Minél alacsonyabb az emberek IQ-ja, annál jobban ellenzik az elektromos autót?
Először is, ha valakinek provokációnak fog tűnni a kérdés, szeretném leszögezni, hogy egyáltalán nem annak szántam.
Saját tapasztalatom szerint az elektromos autót ellenzők általában nem a társadalom magasabb, tanultabb, tehetősebb rétegéből kerülnek ki, hanem inkább iskolázatlanok köréből.
Sok esetben az ára miatt savazzák az ilyen emberek az EV-ket, és nem tudják megérteni, hogy az ő hibájuk, hogy nem tudják megvenni, nem a gyártóké.
Ezután általában hamar előkerül a "vezetési élmény" (értsd önvezetés) és a "hang" problémája.... Nos, hát hogy is mondjam, az önvezetés csak egy lehetőség, nem kötelező használni, de amikor valaki magát a létét szidja, úgy érzem mintha nem tudná értékelni/kihasználni a fejlődést (talán azért, mert számára a 20 éves autó a standard!?), ami nem túl magas intelligenciára vall. A hang fanatikusok pedig nem tudják megérteni, hogy a hang csak egy nem kívánt mellékhatás, amit végre sikerült eltüntetni, hülye hasonlat, de például a hangos mosógépet sem preferálod a halkkal szemben.
Egyet értesz a fenti állításokkal, vagy úgy gondolod, hogy az elektromos autóhoz való hozzáállás társadalmi, iskolázottsági, anyagi helyzettől független?
#10 pontosan!
És én is épp erről beszéltem a legelső kommentemben, hogy a belső égésű motorok lecserélésétől maga az autózás nem lesz fenntarthatóbb. Mert ugyanúgy folytatódni fog az a trend, hogy az emberek mindig nagyobbat, jobbat akarnak, és néhány évente cserélgetik a kocsijukat.
Én ismerek olyan prof titulussal rendelkező embert akinek a hétköznapi autója egy a tipusát nem tudom de 90-es évekből származó ritka BMW, 12 hengeres benzines motorral.
Nem buta ember, de mégse Teslázik vagy hasonló pedig megtehetné.
#4-esnél a pont.
Tudom, értem nem erről szól a kérdés, de itt Budapesten fenn a Sasadon olyan füst van, pedig autó sehol..naná, hogy okosba spórolósan fűtenek a jobbmódúak is, és nincs mit tenni ellenük. Hiába van euróVI-os autóm, hiába fűtök gázzal, szívom a füstöt.
Elektromos autó hívő vagyok, van is lehetőségem otthontöltésre, de a mostani benzines még hibátlan..pár év múlva már csak tiszta villanyt fogok venni, nem hybridet.
Az, hogy alacsonyabb IQ bal inkább ellenzik a villanyautót? Kétlem..magas IQ-val(150 felett) is vannak vírustagadók...
Ebbe a vitába simán bele lehet bukni.
#16
Következő 20 évben még nem is lesz ilyesmi...
Nem tudom mennyire számítok iskolázatlannak. Egyetemen oktatok műszaki területen, nyilván nem általános iskolai végzettséggel...
Emellett többé-kevésbé rendszeresen ingázok 250 km-re. Sokszor még aznap haza is jövök, tehát 500 km/nap megvan. Melyik elektromos autó tudja ezt teljesíteni nyáron végig klímával, télen hóviharban fűtéssel, autópályán 130-140-es tempóval? Talán valamelyik komolyabb 30-40 milliós Tesla. Ezek szerint ez az én és az iskolázatlanságom hibája, hogy a közalkalmazotti fizetésem erre nem elég. És az én hibám, hogy nem disszidálok inkább külföldre mosogatni több pénzért, mert szeretem azt amit csinálok, amit tanultam, amihez értek, még ha nem is fizetnek meg érte. De szerintem nem vagyok azzal egyedül ebben az országban hogy egy autóért nem tudok mellényzsebből kiperkálni 30 millát. Nagyon-nagyon jól állna ez az ország, ha csak ez lenne a legnagyobb társadalmi-gazdasági probléma.
A hang, önvezetés abszolút nem zavarna. A mostani autómba felárért kértem extra hangszigetelő csomagot. Ki szereti órákon keresztül hallgatni a monoton motorvonyítást és a dübörgő szélzajt? Én azt szeretem egy autóban ha minél csendesebb. Vezetés közben így is tempomat be és csak fogom a kormányt két órán keresztül.
Egy autó 5 milla, az elektro meg 12 milla.
Mit kell ezen rágódni, aki nem látja különbséget ott tényleg nincs IQ sem.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!