Harmatgyenge családi autók? Mi értelme?
Mi a véleményetek, az európai vagy az amerikai felfogás a "helyesebb"? Amerikában a családi autókba erős motorokat építenek, hiszen
1) közel 2 tonnás autókról beszélünk
2) egy egész családot hordoz, gyakran 7 embert
3) 7 ember csomagját
4) + egyéb fogyasztók, pl. klíma
Európai felfogás: egy 7 személyes családi autóba elég egy 1.2 literes 3 hengeres motorokat építeni, mert "családi autóval nem száguldozunk".
Plusz az 1.2 literes is simán megeszik 8-10 litert, kb. mint egy 2.0 literes benzines.
Nem.
(viszont cserébe én is elírtam) :)
53: az én családom 3 főből áll, mi a fenének vegyek akkor autót, amiben 7 ember csomagokkal befér?
Hozzáteszem a családok túlnyomó többsége 3-4 fős, amit egy szimpla kombi tökéletesen kiszolgál. Persze ha valakinek nagy családja van annak indokolt lehet a kisbusz, csak annál már jönnek azok a problémák, hogy egy csomó helyen olyan szűk a parkoló, hogy nem fér be rendesen stb.
"Európai felfogás: egy 7 személyes családi autóba elég egy 1.2 literes 3 hengeres motorokat építeni"
Helyesbítek:
Európai felfogás: egy 7 személyes családi autóba VAN OLYAN FELHASZNÁLÓ, akinek elég az 1.2-es motor, van akinek meg nem. Pont ezért VÁLASZTHATÓ, hogy milyen motorral kéred. Nem létezik olyan autótípus (legalábbis én nem tudok ilyenről) ami 7 személyes, és az elérhető legnagyobb motor a kínálatban 1.2-es. Akineg elég az is, azzal veszi meg. Akinek nem, az beikszeli a nagyobbat.
Németeseknek, kis ízelítő, merre tart az az európa:
Most még csak vicc, meg kísérlet, de mindig így kezdődik a marhaság...
56: röviden összefoglalva azoknak, akik nem értik: arról szól a dolog, hogy mi lenne ha az autó súlya/mérete alapján kéne fizetni a parkolásért. Ergo egy 2 tonnás suv drágábban parkolna, mint egy swift.
Részemről kicsit a dolgok túlbonyolítása, de valahol jogosnak tartom.
57: nem jogos, ha az összegekre is figyelsz.
Ha egy normál vagy kisebb autóval 1-2 euró a nagyságrend (amit említ is valahol, vagy akár 50 cent, ha többen ülnek bent), akkor egy mondjuk nem egész 2x akkorára nagyon nem jogos 17-18 euró.
Nem beszélve arról, hogy a lóerőnek mi a bánatos f..köze van a parkoláshoz? (Ezt is figyelembe vették)
Egyébként meg gyakorlatban, ahol még nem fizetős a parkolás, azt veszem észre, hogy pont a kisautósok hagyják ott a nekik elegendő helyet, mert nehgyomá’ tolatni kelljen a párhuzamos parkoláskor, a közepes meg a hosszabb autóknak meg ottmaradnak a smatrnyi lyukak.
A kedvencem meg az amikor van 2 autónyi hely, és bebaxsza középre az ótvarját.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!