Új 3 hengeres turbó vs. 4 hengeres szívó?
Nagyon lenézik az új 3 hengeres turbó autókat mert varrógép a hangjuk és képesek nagyon rezegni, viszont aki próbált már ilyet azt mondja sokkal gyorsabban húz mint a hasonló kaliberű 4 hengeres szívó.
KIA Ceed 120 lóerős 3 hengeres turbó 7.2 millió, vagy a 4 hengeres 160 lovas 7.6 millió?
Melyik a gyorsabb, jobb autópályázni?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#21
Én a széria autókról beszéltem, nem a versenysportról.
Másrészt te beszélsz elég nagy hülyeségeket és látszik, nem érted a fizikát.
A lökettérfogat pedig nem lényegtelen a turbósnál. A fizikát sajnos nem lehet megkerülni. Hiába a nagy turbó egy kis lökettérfogatú motorra, ha nem tudja azt megforgatni, mert nincs elegendő kipufogógáz. Vagy ha meg is tudja, a turbólyuk több másodperces lesz. :)
Az is butaság, hogy a turbós tovább bírja, mint a szívó. Nézd meg szívó benzines vagy szívó dízel autókat. 1 millió km-t is elmennek meghibásodás nélkül. Persze vannak egyedi esetek, amikor egy szívó elromlik, egy turbós pedig véletlenül tovább bírja, de ha nagy átlagot néznénk, akkor szívó 2-3x többet megy el motorhiba nélkül, mint egy turbós.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
De te továbbra is a versenysportról beszélsz... Aminek nem sok értelme van, mert most én is linkelhetnék egy 7000köbcentis drag race autót, ami meg 5000le-s.
Maradj meg a realitás és a szériaautók talaján. :)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
#26:
Köszönjük, Emese.
Több, mint 1 éves az #5 és #6 válasz, ahol ez le van írva.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!