Zaporozsec Sport 900 oldalán levő szélcsatornának lett volna jelentősége?
Figyelt kérdés
2019. máj. 29. 18:35
1/2 anonim 



válasza:





Áramlástani szempontból nem tűnnek indokoltnak. Inkább arra tudok gondolni, hogy ha már úgyis kell egy él a sárvédők és az ajtók tetejére merevítésnek, akkor egy ilyen látványos csatorna formájában oldották meg. De a szériamodellek ilyen terelőelem nélkül, csak a kopoltyúval, később pedig a rácson át is elegendó levegőt tudtak bejuttatni a motortérbe.
2/2 anonim 



válasza:





Nem valószínű, de jól néz ki. Akkoriban még hasraütésszerűen tervezték ezeket a dolgokat, a Zaporozsecnél legalábbis biztos nem kísérletezték ki, hogy pontosan mekkora és milyen szellőző kell a motor megfelelő hűtéséhez (meg amúgy is léghűtéses volt, szóval biztos nem közvetlen radikra ment a levegő).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!