Mik az első-, illetve hátsókerék meghajtás előnyei, hátrányai kishaszonjárműveknél?
A hátsókerekessel nagyon könnyű elakadni, főleg ha nincs súly hátul. De összességében meg nehezebb, így kevesebb haszbos súlyt tud vinni (szabályosan)
Az elsőkerekesnél talán annyi a hátrány, hogy gyorsabban kopik az első gumi.
Ha hatsomeghajtasu, uressen raz es hangosabb. Koltsegesebb a fenntartasa. Uressen kanyarba dobigalja a hatuljat.
Elsokerek meghajtasnal az elso gumik jobban kopnak, talan fel literrel tobbet fogyaszt.
hátsókerék hátrányai a fent felsoroltakon kívűl:
- nagyobb súly (kb plusz 30-50kg)
- rosszabb raktér kialakítás mivel a padlót hozzá kell passzintani
Fontos megemliteni hogy hátúl merevtengelyes (nagyobb teherbírás) vagy független felfüggesztésű a kialakítása (komfortosabb, jobban követi az útegyenetlenségeket)
Hegymenetnél üresen bútább mint a front, de terhelve jobb, és esetenként féktávon is jobb lehet. Meg ugye hátul dupla kerekes csak hátsókerekesekből volt/van, és az jelentős plusz teherviselést jelent megfelelő rugokkal.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!