Melyek azok az autómárkák melyek presztízsben és árakban nagyjából a Volkswagen szintjén vannak?
a "presztízs" hit kérdése, arról nem vitatkozom
minőségben mondjuk egy Toyota, pláne Lexus bőven hozza a VW szintet, sőt, a Lexusnak igazából már egy másik iskola
#11.
Hát igen, a Lexus szerintem is egy egészen másik ligában játszik, de ha jól tudom akkor a LC500 CONVERTIBLE a legdrágább autójuk és maximum 42 millió az ára.
#13.
Nem pénzben mérem, de szerintem azért az a Tendencia hogy aminek magasabb a presztízse, annak magasabb az ára… Hacsak nem valami olyan extrát tud, ami mondjuk nagyon praktikus, a konkurenciával ellentétben.
De azért ilyen 30-40 millió felett, vagy akár alatta is, szerintem az autók abszolút presztízs termékek.
Egy 40 millás Ford Raptornak is meg van a presztízse, csak abban benne van egy szándékos kommunikáció is, hogy “tessék nézd pénzes proli/redneck vagyok!”.
És pont ezért furcsállom, hogy egy 30 millás BMW-nek tényleg nagyobb a presztízse mint egy 47-48 millás VW-nek.
Például egy Omega óra is nagyon drága és maga az Omega Us presztízs márka, de a legdrágább órájuk soha nem lesz drágább mint a legdrágább Rolex, mert maga a márka alatta van presztízsben.
Ha a Volkswagen-re gondolok nekem a "szegény seggfej BMW-je" jut eszembe, azaz, az veszi, akinek nincs pénze BMW-re, de ugyanolyan segg, mint az átlag BMW-s. Ennyit a preztízsről.
Egyébként nem is kifejezetten szépek a VW-k (na jó, az új Polo abban a lila színben bitangjól néz ki) és nem is annyira megbízhatóak. Lehet, hogy jó a kasztni, de ha baja van, általában a motor döglik be, az meg baromi drága.
#12: Lexust tényleg vegyük ki (de mondjuk a Camry-t is) mert az prémium márka.
A "presztízs" szerintem nem pénzben mérhető... van, aki német autóra esküszik, van, aki csak a japánba tud beleszeretni, a többire legyint (Honda), van, akinek az amerikai autók a valami.
A VW alapvetően egy jó márka, nincs vele semmi baj, de én inkább vennék egy új Toyotát vagy Hondát, mint egy új VW-t (azonos kategóriában és felszereltséggel).
Nem, szerintem egy 30 millás 5ös BMW-nek most nincs nagyobb presztízse, mint egy full full 48 millás Touaregnek. A Touareg, ahogy írták előttem is, mindig eléggé egyedi cucc volt, annyi a lényege, hogy drabális SUV, ami nagyon bír menni, de a SUVok nagy részével ellentétben tud egy dolgot: valódi terepen menni, és kijönni bárhonnan. Illetve sok tonnát elhúzni gond nélkül.
Írtad, hogy egy XC90 32,8 milla, a Touareg 48. Hát a fullos Touareg mellett az XC90 egy rossz viccnek tűnik kb, és nem rosszból írom, mert szeretem a Volvót. Így nézve nem is akkora nagy a különbség.
19es
Nem probléma, nem sokat értesz az autókhoz, ha a gyorsulás alapján ítéled meg, hogy mi jó, és mi nem. És igen, baromi sok a 48 milla, de ez a csúcs csúcs változat, mindenből aránytalanul drága a legjobban felszerelt változat.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!