Simson sr 50 motoromban a gyertya bekormosodik valamint nagy gázt húzok neki üresjáratban darál valamint menet közben kevés az ereje mit tegyek?
Karburátort beállítani rendesen, bár a kifúrt keverékcsavar miatt én cserélném, mert jó esélyjel többet nem lehet rendesen beállítani.
Azért kormosodik, meg fullad, mert sok benzint kap. Benzinszint, alapjárati keverék, tűhelyzet az elsődleges ellenőrizendő részletek. A gyertyának őzbarnának kell lennie, körbe is, meg középen is, akkor jó. Ha fekete, sok neki a benzin, ha fehér, vagy szürke, akkor kevés.
Benzin-levegő arány beállítása!
Alapjáratot megemeled egy picit hogy jobban halld ha változik a fordulat,a levegőt meg addig tekergeted amíg nem hallod hogy magasabb már nem lesz ez a fordulat,ha ez a holtpont megvan akkor egy negyeddel betekered és ehhez állítod az alapjáratot minél kisebbre.Természetesen be kell lőni majd a súbertűt is,fúvókákat átnézni,gyárira visszacserélni ha nem gyári .
Valami ami nagyon fontos:Olajat milyet használsz?Hogy kevered bele?Nagyon fontos hogy jó szintetikus olajat használj,ha azt használsz egy csomó mindentől megkíméled magad,mint a koromtól a kipufogó piszkolásától a berágódástól stb stb.Esetleg új gyertya,meg új légszűrőt i s érdemes bele venni(10ezrenként kell cserélni).
Viszont a tünet amit leírtál hogy üresben darál....Ez nekem váltóhbibinek tűnik,lehet szétesőben van ott egy csapágy,ez nem biztos,de valami biztos nincs rendjén ha darál.Kevés az ereje?Lehet hogy fúrni is kell...Nem csattog?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!