Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Minél alacsonyabb az emberek...

Minél alacsonyabb az emberek IQ-ja, annál jobban ellenzik az elektromos autót?

Figyelt kérdés

Először is, ha valakinek provokációnak fog tűnni a kérdés, szeretném leszögezni, hogy egyáltalán nem annak szántam.


Saját tapasztalatom szerint az elektromos autót ellenzők általában nem a társadalom magasabb, tanultabb, tehetősebb rétegéből kerülnek ki, hanem inkább iskolázatlanok köréből.


Sok esetben az ára miatt savazzák az ilyen emberek az EV-ket, és nem tudják megérteni, hogy az ő hibájuk, hogy nem tudják megvenni, nem a gyártóké.

Ezután általában hamar előkerül a "vezetési élmény" (értsd önvezetés) és a "hang" problémája.... Nos, hát hogy is mondjam, az önvezetés csak egy lehetőség, nem kötelező használni, de amikor valaki magát a létét szidja, úgy érzem mintha nem tudná értékelni/kihasználni a fejlődést (talán azért, mert számára a 20 éves autó a standard!?), ami nem túl magas intelligenciára vall. A hang fanatikusok pedig nem tudják megérteni, hogy a hang csak egy nem kívánt mellékhatás, amit végre sikerült eltüntetni, hülye hasonlat, de például a hangos mosógépet sem preferálod a halkkal szemben.


Egyet értesz a fenti állításokkal, vagy úgy gondolod, hogy az elektromos autóhoz való hozzáállás társadalmi, iskolázottsági, anyagi helyzettől független?



2020. nov. 25. 00:50
1 2 3 4 5
 21/47 anonim ***** válasza:
17%

Engem nem nagyon érdekel az autózás, inkább a teljesítményt szeretem.


Ha lesz elektromosan autó, 1000km-es hatótávval, akkor szívesen választanám.

Mert gyorsulás szempontból a 200 pacis ev otthagy majdnem minden mást, persze nem végsebességben, hanem gyorsulásban. De ez bőven elég. 150nel úgysem megyek többet.

2020. nov. 25. 07:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/47 anonim ***** válasza:
90%

Azt kéne felfogni, hogy alig van valami piaca a jelenlegi körülmények között.


Átlag melós akinek arra kell hogy a város másik végébe elmenjen vele a gyárba, megveszi 800k-ért az 1.4 szívót. Itt jegyzem meg mondjuk a panelben tölteni sem tudná.


Ingázós emberünk akinek szintén munkába járni kell megveszi modnjuk 1,5m-ért a turbo dízelt.


Smoke and charm hülyegyerek behozz a golfot 300ért.


Üzletember, képviselő, politikus etc kihozza az s osztályt.


Kérdem én ki veszi meg akkor majd 11 millióért a Renault Zoét? És mire használja?


Aztán tegyük fel arra vetemednék, hogy vegyek 12-ért valami bódét, amiből a benzines 5 körül van. Akksi csere előtt sózzam rá valami hülyére? Vagy? Hogy van az olyankor?

2020. nov. 25. 08:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/47 anonim ***** válasza:
86%

Kedves Kérdező


Akinek alacsonyabb az IQ tesztje az alsóbb rendű?

Akinek magasabb az IQ szintje az alázhatja az alacsonyabb szintűeket?

Az IQ szint a mindenható értékmérő?

2020. nov. 25. 08:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/47 anonim ***** válasza:
38%

Az a baj, hogy az ilyen elektromosautó szerelmesek (mint te is kérdező, minden szavadból ordít, hogy elfogult vagy), nem látnak a szemüktől. Győzködik magukat, meg az egész világot, hogy az elektromos autózás a lehető legjobb, legolcsóbb, legkörnyezetbarátabb legmenőbb dolog a világon. Eközben nem ismerik be a hátrányait amivel csak ti tudtok vitatkozni a világon, senki más...


Én, mint elektromos autókat határozottan NEM szerető ember, el tudom ismerni, hogy vannak egyértelmű előnyei is és pozitív tulajdonságai az egésznek. Viszont ti, akik odáig vagytok érte, képtelenek vagytok belátni, hogy mindemellett vannak negatívumai is.


- Az első és legfontosabb, még mindig a hatótáv. Jelenlegi technológiával arra alkalmasok ezek az autók, hogy elmenj vele boltba, meg haza. Napi 100 km-t oda meg vissza megtenni úgy, hogy közben megy a rádió + fűtés, meg kettőt előzöl közben, az már necces... Ebben még a dízel / hibridek vezetnek még. Ezzel nem értem miért kell vitatkozni.

- Az ára igenis baromi magas. Annyi pénzért adnak egy halálosan unalmas középkategóriás autót, amennyiért prémiummárkás benzin/dízel autót kapsz. És ez a "nincs rá pénzed te hibád" érvelés egy baromság. Határozottan drágábbak, mint egy ugyan olyan kategóriájú nem elektromos autó.

- Környezetszennyezés... Hát mert szerinted ekkora akksiknak a legyártása meg kidobása az nem környezetszennyező?...


Szóval ahelyett, hogy az elektromos autózás táborát erősítő agymosottak 99%-a ugyan azt fújná és az egekbe magasztalná a kocsiját (de komolyan, rajtatok múlna, királlyá koronáznátok a kocsitokat), rá kéne döbbenni, hogy még nem tart ott a dolog, ahol gondoljátok, hogy tart.


Jelenleg az elektromos autó használata igenis kompromisszumokkal jár. Ezt miért nem ismeritek be? Nem... Mindent megmagyaráztok, hogy de az nemis úgy van, meg de bezzeg ha... NEM.

Nem láttok a szemetektől és csak az előnyeit látjátok az egésznek. Az egyértelmű hátrányok mellett meg szemet hunytok, és rákontráztok egy előnnyel. Egy jó tulajdonság nem nulláz ki egy rosszat. Hiába nem fogyaszt a kocsi, ha nem lehet velük elmenni 200 km-t oda vissza. Nem kárpótol érte. Egyik nem válrja ki a másikat.


Aki meg vezetési élményt keres, az nem fog Nissan Leaf-et venni...


Szóval ja. Kedves kérdező. Itt lehet neked nincs rendben valami.

Vagytok ti, elektromos autóbzik, akik szerint az elektromos autó a csúcs. Meg vannak a normális emberek, akik szerint van előnye és hátránya mindegyik hajtásnak.


Ez olyan mint az Android vs. Iphone. Androidosok mindig megmagyarázzák, hogy mennyivel jobb az Android, mint az Iphone Bizonygatják, hogy mennyivel faszább. Az Iphone-osok meg telibeszarják ezt, használják a telefonjukat.

Ugyan ezt csinálja az egész elektromosautó tábor. Csak fossátok, hogy mennyire jó ez az egész, próbáltok mindenkit meggyőzni az igazatokról. Senkit nem érdekel :D. Mindenkinek megvan a véleményei, egyéni preferencia dönt.

2020. nov. 25. 09:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/47 anonim ***** válasza:
16%

Talán, de igazából nem hiszem hogy ez elterjedt lenne, illetve hogy ha az is lenne, kétlem hogy óriási lenne különbség.

Feltételezhető, hogy magasabb IQ-val átlagosan magasabb műveltségre (és/vagy végzettségre) tesz szert az ember. Feltételezhető, hogy a magasabb végzettségű/műveltebb ember inkább környezettudatosabb, mint a tanulatlan.

Ugyanakkor tanultabb rétegek között sem mindenki van meggyőződve arról, hogy a lítium-ionos akkumulátorral szerelt autók sokkal előrébb lennének a hatékony belsőégésű motorokhoz képest (és ezt úgy mondom, hogy nekem nagyon szimpatikusak az elektromos autók és a következő már szerintem az lesz).

Abban biztos vagyok, hogy a tanultabb emberek közül többeket foglalkoztat a kérdés, de hogy kevésbé legyen ellenezve az elektromos autó, az szerintem nem ennyire egyértelmű.

Nyilván a tanultabb emberek nagyobb eséllyel engedhetik meg maguknak a drága elektromos autót, ez befolyásolhatja a véleményt.

2020. nov. 25. 09:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/47 anonim ***** válasza:
41%
Szerintem maradjunk annyiban, hogy ez az elektromos autózás olyan, mint amikor a szőnyeg alá söpröd a koszt. Embereknek kellene változni, de nem hiszem hogy fogunk...
2020. nov. 25. 10:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/47 anonim ***** válasza:
58%

Ez így elég provokatív kérdés. Az IQ helyett inkább a régihez való ragaszkodás. Az újtól való félelem. A félretályékozottság. És talán bizonyos szinten magunk hitegetése hogy ne kelljen magunknak se és másoknak se bevallani hogy a kevésbé kedvezőbb anyagi helyzet bizony nyomós részét kiteszi az indokoknak miért is nem gondolkozunk egyenlőre elektromosban.


Viszont míg ténylegesen hamar (használattól függően egy benzinessel szemben 3-5 év alatt) visszahozza azt a többletszennyezést amivel a legyártása súlyosabb (akkumulátorral együtt), azt is tudnod kell hogy az elektromos sem 100% zöld. Nem zöld az sem csak zöldebb.


Innentől a "De NiNcS hAnGjA, aZ iGaZi AuTo ÚgY sZóL hOgY BrRrRvTuTu" meg egyéb hülyeségek nem többek csak hülyeségek. Az mondja ezt aki nem vezetett még elektromosat és meg akarja magyarázni hogy a 20 éves 1.6 miért sportosabb meg igazabb autó mint az új elektromos ami kenterbe veri minden oldalról csak emberümk nem engedheti meg magának.


A töltési idő és a hatótáv jogos érv. De a mai elektromos autók egy töltéssel simán elmennek 300 kilómétert vagy többet. Aki nyílván napi szinten többet megy annak indokolt lehet nem ezt venni. De egy átlag embernek mint nekem szerintem ez a t!v napi szinten bőven elegendő. Ha megengedhetnék egy elektromost magamnak akkor kényelmesebbnek tartanám a 60km-re lévő munkahelyemre bemenni vele, hazamenni megint annyit majd garázsban töltőre rakni és másnap reggel megint fullos akkuval indulhatok. Nyílván panel elött állóknak ez nem ilyen egyszerű. Csak azért eljárni töltőállomásra és ott várakozni biztosan kényelmetlen.

2020. nov. 25. 12:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/47 anonim ***** válasza:
85%

24-essel annyiban egyetértek, hogy a szélsőségek a legkellemetlenebbek egy ilyen témában, de azért valljuk be, ez a hatótáv probléma is már csak azért nem feltétlenül akkora kompromisszum, mint te gondolod, mert aki már gyakorló elektromosautós, az rájött, hogyan lehet az autót nem csak boltbajárásra használni.


az emberek többsége nem siet sehova, csak azért tolja fel pályán 154-re is a tempomatot, mert afelett már büntetnének...tehát ha mondjuk 120-szal kellene menni, vagy főúton 107-tel, esetleg megállni út közben tölteni, az a valóságban nem okozna akkora hátrányt, hogy az ember behozhatatlan késésre tegyen szert.


persze, hogy kompromisszum, na de ha az esetek 99%-ban nem sietek soha, akkor nem hinném, hogy kizáró ok lenne.


arról meg már nem beszélnék, hogy már igencsak lehet elérhető áron venni olyat, ami azért télen is elmegy egy 180-200 km-t.


a környezetkímélésnél már mások is írták, ezt én is úgy látom, hogy az autós közlekedés akkor nem szennyez, ha nem létezik. rohadtul elenyésző az a szám, amivel "zöldebb" egy elektromos autó egy euro 6-os autóhoz képest.



szóval én a kérdést úgy módosítanám, hogy minél alacsonyabb az emberek iq-ja, annál nagyobb esélyel kezdenek bele mindenféle felesleges veszekedésbe?(és azért nem vitát írok, mert kérdező, ahhoz tényleg meg kéne hallani az ellenvetéseket is, nem csak a saját álláspontodat hajtani).

2020. nov. 25. 14:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/47 anonim ***** válasza:
100%
Neked lehet elég alacsony az IQ-d, hogy azzal foglalkozol, mit gondolnak mások. Mindenki azt gondol, amit akar, úgy él, ahogyan akar, azt vesz, amit akar; mi vagy te, Jézus, hogy meg akarod váltani a világot? Foglalkozz a saját dolgoddal, vegyél ilyen autót és nem, az emberek nagy része nem tehet róla, hogy nem engedheti meg magának. Tanulj egy kis empátiát ahelyett, hogy ide hányod az értelmetlen szarodat.
2020. nov. 26. 08:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/47 anonim ***** válasza:
17%

A villanyautós társadalom mitől intelligens, te provokátor?


Nem világítanak, nem fűtenek mert úgy 200 méterrel nagyobb a hatótávja a tejfölösdobozuknak. Egymást jelentgetik fel, meg húzkodják le a töltőt egymás xarjáról. Villanyautós csoportokból kiollózott postokon-kérdéseken szoktunk röhögni. miközben ők marha felsőbbrendűnek képzelik magukat. :D :D

2020. nov. 26. 11:05
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!