Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Minél alacsonyabb az emberek...

Minél alacsonyabb az emberek IQ-ja, annál jobban ellenzik az elektromos autót?

Figyelt kérdés

Először is, ha valakinek provokációnak fog tűnni a kérdés, szeretném leszögezni, hogy egyáltalán nem annak szántam.


Saját tapasztalatom szerint az elektromos autót ellenzők általában nem a társadalom magasabb, tanultabb, tehetősebb rétegéből kerülnek ki, hanem inkább iskolázatlanok köréből.


Sok esetben az ára miatt savazzák az ilyen emberek az EV-ket, és nem tudják megérteni, hogy az ő hibájuk, hogy nem tudják megvenni, nem a gyártóké.

Ezután általában hamar előkerül a "vezetési élmény" (értsd önvezetés) és a "hang" problémája.... Nos, hát hogy is mondjam, az önvezetés csak egy lehetőség, nem kötelező használni, de amikor valaki magát a létét szidja, úgy érzem mintha nem tudná értékelni/kihasználni a fejlődést (talán azért, mert számára a 20 éves autó a standard!?), ami nem túl magas intelligenciára vall. A hang fanatikusok pedig nem tudják megérteni, hogy a hang csak egy nem kívánt mellékhatás, amit végre sikerült eltüntetni, hülye hasonlat, de például a hangos mosógépet sem preferálod a halkkal szemben.


Egyet értesz a fenti állításokkal, vagy úgy gondolod, hogy az elektromos autóhoz való hozzáállás társadalmi, iskolázottsági, anyagi helyzettől független?



2020. nov. 25. 00:50
A kérdező szavazást indított:
Egyet értek
Nem értek egyet
65 szavazat
1 2 3 4 5
 1/47 anonim ***** válasza:
86%
Szerintem nem az iskolázottságtól függ, nekem van diplomás autób*zi ismerősöm is, bár neki sikerült felfognia, hogy ha hangos autóval köröz a városban, akkor nem azért bámulják meg, mert csodálják, hanem mert idegesítő.
2020. nov. 25. 01:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/47 anonim ***** válasza:
70%

Röviden nem, de menjünk akkor bele. Az elektromos autózás mai formája, károsanyag kibocsátást tekintve semmivel sem kedvezőbb mint a belsőégésű testvére. Annyi az előnye hogy nem helyben szennyez, hanem máshol. Illetve az elektromos autó “előre fizet”, a gyártása, energiával ellátása környezetszennyező, nem az ahogyan működik. Sokan csak a szavakkal dobálóznak, én egy megoldást is mondanék.


Környezetvédelmi szempontból nézve. Tartós, fenntartható, egyszerű autókat kellene gyártani, amiknek mellesleg a kibocsátása is alacsony(legyen az elektromos, hybrid, vagy hagyományos, mindegy). Ezen kívül az emberek felfogásán is változtatni kellene. (Értem itt azt hogy 200 méterre nem autóval kellene menni, meg nem 3 évente venni az új autókat)


Ez csak egy vélemény, nem én vagyok az atyaúristen. Szép napot mindenkinek. 😊

2020. nov. 25. 01:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/47 anonim ***** válasza:
70%
Te egy idióta vagy
2020. nov. 25. 01:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/47 anonim ***** válasza:
59%
Attól, mert máshogy működő autókat használunk, maga az autózás NEM lesz fenntarthatóbb. Pláne a jelenlegi lítium akkumulátorok mellett. Az elektromos autóknak egy előnye van, nem az ember lakóhelyén szennyez, de ez is csak a nitrogén-oxidok szempontjából releváns (abból lesz a szmog). A globális CO2 kibocsátásnak kb. három százaléka származik autókból és kamionokból, tehát röhejesen alacsony mennyiség. És erre van felhúzva a klímahiszti, emiatt nyírják ki jövőtől a teljes EU-s autóipart. Holott a repülő vagy a hajó sokkal jobban szennyez. A hozzád hasonló okostojások ezzel nincsenek tisztában, csak Elon Muskra recskáznak egész nap. Láthatóan azzal sem vagy tisztában, hogy kb. 20 km/h felett már nem az autó motorját hallod, a zajterhelés a gumik súrlódásából származik, tehát az elektromos autós közlekedés sem lesz halkabb kb. semmivel.
2020. nov. 25. 01:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/47 A kérdező kommentje:
Mindenkinek köszi a választ (except number 3), elfelejtettem beleírni a kérdésbe, hogy ezt a fenntartható dolgot ne vegyük figyelembe. Lehet hogy ugyanannyira szennyez mint a belső égésű motoros autó, csak nem lokálisan, de inkább magáról az elektromos autóról szólna a kérdés, nem pedig a környezeti hisztiről.
2020. nov. 25. 01:56
 6/47 A kérdező kommentje:

"A hozzád hasonló okostojások ezzel nincsenek tisztában, csak Elon Muskra recskáznak egész nap."


Love you too.


"Holott a repülő vagy a hajó sokkal jobban szennyez."


Tehát álláspontod szerint ha valami nem annyira szennyez, mint a másik akkor azt ne szabályozzuk? Ha úgy "nyírják ki" az autó ipart, hogy a hajókat meg a repülőket is szabályozzák, akkor semmi problémád nem lenne?


"emiatt nyírják ki jövőtől a teljes EU-s autóipart"


Te ezt így értelmezed, én meg úgy hogy rákényszerítik, hogy hanyagoljanak egy lejárt technológiát.

2020. nov. 25. 02:04
 7/47 anonim ***** válasza:
85%
Inkább anyagi helyzettől. Nincs gond az elektromos autókkal, sőt, de nem mindenki engedheti meg magának, hogy 20 milla felett vásároljon olyan autót, amit 5-7-10 év múlva (használattól függően) dobhat ki, mert az akkucsere árából újat vehetne.
2020. nov. 25. 02:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/47 anonim ***** válasza:
75%

"Tehát álláspontod szerint ha valami nem annyira szennyez, mint a másik akkor azt ne szabályozzuk? Ha úgy "nyírják ki" az autó ipart, hogy a hajókat meg a repülőket is szabályozzák, akkor semmi problémád nem lenne?"


Semmi ilyet nem mondtam. Egyedül az kifogásolom, hogy az agymosottak klímahisztije miatt a belső égésű motorok démonizálva vannak - kis részben jogosan - , míg a többiről (repülő, hajó) kb. senki sem beszél a szakmán kívül.


"Te ezt így értelmezed, én meg úgy hogy rákényszerítik, hogy hanyagoljanak egy lejárt technológiát."


Ebből derül ki, hogy fingod sincs az egészről, csak mondasz nagyokat, meg okoskodsz bele a világba. Az EU 2021-től olyan CO2 kibocsátási kvótákat ír elő a gyártóknak, amit nem fognak tudni tartani. Érted? Képtelenség lesz betartaniuk, mert olyan autókat nem lehet gyártani. Emiatt száz, ezer milliárd eurókat kell majd befizetniük büntetésként, amibe beleroppanak. Egyedül egy konszern nem fog, amelyik megállapodott a Teslával, hogy számolják együtt a CO2 kibocsátást (a tisztelt jogalkotók benne hagytak egy ilyen kiskaput, nyilván nem véletlenül), és mivel a Tesla kizárólag elektromos autókat gyárt, aminek nulla az emissziójuk, ők majd be tudják tartani az előírásokat, a többiek által hagyott hatalmi vákuumba pedig bejönnek majd a kínai autók. Kb. ez várható néhány éven belül. Ebbe pedig beleroppan az észak-olasz és a német gazdaság (utóbbi országban minden ötödik munkahely az autóiparhoz kötődik), és így természetesen az egész kontinens gazdasága, beleértve a magyart is.

2020. nov. 25. 02:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/47 anonim ***** válasza:
79%
Ja, amúgy a belső égésű motorok csak az utakon közlekedő járművek 98 - 98,5 százalékát teszik ki jelenleg globális szinten. Tényleg elavult technológia.
2020. nov. 25. 02:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/47 anonim ***** válasza:
92%

(2-es vagyok)

Amúgy a hajók, repülők, erőművek a legszennyezőbbek. Illetve amit sokan nem említenek, az állattartás, ami az összco2 kibocsátás 50%-áért felel. Ez nem vegán propaganda, szimpla statisztika. (Én sem vagyok vegán, csak elismerem)

Ezeket is erősen szankcionálni kellene ahhoz, hogy 100 év múlva is még itt tudjunk maradni.

Ezzel az elektromos autó mizériával nekem csak egy bajom van, hogy ha ezt a pénzt az erőművek, hajók, repülők környezetre gyakorolt terhének a csökkentésére fordítanánk, sokkal előrébb lennénk.

Az a baj az emberrel hogy mindenből többet, jobbat, nagyobbat, gyorsabbat akar. Ez így pedig nem fog menni. Ameddig igény van a környezetszennyezésre, addig ki is fogják szolgálni.

2020. nov. 25. 02:32
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!