Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért dobja ki az autó az...

Miért dobja ki az autó az alacsony guminyomás jelzést ha nincs benne szenzor?

Figyelt kérdés
Út közben egy kisebb kátyú után jelezte. Eddig sosem dobta ki ezt a hibát. Keréknyomás ellenőrizve volt, rendben van. 2010-es Seat Altea az alany. Autó újraindítással eltűnt a jelzés.
ma 13:05
 1/9 anonim ***** válasza:
71%
Szenzor nincs, de ABS jelből kalkulál. A kátyú bezárt és hamis érték jött ki.
ma 13:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
52%
Ha nincs benne szenzor akkor ABS-ből szedi az értékeket. Figyeli a kerekek fordulatszámát. Biztos megugrott a kátyún a kerék és úgy érzékelte mintha lapos lenne. Bár ez érdekes, ilyenről még nem hallottam.
ma 13:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
55%
#1 Bezárt = bezavart
ma 13:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
55%
Fura eset...
ma 13:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
11%

A válaszok közül egyik sem.


Miután beállítottad azonos nyomásra mind a 4 kereket, utána a menüben kell egy inicializálás. Ez lesz a kiindulási, nullás, kezdő érték. Ha valamelyik kerékben eltér ezután a nyomás, akkor jelezni fog.

Ezt minden kerékcsere után végre kell hajtani. Seatnal nem tudom pontosan hol találod ezt a fedélzetiben.

ma 13:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
71%

#5 Legviccesebb dolog, amikor valaki jön nagy arccal, hogy "mindenki más hülye", aztán mond egy totál értelmetlen marhaságot.


Ne törődj azzal, hogy nem történt gumicsere, meg azzal se, hogy újraindítás után eltűnt. Ezek lényegtelen információk gondolom, szóval ne is foglalkozz velük. A részletekkel csak a marhák foglalkoznak, az igazi faszagyerekek leszarják őket és inkább egy értelmetlen választ adnak. Ugye? 😂

ma 14:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
0%

Jól van gumis, jár a keksz ismét.


Így működik az autóm, de fix én vagyok a hülye..


Kérdező itt a megoldás:


https://www.youtube.com/watch?v=Fz8QNas2NLs

ma 14:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
66%

Nem azt mondtam, hogy tévedsz, csak azt, hogy semmi köze a kérdéshez.


A kérdés úgy szólt, hogy belement egy kátyúba és kivillant. Erre te jössz azzal, hogy kerékcsere után nullázni kell. Fogalmad sincsen, hogy mit beszélsz.


Ezt a "gumis" dolgot meg megmagyarázhatnád. Vagy ez is csak egy értelmetlen véletlenszerű böfögés, mint amit a kérdésre adtál?

ma 14:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:

"Legviccesebb dolog, amikor valaki jön nagy arccal, hogy "mindenki más hülye", aztán mond egy totál értelmetlen marhaságot."


"Nem azt mondtam, hogy tévedsz, csak azt, hogy semmi köze a kérdéshez."


Kicsit ellentmondásba kerülsz még magaddal is.



Lényegtelen a kátyú, mert nem az váltotta ki a hibajelzést. Véletlen egybeesés csupán. Ha ismernéd a rendszer pontos működését, rájönnél magadtól is. Naponta belemegy itthon 100 kátyúba az ember. Laikusként elfogadható lenne az elméleted, de az úthibával a gyártó is számolt, megnyugodhatsz.

Pillanatnyi jelkimaradás, hamis jel, kontakthiba esetén az ABS lámpa is égve maradt volna, nem csak a guminyomás. Hiszen az előbbi magasabb prioritású hibajelzés.


Én rövidre zártam a találgatást, hogy beírtam a valós megoldást. Veled ellentétben én már több 10x lefutottam ezt a kört. A vége mindig ugyanaz.

Az ügyfél már kipróbált mindent, felfújta a kerekeket, fel is cserélgette őket. Megnézte téli, majd nyári szettel is, kiolvasták a hibatárolót. Valamiért pár nap után mégis visszajön a hibajelzés. Általában ekkor tudja meg a tulajdonos, a szerviz, (te is), hogy az ABS alapú guminyomás ellenőrző rendszert inicializálni kell. Kerékcsere + a megfelelő nyomás beállítása után. Hibajelzés esetén a megfelelő guminyomás beállítása után. Ellenkező esetben csak idő kérdése és újra megjelenik a piktogramm.

3 teljesen oldal a kézikönyvben.


Gumis dolog: Te vagy az az 50 körüli fószer, aki magának cseréli még a gumit is a felnin. Zseninek képzeli magát. Az új dolgokhoz, viszont annyit konyít, mint egy marék lepke, vagy nem is hallott róluk. Cserébe legalább mindig ő ad első között választ, ami a hatalmas mellény ellenére, általában ordas nagy baromság. Nem is lehet más, hiszen az adott dologról a korából eredendően nem hallott, azt sem tudja, hogy ilyennel van felszerelve az autó.

Mikor már megvan a megoldás (egyértelműen belinkeltem a videót), akkor is köti az ebet a karóhoz, hogy mindenki hülye, csak ő helikopter. Soha nem ismeri be ha tévedett, maximum angolosan távozik és nem ír többet a kérdéshez. Nála nem az a fontos, hogy közösen megoldjuk a kérdező problémáját, hanem, hogy belekössön másokba. Ezt jelenti nálam a "gumis" ember, azaz te.

ma 20:06
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!