A Zaporozsec tényleg nagyon rossz autó volt?
Mi igaz ebből? Mi volt a jellemző baja/hibája?
Tényleg nem szerették ezt az autót az emberek a szocializmusban?
Ez volt a szocialista auto ipar szo szerint legalaja!
Valami irtozatosan szar anyag es osszeszerelesi minőséggel.....annyira szarok voltak hogy az első zapókat a kermi nem is engedte forgalmazni magyarországon,annyira alul mult minden szintet az az auto.
#2!
Ha valaminek tré az anyaga, vagy rossz a megmunkálása, azt ezerszer is összerakhatod, úgy sem nem lesz jobb.
Különben érdekes egy jószág volt, léghűtéses V4-es motor farhajtással, száraz féltengelyekkel...
Szóval minőségi alapanyagból, precizen megmunkálva akár méltó ellenfele is lehetett volna az NSU Prinz-nek.
(mert, hogy eredetileg azzal kívántak konkurálni)
Korábban egyszer már összeszedtük a zapi leggyakoribb problémáit:
-első féktárcsák gyengék voltak, könnyen repedtek
-gyakran felforrt a hűtővíz
-a hátsó ablaktörlő motorja gyakran leégett
-a motorháztető nagy sebességnél könnyen fölcsapódott
-a vezérműszíj 10ezer km-t sem bírt ki
-gyakori hiba volt a fűtéscsap csöpögés
-a hátsó ajtók rosszul zártak
és egyéb ilyen hibák. :)
Köszi, már majd' elfeledtem ezeket.
Később még az is beurott, hogy -anno- mennyit szenvedtünk a kormányszervóval, a gyakran eltömődő katalizátorral, és a diffizár röppsúlyrugóinak a kilazulásával.
Viszont az állófűtése az valami csoda volt!
Kb. 10 perc alatt ki lehetett szerelni, és onnan mint disznóperzselőt használták a vidéki rokonok. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!