Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mennyire megbízható a Ford...

Mennyire megbízható a Ford 2,2 TDCI motorja?

Figyelt kérdés
[link]
febr. 7. 18:34
 1/9 anonim ***** válasza:
56%
Nekem személyes tapasztalatom egy 2011-es ford focus 1.6 tdci motorról van. A lehető legjobb motorja szerintem a fordnak, soha semmi baja nem volt pedig beletekertem 270ezer km-t. Aztán én idióta vettem egy 2020-as focust, hogy majd milyen faxa lesz, ezt meg eladtam. Komolyan mondom, a mai napig a lehető legjobban bánom...
febr. 7. 20:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
68%
2.2 Puma (1.6 Peugeot-Citroen eredetű DV6 motorhoz semmi köze). Vannak bajai, mint olajpumpa hiba, porlasztó probléma miatt dugattyú kilyukad, EGR… Az újabb 2.0 (1995 ccm) teljesen felejtős az olajban futó vezérműszíj miatt. Más típus, motor van ami még szóba jöhet?
febr. 8. 00:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:
Nem tudom, megtetszett egy és jóárban van. Ilyen motor van benne. 2014es az autó, az lehet már jobb?
febr. 8. 00:41
 4/9 anonim ***** válasza:
0%
Az psa 2.2 hdi, nagyon megosztóak a vélemények róla, kérdezz utána szakszervizeknél.
febr. 8. 07:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
56%

Semmi köze a PSA (Peugeot-Citroen) DW12 kódjelű, 2179 köbcentis motorhoz, az csak Jumper/Boxer típusokban volt, ha furgon kell.

Ez a Puma nevű motor, 2198 ccm. Teljesen más konstrukció.

febr. 8. 22:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:

Ha belefér egy olajpumpa csere régi fajtára, és nem fáj ha porlasztót kell cserélni, akkor vegyed, de azért a piac árazza a rizikót (annyival olcsóbb, amennyivel többet lehet is költeni rá - nem törvényszerű, megelőzhető, stb)... Csak ne elhanyagoltat. Láncos motor, viszonylag tartós a vezérlés. Magasnyomású rendszer érzékeny, nagyon fontos a jó minőségű szűrő rendszeresen cserélve, és kell egy jó szerelő is aki figyel az állapotára, simán átégetik a dugattyút a porlasztók ha már kezdenek romlani, az meg nagyon nem olcsó móka. DPF fáklya (5. injektor) el szokott kormolódni, de sokszor elég tisztítani. EGR akadozó működés előfordul, ilyenkor pl nyomod a gázt és nem gyorsul. Olajpumpa változó szállítású fajta van már ezeken, ami elromlik és beáll a motor, na ezt ajánlott lecserélni a régi (-euro 4) fogaskerekes szivattyúra, ami kb örökös. Mondjuk inkább ez, mint a 2.0 EcoBlue (1995 ccm) az olajban futó szíjával, de vannak kevésbé rizikós típusok is a piacon.


(Ducato 2.3 vagy Master 2.3 felé nézelődnék, kisebbekből talán Transporter, de az már az én bajom.)

febr. 8. 22:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 A kérdező kommentje:
Igazából furgont nézek családnak. Az Opel Vivaro 1.6 CTDI 2016 (Nem BiTurbo) az mennyire megbízható?
febr. 9. 10:50
 8/9 anonim ***** válasza:
1.6 R9M talán kevésbé problémás, de annyival drágábbak is hozzá a dolgok. Ha már amúgy is 2014-es volt a másik, az előző szériás Vivaro/Trafic felé lenne érdemes nézelődni, ami 2014-ig készült. Azokból a 2.0 egy nagyon jó konstrukció, ott esetleg a porlasztók berohadása kockázat (de hát melyik furgonnál nem)...
febr. 9. 19:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 A kérdező kommentje:
Köszönöm 8#-as a válaszod! Még vacilálok, de ez sokat segített.
febr. 10. 07:38

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!