Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A Zaporozsec tényleg nagyon...

A Zaporozsec tényleg nagyon rossz autó volt?

Figyelt kérdés

Mi igaz ebből? Mi volt a jellemző baja/hibája?

Tényleg nem szerették ezt az autót az emberek a szocializmusban?



2020. jún. 8. 21:21
 1/6 D. Brasco ***** válasza:
100%

Ez volt a szocialista auto ipar szo szerint legalaja!

Valami irtozatosan szar anyag es osszeszerelesi minőséggel.....annyira szarok voltak hogy az első zapókat a kermi nem is engedte forgalmazni magyarországon,annyira alul mult minden szintet az az auto.

2020. jún. 8. 21:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
100%
Technikailag okés lett volna, de az összeszerelés minősége... nem volt ritka, hogy új autók esetében azzal kezdték, hogy minden fődarabot szétkapni, ellenőrizni minden apróságot és újra összerakni.
2020. jún. 8. 21:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
86%

#2!

Ha valaminek tré az anyaga, vagy rossz a megmunkálása, azt ezerszer is összerakhatod, úgy sem nem lesz jobb.

Különben érdekes egy jószág volt, léghűtéses V4-es motor farhajtással, száraz féltengelyekkel...

Szóval minőségi alapanyagból, precizen megmunkálva akár méltó ellenfele is lehetett volna az NSU Prinz-nek.

(mert, hogy eredetileg azzal kívántak konkurálni)

2020. jún. 8. 23:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 veterán vas ***** válasza:
55%

Korábban egyszer már összeszedtük a zapi leggyakoribb problémáit:

-első féktárcsák gyengék voltak, könnyen repedtek

-gyakran felforrt a hűtővíz

-a hátsó ablaktörlő motorja gyakran leégett

-a motorháztető nagy sebességnél könnyen fölcsapódott

-a vezérműszíj 10ezer km-t sem bírt ki

-gyakori hiba volt a fűtéscsap csöpögés

-a hátsó ajtók rosszul zártak

és egyéb ilyen hibák. :)

2020. jún. 8. 23:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
41%
#4 ez jó :) kihagytad a klímakompresszor kuplungjának gyakori meghibásodását, és az automata váltó olajszivárgására is figyelni kellett :)
2020. jún. 9. 10:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 veterán vas ***** válasza:
76%

Köszi, már majd' elfeledtem ezeket.

Később még az is beurott, hogy -anno- mennyit szenvedtünk a kormányszervóval, a gyakran eltömődő katalizátorral, és a diffizár röppsúlyrugóinak a kilazulásával.

Viszont az állófűtése az valami csoda volt!

Kb. 10 perc alatt ki lehetett szerelni, és onnan mint disznóperzselőt használták a vidéki rokonok. :)

2020. jún. 9. 11:21
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!