Teljesen elektromos autókat miért erőltetik? Már hibridben is rohadt nagy feszültség van, ki fogja ezeket a csodákat merni szerelni? Vagy 8 év után kuka az egész kocsi?
"rohadt nagy feszültség van, ki fogja ezeket a csodákat merni szerelni?"
S lőn, Isten feltalálta az akkusarut meg a villáskulcsot....
"Én félek az áramtól és nem mernék hozzányúlni, ezért biztos más sem mer."
Igen, mert ebben a világban nem léteznek veszélyes munkák, amiket a veszély ellenére mégis megcsinálnak.
Amúgy én alapvetően nem rajongok az elektromos autókért, de a problémás szerelhetőség pont az egyik kedvencem bennük és én személy szerint üdvözlöm azt a tényt, hogy macerás. Autószerelő vagyok és a tököm tele van azzal, amikor a garázsjóskák összekókányolnak valamit, aztán nekünk kell kijavítani azt. Vagy amikor átvizsgálni lelkiismeretesen az autót, adunk rá egy árajánlatot (és még csak nem is dolgozunk drágán), majd a papírt rögtön viszi a jóskának, hogy "báttya ezeket csináld meg". Meg a f*szom... elég volt ebből. Rossz dolog, hogy az autókat egyre nehezebb javítani, de a magyar mentalitás gusztustalan és emiatt én igenis örülök neki, hogy ezek a dolgok visszaszorítják az otthoni kókányolást. Autót csak az autószerelő szereljen, normális szakszerű körülmények között, mert emberéletekről van szó.
Kezdesz offolni saját kérdésed alatt.
Azt tudod, hogy a nagyfeszültségűk távvezetékeket feszkó alatt is szokták szerelni, és még magasan is vannak hozzá?
#16 Majd nem lesznek skótok a tulajok és vissza hordják őket márkaszervizbe.
Vagy bütykölik őket otthon amíg meg nem bax valakit az áram.
#13 "De lesz mit szerelni"
Lesz. A hajtáslánc más csak, minden más ugyanolyan,cmjnt bármelyik autóban.
"Autószerelő hozzájuk nyúlhat egyáltalán vagy csak villamosmérnök vagy alternatív gépjárműhajtási technikus?"
Természetesen hozzányúlhat az autószerelő, csak kell hozzá megfelelő továbbképzés, illetve hamarosan bizonyára részét fogja képezni az autószerelő képzésnek ezek javítása, ahogy terjednek az alternatív hajtások, szóval idővel az iskolából frissen kikerülő autószerelők már "gyárilag" képezve lesznek rá.
Átálltunk a régi kétütemű szoci autókról a négyüteműekre. Később az adagolós dízelekre. Meg a nagynyomású dízelekre. Meg a turbós motorokat. Meg mindenféle újításra. Persze az alternatív hajtás egy jóval nagyobb lépcső, de az átállás pontosan ugyanúgy fog menni, mint eddig mindig: a régi szerelők megtanulják, a leendő szerelőknek meg majd beépítik a tantervbe. És kész.
senki nem erőltet semmit
akinek legalább egy csöppnyi esze van és megteheti, az már ma is elektromos autót vesz, pedig még abszolút gyerekcipőben jár a téma (kivéve nyilván ha mondjuk rendszeresen ingázik 500-1000 kilométereket valaki, akkor egyelőre marad a dízel)
természetesen mivel ran rá igény, így a kínálat is felzárkózik
már egy hangyányival jobb akkumulátorokkal is teljesen elavulttá fog válni a legtöbb belsőégésű motoros autó, pedig hol van még a vége...
hidrogéncellás hajtás bonyolultabb, tárolni és szállítani nem egyszerű a hidrogént egyáltalán
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!