Mi lesz a hagyományos autógyártók sorsa? A Tesla rövid idő alatt mindent meg fog változtatni.
Igen. A Japánok például az energiájuk 100 %-át szénerőművekből nyerik. Ez Hirosima miatt van.A norvégok az energiájuk 85%-át vizierőművekkel állítják elő,a franciák állítják elő Európában arányosan a legtöbb áramot atomenergiával.Az oroszoknál is sok atomerőmű üzemel.
Mindenki másképp csinálja.
Hogy jön ide Hitler?
Úgy érzem, ez itt egy imazsámoly csak Musk felé...
12/ Én se aggódom,de a jövő valljuk meg nem abban van,hogy hány kipugója van hátul egy autónak,mert a jobbaknak már egy sem.Kicsit azért furcsa.
A technikáról már ne is szóljunk./Gyorsulás,kultúráltság,környezetvédelem/Kérdés, a töltést hogyan tudják továbbvinni technikailag,és a "hatótávpara" mennyire fogja vissza az eladásokat. Szerintem semennyire,bár a céges flotta nem jellemző még,de egyre többen váltanak a magánszférában elektromosra.
Egyre több az elektromos autó,és akinek van egy kis pénze,már ilyen vásárláson gondolkodik,mert az emberek nem hülyék,és sokan érzik ez a jövő.
Főleg most,amikor itt a rengeteg betegség,aminek az okát csak sejtjük,de nem tudjuk.
" A Japánok például az energiájuk 100 %-át szénerőművekből nyerik. Ez Hirosima miatt van"
Japánnak volt atom erőműve, ami az energia termelésükből komoly részt vállalt, 30 százalék körül volt az érték, tehát a Hirosima nem igaz.
A leállítás oka, hogy az atombomba után néhány évtizeddel, (2012) egy másik atom katasztrófát is elszenvedtek a fukosimai erőmű reaktor meghibásodása után, és valóban leállították az összes reaktort.
Japán geológiailag is veszélyes nukleáris reaktorokat üzemeltetni, gyakoriak a földrengések, tájfun, szökőár, közülük a földrengés biztos atomerőmű üzemeltetésének kockázatát nem vállalták a baleset után.
16/
Igaz,köszi a helyesbítést.Én elismerem,hogy másnak lehet igaza.Ellentétben sokunkkal.
Mi lesz a többi gyártóval? Mennek a Tesla után.
Mit mondott a többi gyártó? Elektromos autót nem lehet gazdaságosan gyártani, inkább csaljunk a méréssel és pöfögjünk a saját gyerekeink orra alá. Mit mondott Musk? Azt hogy neki sikerülni fog.
Láss csodát, a többi gyár is elkezdte szórni az elektromos autókat.
Musknak mindig lépéselőnyben kell lennie, azt ne felejtsük el hogy a Tesla új gyártó és a minőség még hagy némi kívánnivalót, ellenben a régi gyártók könnyebben össze tudnak dobni egy rendesen egyben lévő autót a Tesla által kitaposott ösvényen.
Ahogy felveszik a többiek is a tempót, sajnos a Tesla kicsit hátrébb szorul, de bízom a Mesterben hogy kitalál valamit.
Több oldala van a dolognak. Nekem a mai helyzetben nem kéne.
Nézzük a financiális oldalát: Évi 10e km-hez,felhasználok ca. 250e áru benzint. Ez 10 évre, 100e km.-re 2,5M
Helyből ennyivel kerül többe ma egy villanyautó.
A villannyal nem tudok egy hétvégi 2-3 napos kirándulást lefutni, amihez benzinessel max egy benzinkúton 5 perces tankolás elég.
Lakheklyemen tölteni nem tudok, elektromos "kútra" szorulok, amit nem egyszerű "logisztikázni", hol van hely, van-e épp szabad fej, és van-e 2-3 órám, nem is egyszer.
Nem az elektromos kutak látogatása a programom.
Tudom ez fejlődni fog, de a töltésnek is van költsége, amit most nem vettem figyelembe, az áram előállítása (ma még)nem CO2 mentes, még ha maga az autó üzemeltetése az is.
És azért ne felejtsük, az üzemanyagokon elég magas az adóteher,ami bevételi forrás, és ha kiesik,előbb utóbb az állam valahogy a villanyautókat is bevételi forrássá fogja tenni.
Tudom van környezettudatos vetülete is, most csak a financiális és praktikus részét vettem górcső alá.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!