Érdemes lesz még pár éven belül nálunk új belső égésű autót vásárolni,vagy ez halott dolog lesz addigra?
Benzineset nem, mert varosra dugoban az is tonkre fog menni. Városra vmi olcsó elektromos ZOE, Leaf stb simán bírnak 200-kmt ami egy kiruccanásra is elég.
Kicsi dízelt igen, ezzel lehet utazgatni fel s alá az országban.
Azon gondolkodhatnánk,hogy a dugattyús autóknak mennyire lehet még nálunk
jövője.Úgy tűnik,hogy nem a pénztárcánk,hanem az egészségünk védelme mondhatja ki a végső szót,mert a változások sokkal gyorsabbak lehetnek,mint a pénzügyi lehetőségeink lesznek.
Új belső égésű autókban max. 4-5 évig lehet még gondolkodni,utána valószinüleg nem fogja már megérni ezekbe fektetni,mert várhatóan egyre elérhetőbbek lesznek az olcsóbb villanyautók.Nagy felfutás várható,csak kapkodja a fejét az ember/Kecskemét-villanyutók gyártása/Mercedes/,Győr/Plug-In Hybridek gyártása kezdődik,Debrecen-a terv itt is a villanyautók gyártása lesz/BMW/.Lassan kiszorulnak a hagyományos motorok.
Továbbá... "ezekbe fektetni", az autó nem befektetés! Az hoyg X év múlva mennyibe kerül egy elektromos autó, az a te akkor már évek óta meglévő autód használati értékét miben csökkenti? Ha annyira olcsóak lesznek, legfeljebb a következő autód majd már olyan lesz 5-10-15 év múlva.
Amúgy az egyre szigorodó környezetvédelmi előírások elsődleges célja nem az egészség védelme, hanem hogy valamit tegyünk, hogy évtizedek múlva lassítsuk a globális felmelegedést, mely klímakatasztrófához, klímamigrációhoz vezet. A mostani előrejelzések szerint az évszázad végére nagyon csúnya dolgok néznek ki, ha meg se próbálunk semmit tenni. Így se biztos, hogy el tudjuk kerülni, de meg kell próbálni mérsékelni a károkat. Erről szólnak a mostani szigorítások. Amik kb halottnak a csók kategória, amíg csak Európán belül és csak az autóktól várjuk a megváltást. Az ipar, lakossági fűtés globális szinten továbbra sincs semmilyen módon szabályozva.
"2030-tól betiltják a benzines és dízel autók forgalmazását Angliában"
Ez nem azt jelent, hogy 10 év múlva tilos lesz az ilyen autók slusszkulcsát elfordítani és tömegesen hordják majd őket a bontóba! Ez csak annyi, hogy (ha tényleg így lesz) 2030-tól nem lehet majd ilyen autókat újonnan forgalomba helyezni. A 2029 decemberében eladott ilyen autók, valamikor 2050 környékén kezdhetnek el kikopni. Azaz azért nem veszel 2020-ban belső égésű motoros autót, mert Angliában 2050 körül kezd el fogyni majd a számuk?! Lehet csak én nem látom ebben a logikát...
7/ Az autó azért befektetés,mert az ember abból tudna mást is venni,tehát olyan befektetés,ami használati értékkel bír,másfelől komoly anyagi kiadás is egy átlagfizetésből azért érdemes felszorozni,hogy hány hónapi bérből lehet megvenni egy új autót./Egy benzines kisautó is min,4,5-6 millió között van már/
Én itt új autóról beszélek,nem lelakott,Kr.e.típusokról,amivel tele vannak a piacok,és eladhatatlanok lettek.Ebből is látszik a komoly értékvesztés,és a régebbi típusok folyamatos értékvesztése,ezért kérdeztem hogy mennyire éri meg perspektivikusan a
belső égésű benzines vásárlásán gondolkodni/új/,vagy érdemesebb már villanyautózás felé lépni,mert annak a térhódítása gyorsabb a vártnál.
Ha ez a tendencia folytatódik az új benzines autók értékvesztése is felgyorsul,mert nem lesz rá hosszabb távon olyan kereslet,vagy ha lesz az fillérekért akarja majd felvásárolni a teljes arculatváltás miatt.
Tehát igenis befektetés is,mert nagyon változik az autógyárak arculata.
A Tesla már a világ legértékesebb vállalata lett,a részvényei a mennyekben vannak...15 éve azt sem tudták az emberek,mi az a villanyautó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!