Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ez bevált megoldás vagy...

Ez bevált megoldás vagy halott ügy?

Figyelt kérdés
Sziasztok! Adott egy kettes Octavia amin elment az alapjárat, mint kiderült, az EGR szeleppel vannak gondok. A szerelőm kitakarította de újra előjött a hiba, azt mondta hogy vakolásdal eltűnik a motorhiba jelzés, lesz alapjárat stb de picit megnő a CO-m. CO-n kívül milyen hatásai lehetnek? 1.4 szívóbenzines autóról van szó. Élhető megoldás lehet?
2020. febr. 26. 13:15
 1/10 anonim ***** válasza:
100%

Egyrészt, nem fog eltűnni a hibakód. Ahhoz vagy megtákolják a kábelköteget is, vagy szoftveresen kiírják.

Ha van benne részecskeszűrő (szerintem nincs), akkor annak a regenerálásba is beleszólna. Az is tönkremenne, nagyságrendileg 5-6-szotos pénz az EGR-hez képest. Továbbá műszakin jó eséllyel nem megy át, mert a CO kibocsátás határéték felett lesz.

Mindent összevetve, célszerűbb kicserélni és a gond örökre letudva, nem is akkora nagy összeg.

2020. febr. 26. 13:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
100%

Nézz szét a neten , tudsz reális árban venni EGR szelepet.

Nekem a szervizben 65000-ért cserélték volna ki, de találtam 14000-ért a neten EGR-t és már 5 éve ez van benne.

2020. febr. 26. 13:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:
Olvastam olyat is hogy még jót is tesz a motornak mert nem vezeti vissza a káros anyagokat illetve kevesebb lesz a fogyasztás. Ezek szerint ezek mind hülyeségek voltak és inkább egy új EGR?
2020. febr. 26. 13:32
 4/10 D. Brasco ***** válasza:
100%
Ez a kiköjük az egr-t az igazi magyar barbár kendácsoló "jóvanazúgy" mekk elek megoldás!Venni kell bele egy újat azt cső!Jó darabig nem lesz vele gond!Ez a kitisztitas meg tarsai is csak ablakon kidobott pénz,mert csak ideig-oraig lesz jo!
2020. febr. 26. 13:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
100%

Brasco az utóbbi időbe nagyon feszült lettél, nem hergelném magam, béke báttya!


Egr-t legegyszerűbb kicserélni, és ennyi, új autóknál nem kell falazni, vagyis nem kéne mert míg a régi tdi-m röhögve átmegy falazva mert soha nem tudta a valós értéket, úgy ezek az új autók már szo.. akarom mondani, nehezebb a műszaki.

2020. febr. 26. 15:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
100%
Ez nem dízel... Nyavalyogni fog az EGR után... Ki kell cseréltetned.
2020. febr. 26. 15:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
Minek ez az okádék tákolás? Ha megvan, hogy melyik konkrét alkatrész a rossz és nem is olyat egetverően drága, akkor miért nem lehet szimplán kicserélni egy újra, amivel valószínűleg már soha többet nem lesz gondod?
2020. febr. 26. 16:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
50%
Az EGR lefalazása nem kókányolás, hanem megváltás a motornak. Kb olyan, mintha téged a sűrű füstből kidobnának valami friss hegyi alpesi levegős tájra.
2020. febr. 26. 20:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:

"Kb olyan, mintha téged a sűrű füstből kidobnának valami friss hegyi alpesi levegős tájra."


Ja, a tüdődnek meg olyan amikor az alpesi levegőből bedobnak a sűrű füstbe. A kocsija után kötném az ilyet és addig húznám amíg van a csontjain hús... röhejes hogy mások filléreskedése miatt kap ennyi ember tüdőrákot. Gondolom a szűrőd is ki van ütve?

2020. febr. 26. 21:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
Óóó hagyjuk már ezt az álszent dumát. Pont attól a 2 gramm koromtól lesz jobb a tüdőmnek, amit az EGRnek köszönhetően eléget a motor...
2020. febr. 27. 00:03
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!