Miért merül le az akku a motoromban?
125ös ETZ-ről lenne szó
Megnéztük a generátor elvileg tölt mert akksi nélkül is megy
Az akku nem lehet rossz mert kb 2,5 hete vettünk bele új motobatt zselés akut
A gyújtás megnézettem azt mondták a kalapács a végét járja de az új kalapácson meg 2x vastagabb az érintkező tehát azt nem sikerült rávenni eddig hogy kinyisson
A töltés jelzőm világít tehát valahol gond van de nem tudom hol
Az akksi kb 1 hétig rúgásra indította a motort azóta a visszajelzők sem világítanak
Vettem hozzá még elektromos fesz szabályzót is de azzal még annyi se történik mint a régi ddr-essel pedig mindenki azt javasolta hogy megéri mondernizálni
A kinézete vett rá az etz megvételére de ha így nyeli a pénzt belököm az árokba és lehugyozom majd meggyújtom
Ha valaki ért hozzá javasoljon valamit :D
Multimétert elő és szépen sorba mérj végig mindent.
Ha nem értesz hozzá akkor pedig inkább az amint az előttem szóló írt.
Nem csak a hozzá értés a baj
Már szinte mindent rendbe tudok tenni rajta csak erre szerelő és szerszám is kevés van :D
Nekem csak az alap szerszámaim vannak de akkor kérek kölcsön multimétert
Köszönöm a segítséget!
Furcsa de ha pörög eleget a lámpa is megy
Mondom megnézetném ha ismernék a közelben szerelőt
Egyébként azt is végig néztem hogy milyenek a vezetékek
Lehet nem jelent semmit de én a kidörzsölt vezetékeket leszigetelőztem
Meg van aki azt javasolta hogy nézzem végig a sarukat multiméterrel a gyújtás minden részét
Mindenesetre egy próbát megér
egy próbát természetesen megér.
de MZ-nél alapjáraton nincs töltés. töltést inkább úgy mérj hogy pörgeted 3 ezren. 3 ezernél már leadja a maximum töltést. az elrozsdásodott korrodált stb... sarukat cseréld ki. jobb oldalt a blokkon ami van szürke akármi a gyújtás állórésze, azon alul vannak vezetékek, sarukkal csatlakoztatva, azok amikre rámegy a saru, azoknak a szegecsei legyenek meghúzva, nekem az volt az egyik probléma amiért nem volt töltés.
Köszönöm
Akkor bemegyek a vilamosságiba ma és veszek egy adag sarut mert némelyikre ráfér
Nem gondoltam volna hogy ennyi hibaforrás lehet az elektronikában :D
Ha úgyis lesz multimétered akkor érdemes lehet kipróbálni hogy lekötöd a vezetékeket és megméred a két vége között az ellenállást.
Nekem Pannóniám van. Felújításnál a kibontott kábelköteggel ezt eljátszottam kíváncsiságból. Hiába nem volt rajtuk se sérülés se csatlakozás mégis volt ellenállása némelyik vezetéknek. (bár azok már nem néztek ki túl biztatóan kívülről se)
ezt a motort még az előző tulaj aki alig használta úgy vette hogy teljesen fel lett újítva ezért a vezetékek elég jók csak egy két sarura fér rá egy csere
meg ez a zselés akku megoldás is tetszik benne
mikor megvettem egy rugásra indult tehát nem vettem szart csak a használat ezt eredményezi hogy ez az elromlik :D
egyébként ritka ma már egy pannóniás motoros
becsüld meg jól a gépet :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!