Miért a premium autókat könnyebb lelakni?
Nem tudom megfigyeltétek-e, de a premium autókat sokkal könnyebb lelakni, mert tele vannak érzékeny anyagokkal.
Mondom mikre gondolok.
: Gumihatású bevonat a műszerfalon végig, amit körömmel megkarcolsz, utána már sehogy nem néz ki jól.
: Gombokon hasonló bevonat, ami a sok használattól egyszerűen elkopik, elmálik. Felirattal együtt.
: Küszöb simára öntött műanyagból, hogy még véletlenül se lehessen ne összekaristolni a cipővel.
: Műbőr bevonat a kormányon, ami 5 év mindennapi használat után úgy málik, hogy legszívesebben letépné az ember az egészet és valódi bőrt tenne a helyére.
: Rosszabb esetben olyan bevonat a műszerfalon, ami idővel ragadni kezd és normálisan tisztán tartani nem lehet.
: Napellenzőn műbőr hatású műanyag, ami tönkremegy a napsütéstől. Minimum ocsmány sötét foltok lesznek rajta, ahogy leég a festék, de van, amelyik típuson meg is ereszkedik.
Ehhez képest egy full fapados autóban igaz, hogy műanyag az egész, de gyakorlatilag nincs ami elkopjon! Mondom ezt úgy, hogy végignéztünk egy rakat használt autót az elmúlt hetekben és szinte csak a premium típusokkal voltak súlyosabb esztétikai hibák. 14 éves Ford úgy nézett ki, mintha gyárból jött volna ki. Premium francia autók egytől-egyig lelakva, pedig 8 évesek sem voltak.
Hogy is van ez akkor? Fizessen az ember +10 milliókat szalonban a premium típusért, miközben negyed annyit sem bírnak, mint az olcsóbb típusok? Komolyan erre van igénye az embereknek?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!