer forint az nekem nettó. 100 ezer forint landol a zsebemben.
Javíts ki, ha tévedek, de 100 ezer forint több, mint 84 ezer. Vagy nem így van? Ha így van, akkor az azt jelenti, hogy nekem jobban megéri, ha az ügyfél hozza az alkatrészt.
Hogy ez téged miért érdekel? Azért, mert te (és a te fajtád) azok, akik minket tolvajoknak hívtok és lejárattok. Miért? Mert olyan rettentő buták vagytok, mint egy marék sár. Ezért tartozik rád, mert folyamatosan erről ugatsz.
#14 Nem kell elolvasni még egyszer, olvastam elsőre is. Figyelmen kívül hagytam, mert irreleváns, hogy te mit akarsz. Én szolgáltatást nyújtok. Neked van szükséged a szolgáltatásra. Neked van szükséged rám, nem pedig fordítva. Tehát azt mondod leszarod az én oldalamat? Oké, csak akkor nem lesz megcsinálva az autód. ÉN szarlak le TÉGED, mert én megtehetem. Nekem te nem kellesz. Van helyetted más. Hozza nekem a bevételt más. (remélem tiszta, hogy ebben az esetben "én" minden szakmabelit jelképez, nem konkrétan csak rólam van szó).
"Akkor miért is nem vállalsz hozott alkatrészt🤣🤣🤣🤣🤣"
Hihetetlenül ironikus, hogy ezt a választ úgy kezdted, hogy olvassam el mégegyszer a te válaszodat, tekintve, hogy a kezdetek óta ezt a kérdést válaszolom meg, de még mindig nem jutott el az agyadig. Akkor kinek kellene mégegyszer elolvasni?
Pont ezt magyaráztam, hogy ti azért tolvajoztok le minket, mert azt hiszitek az alkatrészen keresünk sok pénzt, pedig ez távol áll a valóságtól. Aminek szintén anyagi vonzata van, de nem úgy, ahogy S te kis agyad gondolja.
1. Szart sem értetek az autókhoz, nem tudtok jó alkatrészt venni. Nekem arra nincs időm, hogy az idiotizmusotokkal foglalkozzak.
2. Ha a te fos alkatrészed miatt csúszik az egész napom, akkor te kifizeted az anyagi kárt? Azt mondtad a korábbi példámra, hogy téged nem érdekel az én oldalam, csak az, hogy te mennyit fizetsz. De azt, hogy te mennyit fizetsz, az én oldalam határozza meg. Mert ha én veszem az alkatrészt, akkor 140 ezer lesz a végösszeg. Ha te veszed, akkor csak 100 ezer, de ha nem jó, akkor minden egyes bukott munkaórát a te számládra fogok írni. Márpedig amikor ilyen szirszar olcsó webshopokból rendeltek, akkor a termékcsere napokig tart. Nekem meg bruttó 24 ezer az óradíjam. Lehet számolgatni, hogy mivel jársz jobban.
3. A garancia, amit vállalunk, azt nem poénból adjuk, hanem TÖRVÉNY KÖTELEZ RÁ! Ha a garancia önállóan vállalt lenne, akkor azt mondanám, hogy szarok rá, hozd az alkatrészt, de nincs garancia. De nem így van. Törvény írja elő a garanciát. Ha te szar minőségű alkatrészt hozol, nekem azt ingyen ki kell cserélni. INGYEN kell dolgoznom NEKEM azért, mert az ÜGYFÉL egy fillérbaszó csóró kutya. Hát kösz nem.
#16 "egy olajnál mi lehet rossz"
A leghitványabb olajjal is bizonyára elfutna annyit az autó, mielőtt tönkremenne, hogy ne legyen közvetlenül az én olajcserémből eredeztethető a meghibásodás, tehát bármilyen ipari hulladékot is beleönthetnék, mondván "nem az én bajom". De nekem az miért lenne érdekem, hogy kárt okozzak? Mert ha én erőltetem, hogy én szerzem be az olajat megbízható forrásból, akkor üti a markomat mondjuk 5 ezer forint extra. Nem ettől fogok meggazdagodni. 5 ezer forint borravalókat dobálnak az emberek, ha korrekt és segítőkész vagyok.
És ezzel áttérve a garanciára és számlázásra: igen, csinálom. Egy fitying nincs marketingre költve, mert a mi marketingünk az az, hogy ha valaki szervizet keres és google-ön keres, akkor 40km-es körzeten belül mi vagyunk a legelső találat az értékelések miatt. Azt meg nem a szél hordta össze. És nem csak törvényi kötelezettségre terjed ez ki. Rengeteg olyan apróság van, ami nekünk semmibe, vagy minimális összegbe kerül, viszont pozitív hatást kelt az emberekben. Alapvetően a garanciális munkák sem drágák, tehát kreténség elutasítani őket, hiszen tök mindegy mennyi az alkatrész, azt kifizeti a kereskedő. Mi csak a munkaidőt bukjuk, de az meg hát pár tízezer forint maximum időtartamtól függően, egyrészt aki ennyi bukást sem engedhet meg magának, az zárjon be és menjen el alkalmazottnak, másrészt meg visszajön még 1-2 alkalommal a korrektség miatt és vissza is lett termelve.
Ebben van a pénz, nem pedig abban, hogy "haha 10-ért vettem az olajat és 15-ért adom el mekkora lúzer ikszdé ma is jól keresek". És komolyan mondom nem is csak a pénz miatt éri meg a korrektség. Ezerszer jobb a munka, ha nem az ablakon keresztül bámul a vadidegen, hogy biztos megcsinálom-e a munkát, amitől úgy érzem magam mint egy szabadlábra helyezett bűnöző, hanem már messziről tudom ki az, ismerem az autót, tudom miket csináltunk, tudom hogy nem fogok korábbi kókány szarházi keze munkája miatt szopni és amíg megcsinálom, addig beszélgetünk esetleg egy jót. Vagy ha nem, akkor is tudom, hogy nem bámul.
Minden létező módon kibasznék saját magammal is, ha kibasznék az ügyféllel. Tudom, hogy sokan túl egybitesek ennek megértéséhez és emiatt vannak férgek ebben a szakmában, de ha más nem, legalább vigasztaljon az, hogy az a patkány, amelyik le akar húzni, az úgyis csődben végzi előbb vagy utóbb.
#17 Jó, ez így korrekt még ha dupla annyit kértek mint ami elfogadható lenne szerintem. Ha megcsináljátok rendesen, nem kell visszaszaladgálni, mert rossz lett vagy 1 hónapot bírt az alkatrész, nem kell fenyegetőzni ahhoz hogy megcsinálják amit elrontottak stb. akkor szinte bármennyit megér a szolgáltatásotok. Sajnos bőven van ilyen tapasztalatom amiket írtam.
Egyik helyen nem adnak számlát, drágán dolgoznak és szarul, lehet visszavinni és mondják hogy ezt nem mi rontottuk el, pedig így hogy kicsit értek hozzá, egyértelműen én meg tudtam állapítani, hogy ezt nem úgy sikerült megcsinálni ahogy kellett volna.
Másik helyen adnak számlát, azt mondják jó minőségű az alkatrész ezért azt ajánlják, 2 hét múlva kapok időpontot, 1 nap kicserélni nekik egy kerékcsapágyat, aztán kiderül hogy a másik oldalon is rossz, erre nem jöttek rá, pedig kértem hogy nézzék meg, megint 2 hét múlva időpont, megint 1 nap várakozás. 1 hónapon belül pedig mindkettő tönkremegy, ajánlanak másik márkát természetesen az én költségemre, plusz fizessem ki megint a munkadíjat. Mondom tuti nem. Fenyegetőzni kellett feljelentéssel hogy hajlandóak legyenek bármilyen féle garanciáztatásra. Aztán megint 1 hónap volt mire garanciáztatták. Na most hogy ezt elkerüljem tuti kifizettem volna inkább a ti brutális munkadíjatokat. Úgyhogy pacsi ha ti tényleg korrektek vagytok.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!