Zaporozsec 968M-nek mekkora presztizse volt itthon? Hol helyezkedett ez az akkor kapható autók ranglétráján?
Nem volt nagyon gyakori kocsi,és nem volt menő verda.
Elég gyenge,és az akkori autók között csúnyácska is volt.
Legnagyobb baja volt a nem túl megbízható benzinkályha benne,többször lehetett látni e miatt kigyulladt Zapit.
Fiatalok körében szinte nem is volt,inkább idősebb emberek használták.
Anno a Trabant volt a legcikibb,de a Záporjóska sem állt messze tőle.
A keleti autók legalja volt. Ennél kisebb presztízse nem volt más szoci kocsinak.
-Miért lesz üveg tetős záporjózsi?
-...hogy lássa az Isten ki az a marha aki megvette!
Felirat egy zaporozsecen:
"Nem vagyok hülye! Lottón nyertem."
Zapo vs. presztízs. LOL Egy Trabant is vállalhatóbb volt.
Na jó, viccet félre téve. Zapót azonnal lehetett venni, ha megvolt rá a zsé. A Trabantokra meg várni kellett. Azt hiszem ezzel elmondtam mindent.
Igen, a Trabi alatt volt presztízsben.
Egyébként, bár a Trabantot cikizték, de ez olyan, mint most a Suzukik szidása. Mindenhová elvisz, csak egyszerű és menőzni nem lehet vele.
Kicsit OFF, de hadd írjak a Trabikról!
A Trabi
1. nem rozsdásodott, mert keménypapírból volt;
2. csomagtere nagyobb volt, mint az 1200-es Zsigulinak;
3. rendkívül megbízható volt;
4. messze a legolcsóbban javítható, karbantartható autó volt.
Nekem legjobban a Trabi egyszerűsége tetszett. Pl. a benzintank szintmérője elromolhatatlan volt. Ui. az úgy működött, hogy megálltál, felnyitottad a motorháztetőt, lecsavartad a tanksapkát és beledugtál egy skálázott műanyag mérőrudat. Kihúztad, ameddig nedves lett, annyi benzin volt a tankban. Ez a mérce sose romlott el! :DDDD
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!