Ki ért egyet azzal, hogy egy ökörség a villanyautó?
Szerintem jó dolog lenne de nem kéne ennyire erőltetnie az EU-nak,hagyni kéne hogy kiforrjon a technológia és a gazdaság készen álljon az átállásra.Az emberek legalább 80%-a nem tud megfizetni egy elektromos autót és még mindig csak pár százalék az arányuk az összes autóra tekintve,még gyerekcipőben jár.
2021. febr. 16. 14:58
Hasznos számodra ez a válasz?
Majd 15 év múlva emlékezz erre a kérdésre, mikor a főváros sugárútjainak egyike mellett sétálgatva be tudsz lélegezni egy nagy adag friss levegőt csúcsidőben.
2021. febr. 16. 14:58
Hasznos számodra ez a válasz?
Tesla tömködi a zsebeit? Nézd már meg mekkora minuszban vannak, kb egy évvel ezelőttig csak vesztességet termelt.
2021. febr. 16. 15:45
Hasznos számodra ez a válasz?
"Ja, hát ha úgy mondod, hogy nem az autók a legnagyobb gond, akkor igazad van. Valóban elképesztően picinyke lábnyomuk van a szennyezésben, tehát az autókon köbö abszolút semmi nem múlik, mégha 0 is lenne a szennyezésük, akkoris köbö ugyanilyen ütemben haladna a globális felmelegedés."
az üveghatású gázok kibocsátásában világszinten jelenleg 12 % a közúti közlekedés részesedése. azért ezt nem mondanám picikének.
2021. febr. 16. 15:49
Hasznos számodra ez a válasz?
üveghatású gázok*
lemaradt a ház :) szóval üvegHÁZhatású gázok, no.
2021. febr. 16. 15:50
Hasznos számodra ez a válasz?
#9
Nem csak a belsőégésű motorra terelnek mindent és nem csak azzal foglalkoznak, maximum te ennyit látsz.
Gond van az autókkal a kipöfögött mérgező anyagok és a CO2 miatt. Állambácsi szigorítja a szabályokat, lassan elektromosra vált a nép.
Gond van az erőművekkel, állambácsi támogatásokat ad (akár adókedvezmény, szaldós elszámolás) hogy napelemet pakolj a házadra illetve napelemparkokat/szélerőműveket telepíttet.
Gond van a tankerhajókkal, az állambácsik szigorítanak a hajók kibocsájtási normáján is.
Gond van az épületek fűtésével, állambácsi támogatást ad hogy korszerűsítsd a házadat és kevesebb károsanyagkibocsátással járjon hogy télen ne fagyjon be a segged.
2021. febr. 16. 17:29
Hasznos számodra ez a válasz?
Akárhogy osztjuk-szorozzuk, a villanyautó hatalmas találmány. Ne csak a fogyasztás és károsanyag kibocsátást vedd figyelembe (ami mindenképp kisebb, mint a belsőégésűnél), hanem azt is, hogy a villanyautók szög egyszerűek, minimális karbantartást igényelnek, nem kell állandóan méregdrága alkatrészeket venni a motorhoz, nem kell a sok-sok olaj, amivel senki nem számol, hogy mekkora ökológiai lábnyoma van ezeknek a dolgoknak is.
2021. febr. 16. 17:34
Hasznos számodra ez a válasz?
28/30 A kérdező kommentje:
Szerintem meg nem különb a villanyautó, mikor egy sz@ros szimering atereszti a vizet az villamymotorba, azért elég cink egy ekkora hatalmas talalmanytol, hogy ez miatt lehet is kukába rakni a motort, másrészt meg gyárilag elég gyér képességű lengokarokat tettek valamelyik modellbe amik eltörtek, és szerintem lehetne meg sorolni az el nem romló szuper Teslakat
És hány dolog van egy belsőégésűben, ami miatt kuka lehet a motor?
2021. febr. 17. 09:38
Hasznos számodra ez a válasz?
Ezek részben a kivitelezésen múlnak (attól, hogy szar lengőkarokkal készítik valamelyik modellt, maga a villanyautó mint találmány nem lesz kukába való), részben pedig gyermekbetegség, ami velejárója minden új termék kifejlesztésének. A benzinmotoros autók története sem a Bugatti Veyronnal kezdődött.
2021. febr. 17. 09:49
Hasznos számodra ez a válasz?
Kapcsolódó kérdések: