Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért nincs erő a Simson Star...

Miért nincs erő a Simson Star motoromban?

Figyelt kérdés
Ezt a motort a nagypapámtól örököltem, aki munkába járni használta (napi max. 20 perc). Nekem adta szeretett motorját , de mondta hogy nincs benne erő. Kicsit utána olvastam és azt olvastam hogy ez lehet attól is hogy régen volt kiégetve a kipufogó, illetve a henger esetleges kopottsága miatt. Szerintetek mi lehet az erőhiány oka?

2014. júl. 16. 20:59
 1/7 anonim ***** válasza:
Természetesen lehet az általad említett két ok is, de ezenkívül lehet még eldugult levegőszűrőre, rosszul álló gyújtásra, rossz keverékképzésre gyanakodni.
2014. júl. 16. 21:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Inkább az utóbbira gondolnék. Fel kell fúratni.
2014. júl. 16. 21:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
AZért na azzal kezd! Nézd meg a levegőszűrőt a karburátort a gyújtást ezeket mind kompletten pl jó gyertya van e benne a gyújtás alaktrészei a gyáriaknak megfelelő értékekkel bír e stb. Méress egy kompressziót. Ebből ki fog derülni mi a hiba.
2014. júl. 16. 21:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
Alapszabály hogy mindig az egyszerűtől megyünk a bonyolult felé. Tehát azzal kezd ami a legegyszerűbb s nem a furatással egyből. Ha meg az a gond akkor jól nézd meg ki csinálja s ne dőlj be a sok hülyeségnek ami a neten kering. Pl. hogy használj bele motorfűrész olajat meg hasonló okosságok. A simson klub oldalán tuti van info sőt talán szerelési könyv is a mociről. A bejáratás is fontos s ott is sok baromsággal találkozni.
2014. júl. 16. 21:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen a válaszokat! :) Kezdésnek arra gondoltam hogy egy alapos pucolás, üzemanyagcsere, légszűrőpucolás, karbi állítás, kipufogó kiégetés. Ha ezek után sem lesz egy Simosn Star-hoz méltó erő a gépben akkor kompresszió mérés és valószínűleg fúrás.
2014. júl. 16. 21:29
 6/7 anonim ***** válasza:

Nem kell kompressziót mérni, és kétüteműnél nem is olyan pofonegyszerű dolog, mint a négyüteműnél, tekintve hogy a hengerfal csupa "lyuk".

Tegyél rendbe mindent ami különösebb megbontás nélkül megy. Aztán ha gyenge még mindig akkor vedd le a hengert, majd a dugattyúról a gyűrűket és tedd őket a hengerbe, úgy hogy nagyjából 1 cm-re legyenek a henger felső végétől. Ezután mérd meg a hézagot a gyűrűk végei között. Ha a hézag 0.7 mm vagy annál nagyobb, akkor lehet fúrni a hengert. Ha nem látszanak a hónolásnyomok a hengerfalon, tükörsima az egész felület akkor is fúrás kell, ugyanis így nem tud az olaj rendesen megtapadni a hengerfalon és emiatt a gyűrűk sem tömítenek megfelelően ami teljesítményvesztéssel jár.

2014. júl. 17. 21:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:
Az utolsónak köszönöm a tippeket, megfogadom. De most kiderítettem hogy a géphez van még egy blokk egyben, meg még kettő darabokban, tehát lehet hogy egész olcsón megúszom.
2014. júl. 19. 11:00

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!