Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért mérvadó,és hogyan...

Miért mérvadó,és hogyan változtat egy járművön az ha első/hátsó meghajtású?

Figyelt kérdés
azon kívül,ha az első kerekek a levegőben vannak akkor a hátsó meghajtással ki lehet jönni a gödörből,és az elsővel nem mert a levegőbe forognának a kerekek
2021. máj. 31. 23:25
1 2
 11/16 anonim ***** válasza:
Hátsó kerekessel sokkal könnyebb télen beledriftelni egy árokba, mint elsővel. Meg ha esik 10 cm hó hátsókerekessel simán lehet nem fogsz tudni elindulni, elsővel meg simán.
2021. jún. 1. 11:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/16 anonim ***** válasza:

" az első kerekek a levegőben vannak akkor a hátsó meghajtással ki lehet jönni a gödörből "

Viszont ha a hátsó kerekek vannak a levegőben akkor meg az elsőkkel lehet hamarabb kijönni.

1:1.

Vezetés szempontjából télen is jobb az első meghajtás.

Húzza az elejét és nem tolja mint a hátsó kerék.

2021. jún. 1. 11:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/16 Wadmalac ***** válasza:

Ne feledkezzünk el az apróságról, hogy ha nincs difizár, elég EGY hajtott keréknek tapadást vesztenie, cseszheted a hajtásodat.

:)

2021. jún. 1. 11:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/16 anonim ***** válasza:
Na és akkor röviden: valójában, normális közlekedésnél teljesen mindegy, hogy első vagy hátsókerekes, főleg ESP-s autónál. Ezek a nagy "driftkirályok", akik azért vesznek hátsókerekest, mert azzal lehet driftelni, ők is nagyrészt még sosem tették akarattal túlkormányzottá az autót. Egyedül az állandó összkerékhajtásnak van valódi előnye, mert ott nincs az, hogy már enyhén síkos úton is gázadásra kúszik-mászik össze vissza az autó, hanem tapad rendesen mind a 4 kerék, legalábbis rendes összkerékhajtásnál így van, értem ezalatt az Audi quattro rendszerét pl.
2021. jún. 1. 20:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/16 anonim ***** válasza:
Hátsó kerék hajtásnál háttal csapódsz be a kanyar mellett a fába, fronthajtásnál meg orral :)
2021. jún. 2. 00:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/16 Wadmalac ***** válasza:

"gázadásra kúszik-mászik össze vissza az autó, hanem tapad rendesen mind a 4 kerék"

Még lényegesebb, hogy ha megcsúszik, akkor is arra megy, amerre kell.

Összkerekesnél a hajtás eloszlik a tömegközéppont körül, nem előtte vagy utána van, így mindig tud megfelelő irányba hatni.

2021. jún. 2. 06:57
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!