Miért merül le az akku a motoromban?
125ös ETZ-ről lenne szó
Megnéztük a generátor elvileg tölt mert akksi nélkül is megy
Az akku nem lehet rossz mert kb 2,5 hete vettünk bele új motobatt zselés akut
A gyújtás megnézettem azt mondták a kalapács a végét járja de az új kalapácson meg 2x vastagabb az érintkező tehát azt nem sikerült rávenni eddig hogy kinyisson
A töltés jelzőm világít tehát valahol gond van de nem tudom hol
Az akksi kb 1 hétig rúgásra indította a motort azóta a visszajelzők sem világítanak
Vettem hozzá még elektromos fesz szabályzót is de azzal még annyi se történik mint a régi ddr-essel pedig mindenki azt javasolta hogy megéri mondernizálni
A kinézete vett rá az etz megvételére de ha így nyeli a pénzt belököm az árokba és lehugyozom majd meggyújtom
Ha valaki ért hozzá javasoljon valamit :D
Na volt szerencsém egy régi motorossal (szomszéd haverja) megcsináltatni
Új dióda sor és fesz szab után kipörgi a 8000-et és érdekesen ugrik az eleje
Már csak alapjárat kell valahogy de sajna csak szivatva jó az alapjárat :/
Súbert tűt tedd egyel feljebb. Ha kevés akkor még eggyel. Ha már nem lehet akkor viszont valami gond van. Valamiért kevés az üzemanyag. Ilyenkor jön az egész üzemanyagrendszer pucolása...
Ha a súbert tű állítására nem reagál akkor érdemes alapos karbi pucolással kezdeni.
Már ki lett pucolva de semmi pedig menni jól megy ha kell 10000et is forog meg harmadikban kiviszi földúton a 70et de alapjárat nincs
Állítani csak úgy lehet hogy több mint 2000 legyen de az sok alapjáratnak
Na mindegy menni már megy :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!