Mi lesz a hagyományos autógyártók sorsa? A Tesla rövid idő alatt mindent meg fog változtatni.
"Jönnek a hangzatos ellenérvek de nem olvastok utána, hallottátok valakitől és tuti úgy van, hiszen az elektromos autó szar. A másik probléma hogy a jelenben éltek és nem látjátok hogy mi fejlődik az elektromos autókon kívül."
Mert mi nem igaz azokból, amiket leírtunk? Gyenge hatótáv, drága vételár (2-3x annyi, mint hasonló a kategóriás benzines autók), macerás töltés (volt nekem e-autóm, hidd el, papíron jól hangzik, hogy keresel egy gyorstöltőt, és pikk-pakk megvagy, de ez a valóságban rohadtul nem ilyen egyszerű). Szóval ezekből mi nem igaz?
"CO2: igen, ha szénerőművel állítod elő az áramot, akkor az eleltromos is szennyez, giszont nem a körúton a gyereked orra alá tolja a rákkeltő részecskéket."
Igen, tök jó, hogy nem az én gyerekem kap rákot, hanem a vidéki gyerek, aki az erőmű mellett lakik.
"Másrészt a jelenlegi EU-s energiamix mellett kb 120e km-től (a gyártást is beleszamítva!) tisztább az elektromos."
Én erről olvastam más tanulmányokat is. Pl volt egy olyan, ami szerint átlagos felhasználás mellett 12-15 év alatt ér nullára az e-autó környezetterhelése egy CNG-s autóhoz képest. Onnantól kezd "károsabb lenni" a földgáz meghajtás. Ha alaposan szemügyre vesszük a dolgot, mennyi az EU-ban a géppart átlagéletkora? 10 év, ha jól tudom. Magyarul átlagos felhasználás mellett a CNG akár alternatíva lehetne még az e-autókhoz képest is (hangsúlyozom, hogy átlagos felhasználás és futásteljesítmény mellett).
"Azt se felejtsük hogy gombamód szaporodnak a napelemek tehát míg a belsőégésű kopik, kiszedik a katalizátort, részecskeszűrőt, lefalazzák az EGR-t és fokozatosan romlik a kibocsájtásuk, addig a megújuló energiaforrások terjedése mellett az elektromos autó környezetszennyezése a használat mellett csökken!"
Nekem 390 ezer km van a 7 éves kocsimban. Egyik alkatrész sincs még kiszedve.
"Az etanol nem jó, megművelhető földterületet vesz el az élelmiszeripartól. "
Elvileg a svédek nagyrészt zöld hulladékból állítják elő, tehát nem a kukorica ehető részéből, hanem pl a szárából.
"Akkuk: igen, van amelyik idejekorán elromlik (belsőégésű autóban is a motor), de a statisztika elég jó. Tesla bőven elmegy 300e+ km-t. És ugye bejelentették az 1millió mérföldes (1,6m km) akksit, tehát ezalatt nem fog 90% alá esni a kapacitása."
Persze, MAJD meglátjuk.
"A Toyota a szárazakksit fejleszti, ez sokkal gyorsabban tölthető, nem kell olyan sokáig a kábelen lógni."
MAJD.
"Az értelmetlen hülyeségekkel való dobálózás előtt legalább olvassatok."
Te is olvass utána annak, hogy mennyi profitot termelt eddig a Tesla.
Látom elég szelektíven veszed az adást és mindenre ki tudsz találni valamit hogy miért is nem jó.
Lehet venni elektromos autót jó hatótávval is, de egyébként az átlag felhasználáshoz bőven elég a 200+ km-es és nem kell 600+, persze tudom, kivetelek mindig vannak. Egyébként az akksitechnológia rohamosan fejlődik ellenben a belsőégésű motorokkal.
Nem a szén okozza a rákot hanem az üzemanyagban található egyéb alkotóelemek, a szén csak a fullasztó szmogot okozza. Egyébként ha mindenképp szénerőmű a mániád, akkor néhány szénerőműnél könnyebb a gázokat kezelni mint többmillió autónál.
12-15év? 120e km átlagos felhasználással 12 év. És a cng még jobb is mint a dízel-benzin, azokkal ez még rövidebb idő/táv.
Neked semmi nincs kiszedve a kocsidból. És a többiből? A tiéd hozza a gyári értékeket ennyi km után? Ugye az elektromos folyamatosan javul az idő előrehaladtával (ugye a szénről beszélünk).
Nincs annyi zöldhulladék ami elég lemne ennyi autónak, tehát nem megoldás.
Igen, az akksi fejlődik, majd meglátjuk hiszen idő mire elkezdenek romlani.
A Teslának nincs sok profitja, folyamatosan fejlesztenek és épülnek a gyárak.
60/ Látod,kedves 60-as. A másik mindíg hülye,mert másképp látja már a dolgokat,mert majd 40 évet ült le ezekben a környezetet nem eléggé kímélő
-most finoman fogalmaztam-járműveknek nevezett dugattyúval meghajtott 130
éves technológiát képviselő -hobbykrematóriomokban-.Jól irtad,látod egyetértünk,csak akarni kell.
Az Eu sokáig nem írt le semmit,a politikusai sokáig azt csinálták,amit az autógyárak vezetői mondtak,ez ment majd 30 évigde jött Martin Winterkorn féle VW botrány,ami mindent megváltoztatott. A - Das Auto -a szlogen.
Tehát jött a VW botrány,ami Amerikában bukott ki.Ez akkora kárt okozott az összes gyártónak,hogy ezt még fel sem tudjuk mérni. Valahogy a szőnyeg alá seperték,de ennek nagy ára lett.Elsősorban abban,hogy most már a politikai vezetők,gazdasági,környezetvédelmi kérdésekkel foglalkozó EU-s
csoportok mondják meg,mit fognak az autógyárak csinálni.
Átvertetek minket,becsaptátok a vevőiteket,jó akkor ennek így vége,most majd az lesz amit mi mondunk.Igy kezdődött ez a CO2 mizantéria kiszélesedése,ami most ott tart,hogy ezzel a technológiával kell jelenleg 95 gr/km kibocsátást produkálni.Hozzáteszem,ehhez 4,5-5 lit/100 km-es fogyasztást kell a motoroknak hozni.Kérdezem én,milyen motorok tudják majd ezt hozni,legfeljebb laboratóriumban,próbapadon,szélcsendben,fűtött helyen talán megközelíthető lehet.A valóságban azonban egy átlagmotor számára ez elérhetetlen,nem beszélve flottákról ami alapján adóznak a gyártók!.
1000 cm3-vel,3 hengerrel + Turbófeltöltéssel talán papiron hozható. A vevő meg beleül a városban és csodálkozik,hogy a fogyasztása esetleg 3 hengerrel is 6-7 liter között van. Na ez itt a baj,és ezzel az egész technológiával.És ezt akarja még az EU 2025-re levinni 85/gr-ra /!!/ kilometerenként. Ez egyszerüen ellehetetleníti a rendszert,és egyre több gyártó fog az elektromos hajtás felé fordulni,mert a Hybriddel is nehezen hozhatóak ezek az adatok kedvezőtlen üzemeltetés esetén.Például autópályán,ahol a Hybrid rendszer előnyei eltűnnek,és egy magasabb fogyasztási érték,és kibocsátás is jelentkezik./6-6,5 liter /100 km/.
Ezek lesznek itt a nagy kérdések,és erre próbál a szakma-nagyon helyesen -
válaszokat adni,akár tetszik akár nem az elektromos autózás előtérbe helyezésével.Persze ennek most a Tesla a zászlóshajója,de ezért mind több cég egyre több elektromos hajtású autót fog kínálni,remélhetőleg egyre alacsonyabb áron.
A eu nemnormális normáira válaszként az autógyártók helyében lehet összeülnék a többivel, és beszűntetném a termelést jelzésértékkel egy évre, "akkor innentő' járjá' azzal amivel tudsz.." felkiáltással. :D
Gyárak vezetői valszeg elkaristolnának egy évig abból ami otthon van a párna alatt.. :D
64/ Válaszom: Elektromos bicikli.Én már megvettem.20 Ft-ból utazok 140 km-t.
Tudom,tekerni kell,de nekem bejön.
69/Ami nem megszokott a magyar viszonyok között az nonszensz.Nonszensz egy kicsit biciklizni,vagy a boltba gyalog menni nem kocsival.Ez tudnillik nem menő,mert nem tudod mutatni mid is van...csak a tornacipődet,ha gyalog vagy....
Balkán ez komám,hiába telt itt el 40 év a kommunizmus óta.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!