Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Teljesen elektromos autókat...

Teljesen elektromos autókat miért erőltetik? Már hibridben is rohadt nagy feszültség van, ki fogja ezeket a csodákat merni szerelni? Vagy 8 év után kuka az egész kocsi?

Figyelt kérdés
Hibridet is hivatalosan úgy szerelhetsz, hogy nyakig be vagy öltözve speciális ruhába plusz minden szerszám amivel hozzá nyúlsz műanyag/gumi szigetelésű teljesen.
2021. szept. 3. 09:41
1 2 3 4 5 6 7
 11/70 anonim ***** válasza:
72%

"rohadt nagy feszültség van, ki fogja ezeket a csodákat merni szerelni?"


S lőn, Isten feltalálta az akkusarut meg a villáskulcsot....

2021. szept. 3. 10:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/70 anonim ***** válasza:
100%

"Én félek az áramtól és nem mernék hozzányúlni, ezért biztos más sem mer."


Igen, mert ebben a világban nem léteznek veszélyes munkák, amiket a veszély ellenére mégis megcsinálnak.


Amúgy én alapvetően nem rajongok az elektromos autókért, de a problémás szerelhetőség pont az egyik kedvencem bennük és én személy szerint üdvözlöm azt a tényt, hogy macerás. Autószerelő vagyok és a tököm tele van azzal, amikor a garázsjóskák összekókányolnak valamit, aztán nekünk kell kijavítani azt. Vagy amikor átvizsgálni lelkiismeretesen az autót, adunk rá egy árajánlatot (és még csak nem is dolgozunk drágán), majd a papírt rögtön viszi a jóskának, hogy "báttya ezeket csináld meg". Meg a f*szom... elég volt ebből. Rossz dolog, hogy az autókat egyre nehezebb javítani, de a magyar mentalitás gusztustalan és emiatt én igenis örülök neki, hogy ezek a dolgok visszaszorítják az otthoni kókányolást. Autót csak az autószerelő szereljen, normális szakszerű körülmények között, mert emberéletekről van szó.

2021. szept. 3. 10:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/70 A kérdező kommentje:
Nem tudtam, hogy ide csak villamosmérnökök írhatnak ki kérdést. :D Tudjátok, ha kérdez valaki azért teszi, mert tudatlan és nem tud valamit. Az tényleg érdekel, hogy hol van az elektromos akkupakk ezeknél.
2021. szept. 3. 10:45
 14/70 A kérdező kommentje:
12. Ebben teljesen igazad van. De lesz mit szerelni egy full elektromos autón vagy egy hidrogénhajtásúnál akkun kívül? Autószerelő hozzájuk nyúlhat egyáltalán vagy csak villamosmérnök vagy alternatív gépjárműhajtási technikus?
2021. szept. 3. 10:50
 15/70 anonim ***** válasza:
84%

Kezdesz offolni saját kérdésed alatt.

Azt tudod, hogy a nagyfeszültségűk távvezetékeket feszkó alatt is szokták szerelni, és még magasan is vannak hozzá?

2021. szept. 3. 10:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/70 A kérdező kommentje:
Miért is? Kérdéshez kapcsolódik szorosan "elektromos autókat miért erőltetik". Ha nincs megfelelő végzettségű ember, aki szerelheti ezeket, akkor mennek a roncstelepre pár évesen? Mert egy teljes akksicsere is több millió ft is lehet márkaszervizben. Nem hiszem hogy ezt mindenki kipengeti majd egy 10 év körüli autónál.
2021. szept. 3. 11:01
 17/70 anonim ***** válasza:

#16 Majd nem lesznek skótok a tulajok és vissza hordják őket márkaszervizbe.

Vagy bütykölik őket otthon amíg meg nem bax valakit az áram.

2021. szept. 3. 11:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/70 anonim ***** válasza:
73%
Most még nyilván nincs szakember, mert még kevés ilyen autó van, azok se régiek. De ahogy lesz igény rá úgy fognak egyre többen foglalkozni ezzel.
2021. szept. 3. 11:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/70 anonim ***** válasza:

#13 "De lesz mit szerelni"


Lesz. A hajtáslánc más csak, minden más ugyanolyan,cmjnt bármelyik autóban.


"Autószerelő hozzájuk nyúlhat egyáltalán vagy csak villamosmérnök vagy alternatív gépjárműhajtási technikus?"


Természetesen hozzányúlhat az autószerelő, csak kell hozzá megfelelő továbbképzés, illetve hamarosan bizonyára részét fogja képezni az autószerelő képzésnek ezek javítása, ahogy terjednek az alternatív hajtások, szóval idővel az iskolából frissen kikerülő autószerelők már "gyárilag" képezve lesznek rá.


Átálltunk a régi kétütemű szoci autókról a négyüteműekre. Később az adagolós dízelekre. Meg a nagynyomású dízelekre. Meg a turbós motorokat. Meg mindenféle újításra. Persze az alternatív hajtás egy jóval nagyobb lépcső, de az átállás pontosan ugyanúgy fog menni, mint eddig mindig: a régi szerelők megtanulják, a leendő szerelőknek meg majd beépítik a tantervbe. És kész.

2021. szept. 3. 11:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/70 anonim ***** válasza:
56%

senki nem erőltet semmit

akinek legalább egy csöppnyi esze van és megteheti, az már ma is elektromos autót vesz, pedig még abszolút gyerekcipőben jár a téma (kivéve nyilván ha mondjuk rendszeresen ingázik 500-1000 kilométereket valaki, akkor egyelőre marad a dízel)

természetesen mivel ran rá igény, így a kínálat is felzárkózik

már egy hangyányival jobb akkumulátorokkal is teljesen elavulttá fog válni a legtöbb belsőégésű motoros autó, pedig hol van még a vége...

hidrogéncellás hajtás bonyolultabb, tárolni és szállítani nem egyszerű a hidrogént egyáltalán

2021. szept. 3. 11:22
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5 6 7

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!