Ez bevált megoldás vagy halott ügy?
Egyrészt, nem fog eltűnni a hibakód. Ahhoz vagy megtákolják a kábelköteget is, vagy szoftveresen kiírják.
Ha van benne részecskeszűrő (szerintem nincs), akkor annak a regenerálásba is beleszólna. Az is tönkremenne, nagyságrendileg 5-6-szotos pénz az EGR-hez képest. Továbbá műszakin jó eséllyel nem megy át, mert a CO kibocsátás határéték felett lesz.
Mindent összevetve, célszerűbb kicserélni és a gond örökre letudva, nem is akkora nagy összeg.
Nézz szét a neten , tudsz reális árban venni EGR szelepet.
Nekem a szervizben 65000-ért cserélték volna ki, de találtam 14000-ért a neten EGR-t és már 5 éve ez van benne.
Brasco az utóbbi időbe nagyon feszült lettél, nem hergelném magam, béke báttya!
Egr-t legegyszerűbb kicserélni, és ennyi, új autóknál nem kell falazni, vagyis nem kéne mert míg a régi tdi-m röhögve átmegy falazva mert soha nem tudta a valós értéket, úgy ezek az új autók már szo.. akarom mondani, nehezebb a műszaki.
"Kb olyan, mintha téged a sűrű füstből kidobnának valami friss hegyi alpesi levegős tájra."
Ja, a tüdődnek meg olyan amikor az alpesi levegőből bedobnak a sűrű füstbe. A kocsija után kötném az ilyet és addig húznám amíg van a csontjain hús... röhejes hogy mások filléreskedése miatt kap ennyi ember tüdőrákot. Gondolom a szűrőd is ki van ütve?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!