Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » BMW E46 320i,318i,320D Melyik...

BMW E46 320i,318i,320D Melyiket ajánlanátok mindennapi használatra?

Figyelt kérdés

A keretem a vételre 1,2 millió ennyiből szép nem leharcolt kókányolt példányokat ki tudnék fogni?

Esetleg a fent említett típusoknál mire kell oda figyelni?



jún. 26. 11:17
1 2
 11/19 anonim ***** válasza:
100%

Napi minimum 40 km-re már talán megéri dízelt venni. De ha ott előjön az említett adagoló hibája, vagy porlasztóhiba, az nagyon drága lesz.


A benzineseknél ilyen hibalehetőségek nincsenek. Injektor nyilván van benne, de nagyon ritka, ami tönkremegy. Adagoló meg értelemszerűen nincsen benne.

jún. 26. 18:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/19 A kérdező kommentje:
#11 face liftes 320D-nél is jelen lehet ez a probléma ? Ha esetleg beüt ez a probléma kb mennyiért újítanák fel a porlasztókat?
jún. 26. 23:50
 13/19 anonim ***** válasza:
Miért nem jó a benzines?
jún. 26. 23:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/19 A kérdező kommentje:

De jó lenne csak kiváncsi vagyok.

A 318i ből 143 lovasokat nézegetem azok már jobb konstrukciók?

jún. 26. 23:54
 15/19 anonim ***** válasza:

#12

A faceliftes is adagolós motor. Egy adagoló felújítása 300-400e forint (mechanika felújítása + új elektronika).


Porlasztó emlékeim szerint mágnestekercses van benne, azok felújíthatóak. 100-120 ezer Ft között mozog a felújítása 1 db porlasztónak.


#14

E46 318i-ből nincsen 143 lóerős. Gondolom a 141 lovasra gondolsz. Az már N-es motorkód. Több benne az elektronika, a műanyag alkatrész és a hibalehetőség. 318i-ből én a 117 lóerőset venném, ha megbízható napi járós autót akarsz.

jún. 27. 07:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/19 A kérdező kommentje:
#15 318i nél a 117 lóerős motor nem kevés ahhoz a kasztnihoz?
jún. 27. 14:23
 17/19 anonim ***** válasza:

Napi közlekedésre tökéletesen alkalmas. Autópályán is mindenféle erőlködés nélkül megy 130-140 tempót, viszonylag csendesen. A fogyasztása is elviselhető.


Lámpatól lámpáig tartó gyorsulási versenyekhez nyilván kevés, de arra a 20i is.

jún. 27. 18:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/19 anonim ***** válasza:

Nem kevés a 18i! Az előttem válaszoló véleményét csak osztani tudom!


Fél éve vásároltam életem első coupe BMW-ét, még a régi, 118 lóerős motorral.

Véleményem szerint tökéletesen megfelel napi használatra, bár viszonyítási alapom nincs a kategóriákban, hisz én egy 1.6-os A zafirából ültem át.

Ahhoz képest teljesen más világ! Sokkal nyomatékosabb, sokkal erősebb!


Esőben ez is képes meglepetéseket okozni, ha nem bánsz csínyján a gázpedállal. Akár másodikban is elúszik a hátulja, mégegyszer írnom: (esőben!)

jún. 29. 11:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/19 anonim ***** válasza:

Előző vagyok


Amit elfelejtettem írni, hogy a fogyasztása városban klímázva, sok dugóval: 10-11liter

Vegyesben 8literrel beéri.


Típus hibáról nem tudok. Talán annyi hogy rozsda előfordulhat a küszöbök tövénél. Erre érdemes odafigyelni, ha csillag garázsos lenne a választott példány :D


Összességében nagyon jó kis autók! Mellé semmiképp sem nyulsz egy szép állapotúval. Nagyjából mindegy milyen motorváltozattal veszed, de az "N" Kódúaktól óva intenélek!

jún. 29. 11:06
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!