Automata váltó olajcsere Budapesten korrekt áron?
Normálisan végzett munka esetében a 140 ezer teljesen normális. Jó minőségű olaj litere 5-7 ezer körül van, átlag 7-8 liter szokott kelleni, az átmosás miatt ennek duplájára van szükség, tehát ott járunk, hogy csak az olaj maga minimum 70, de a 100-at is elérheti. Kell egy szűrő is, ami még egy papírbetétes esetben (pl. VW) is 10 ezer. És akkor jönnek a járulékos dolgok: számítógépes diagnosztika, az olajcsere géppel, utána számítógépes kalibrálás, próbaút... 1-2 óra simán rá megy autótól függően.
Ha jó munkát akarsz, ez az ára. Vannak olcsóbb opciók is, de ha van egy kis eszed azokat nem választod, ajánlani meg biztos nem fogok ilyet (bár nem is tudok, de ha tudnék sem ajánlanék, mert nem akarok neked rosszat és nem támogatom a kókány hulladék munkát).
Ez kb ennyibe kerül
Minek vettél olyan autót aminek a fenttartása anyagilag gondot okoz neked?
Hol írtam én olyat hogy anyagilag gondot okoz? Soknak találom és ezért kérdeztem hogy ne tud-e esetleg valaki jobb áron. Az ezer forintos parkolási díjat is soknak találom de nem okozna anyagi gondot kifizetni.
Máskor kérlek a kérdésre válaszolj. Ha meg nem megy a szövegértés akkor inkább ne írj.
#7 Egyetlen épeszű szerviz sem fogja elfogadni a szar vásárolt olajat. A legkevésbé sem zavar minket, ha tolvajnak hívtok minket ezért, az igazság viszont az, hogy egy modern automataváltóban az olajcsere sokkal merészebb feladat, mint a motorolaj csere. Habár hozott motorolajat sem töltünk, de ha az ügyfél valami olcsót kér, akkor olcsót kap, kész. Váltóolajnál ilyet nem játszunk. Mi vesszük az olajat 100% megbízható helyről és ha az ügyfélnek az túl drága, akkor ott az ajtó, viszlát. Sokkal kockázatosabb és manapság már drágább is az automataváltó, mint maga a motor. Úgyhogy nem.
Váltóolajból mindig veszünk mintát, motorolajból nem. Váltóolajcseréről mindig nyomtatunk bizonylatot, motorolajcseréről nem (mondjuk ott nincs is mivel, de ha lenne sem lenne fontos). Váltóolajcserét csak hibakódmentes autón végzünk, motorolajcserét nem, nem a mi dolgunk. Váltóolajcsere után mindig nyomtatunk diagnosztikai bizonylatot, hogy a csere után hibakódmentes továbbra is, motorolajcserénél nem.
Ezek a dolgok azért relevánsak, hogy feltűnjön, hogy egy modern automataváltóban az olajcsere nem éppen rizikómentes. Senkinek sem érdeke, hogy balul süljön el, úgyhogy míg például a motorolajnál van lehetőség némi kompromisszumra, a váltóolajnál nincs. Az a mi játékszabályaink szerint történik a biztonságra alapozva és ismétlem: akinek nem tetszik, lehet keresni mást. De ha a többi még nagyobb árat mond és hirtelen a miénk is megfelelne, akkor már késő, mert nem fogjuk elvállalni. :)
#9 Oké akkor megsúgom hogy a magyarországi olajforgalmazók 80%-ánál fellelhető hamisított olaj.
Még egy dolgot megsúgok, mert gondolom te is csak robot vagy, az üzlet részéhez nem értesz: a bevétel nyilván nagyon fontos, ugyanakkor legalább annyira fontos az árrés is. Ha te hozod az olajat és én csak munkadíjat számlázok, akkor az árrésem 100%, tehát abszolút tiszta haszon. Ha én veszem, akkor talán 60%, azaz a bevétel 40%-a nem az enyém, hanem kifizetem alkatrészre. Szóval te lehet azt hiszed, hogy a nyers bruttó bevétel a lényeg, azaz amit te kifizetsz nekem végösszeg, de nem. Hiába van a hónap végén 10M bevételem, ha ezt 60%-os árréssel értem el, mert akkor a nettó bevétel csupán 6M. Ha 8M a bevételem, azt a te borsó agyad azt hiszi szarabb, mert a 8 kisebb a 10-nél, viszont 90%-os árréssel értem el, ami 7.2M nettó. Na akkor melyik a jobb?
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!