Sokan miért vannak oda az elektromos autók hatótávja
miatt?
Figyelt kérdés
Ma már vannak 500-600-700 kilométeres hatótávú elektromos autók is. De sok ember azért ellenzi az elektromos autókat hogy mert ez túl kevés. Viszont a legtöbb embernek ez egy heti távolság kb vagy még több tehát bőven ki sem használnák, továbbá egy átlag benzines autó hatótávja sem sokkal több ha több. Na meg ha valakinek mégsem elég ekkora hatótáv, ember legyen a talpán ha megállás nélkül képes ekkora távot levezetni, beiktatva 1-2 órás pihenőt pont elegendő a ma már lehetséges gyorstöltésre.
"Mert nem mindenki a szomszéd sarokig futkos a kocsival! Rendszeresen teszek meg 500 km-t"
De ez a kivétel, az emberek nagy többsége nem autózik ennyit, szóval a hatótáv kevésbé érdekes.
Inkább a töltés a probléma, mert az emberek többsége nem kertes házban él, társasházban, panelben meg nincs konnektor, amire rá lehet dugni esténként.
2023. szept. 18. 08:18
Hasznos számodra ez a válasz?
22/37 anonim válasza:
Én minden héten egyben vezetek le 24 óra alatt 3000 km-t, még pisilni sem állok meg. Ezt meg melyik elektromos autó tudja? Egyik sem. Akkor meg? Majd megállok 8 óránként, nem? Az időmet meg ki fogja kifizetni?
2023. szept. 18. 08:22
Hasznos számodra ez a válasz?
23/37 anonim válasza:
#17: De pont te vagy kirívó példa.
Arányaiban jó ha az autósok 1%-a megy ilyen utakra.
A területi képviselők, meg a személyautóval fuvarozók.
Az átlag magyar sofőrnek már 2-300 km is hosszú útnak számít.
A többség mamataxiként, bevásárlásra, és munkába járásra használja az autót, esetleg hétvégén elmegy kicsit messzebbre.
2023. szept. 18. 08:41
Hasznos számodra ez a válasz?
24/37 anonim válasza:
#22: azért ekkorát ne kamuzzál.
2023. szept. 18. 08:43
Hasznos számodra ez a válasz?
25/37 anonim válasza:
18! Handrás te vagy az?
2023. szept. 18. 09:30
Hasznos számodra ez a válasz?
26/37 anonim válasza:
#18 Nem értem miért kell egy provokatív bicskanyitogató parasztnak lenni. Nyílván neked megvannak a szokásaid az ebből kialakult nézeted is, és ha valaki máshogy viszonyul a témához az csak egy irigy csóró lehet, hát szólok ,hogy nagyon nem. Néha többezer km-eket megyek pályán, erre nem jó az elektromos, mert se időm, se türelmem tölteni, messze van még nagyon a nyugdíj hogy én ilyenekkel szöszmötöljek.
2023. szept. 18. 09:38
Hasznos számodra ez a válasz?
27/37 anonim válasza:
Pontosan, sok ember vehetne/megengedhetné az elektromost, de nem kell neki. (érthető okokból). Egyébként városban használva biztos, hogy egy jó alternatíva. Nézegettem elektromos krosszmotorokat, de hang és füst nélkül oda a feeling....
2023. szept. 18. 10:09
Hasznos számodra ez a válasz?
28/37 anonim válasza:
Én meg napi 5-10 ezer km-t vezetek, majd megállok 3 naponta, nem? Majd ha nyugdíjas leszek, addig viszont a munkámból kifolyólag kénytelen vagyok hetente megkerülni a Földet, erre pedig a jó öreg gőzhajó az egyetlen megbízható eszköz.
2023. szept. 18. 10:16
Hasznos számodra ez a válasz?
29/37 anonim válasza:
#26-ossal teljesen egyetértek. Korábban szándékosan nem akartam reagálni a provokációra.
Igen, én már csak ilyen csóró vagyok, hogy egy új biturbós Euro6-os dízel autóra telt. Bizonyára nagyon ciki, hiszen ez bőven messze az országos átlag jövedelem-színvonal alattiságra utal...
Az pedig, hogy felvetettem (ezt kérdezték), hogy az elektromos autónak vannak hátránya is és nem mindenben a leg-legjobbak, nem értem miért ekézés. Nagyon jó az elektromos autó... városba! Meg agglomerizációba! De az emberek közel sem 100%-a kivétel nélkül erre használja az autóját. Ha rendszeresen ingázol pl. Németországba, és nem csak hobbiból, hanem időre kellene valahova odaérni, akkor az elektromos eléggé kompromisszum és körülményesebb, erre a felhasználásra. Ez akkor is tény marad, ha elkezdünk személyeskedni megalapozatlanul mások anyagi helyzetével kapcsolatban.
2023. szept. 18. 13:20
Hasznos számodra ez a válasz?
30/37 anonim válasza:
Én rendszeresen ingázom Németországba és azt mindig egy seggel levezetem! Portugáliába csak ritkábban ingázom, de azt is! Megállni csak a hitványak meg az elektromos autósok szoktak!
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!