Más iskolában is így van?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Az én gyerekem is SNI-s.
De nálunk külön foglalkoznak vele, van olyan napközis tanár is aki nézi is a háziját javíttatja is, külön plusz foglalkoztatja.(a szakoszolgálati jelentésen is rajta van hogy 2 tanulóként kell figyelembe venni)
A tanárok felkészültek arra, hogyan kell figyelemzavarosokkal bánni.
Gyakran ültetik pl előre is. Vagy elültetik olyanok mellől, akivel belemegy a hülyeségbe.
Van amelyik tanár házira is ad jegyeket ha jó 4 es 5 ösöket is, és asszem 3 vagy 5 házihiány az egyes.
Hangsúlyt fektetnek a pozitív megerősítésekre, dícséretre is.
Megfelelési vágy hatalmas amugy benne. Ha rossz jegyeket kap, vagy leszidást, teljesen roncsolja az önbecsülését is, a személyiségfejlődése is még nagyon képlékeny. Sokszor kérdezi kétségbeesetten, miért vagyok én ilyen?
szaktanári nélkül mi sem úsztuk meg, de az "rendbontásokra" van. Van órai is és tanulószobai is. Általában bonol játszik nevet, főleg ha megtalál ehhez hasonló kaliberű társát magának.
Igazábol rengeteg sportra lenne szükségük az segít a gondolkodásban koncentrálásbqn összeszzedettségben is, vagy pl a barkácsolás, az ilyen gyerekeknek szinte káros az, hogy egész nap ülni magolni tanulni, de még iskola után is este 8 ig is.
Teljesen más jellegű oktatás kellene az idegpályáknak agyi idegrendszerüknek.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Mekkora?
Én azt tapasztalom, hogy SNIs, BTMNes, autis, diszesek, adhdsok is MIND megírják a leckét második osztálytól. Aki nem írja, az bizony beírást kap, és mindenki meg tudja írni. Azt sem tanítanám a gyereknek, hogy lehet csúnyán viselkedni, nem csinálni, ha fáradtak vagyunk.. sőt. Akkor is kell csinálni, ha pisilni kell/szomjasak vagyunk/fáradtak vagyunk és akkor is viselkedni kell. Egyszerűen muszáj, így tudunk együtt élni egy társadalomban, nem lehet elnézni mindenki a rossz viselkedést, mert mindenkinek éppen 5 baja van minden percben és 5 kifogása, miért ne teljesítsen, mégis csinálják.. mert KELL! Feladattudat. Ha elsős, esetleg másodikos, akkor én problémáznék a napközisnél hogy jutalmazás bevezetése helyett bünteti. Jutalmaz is? Ha igen, akkor nem pattognék, megmondanám a "csak" tanulási zavaros gyerekemnek, hogy szedje össze magát és írja meg, vagy otthon büntetést fog kapni érte.
Nálunk 5 leckehiány az egyes, és aki nem dolgozik órán, az órai munka egyest kap. Ismerőséknél 3 házihiány az egyes, de ők ötöst is három kisötösre kapnak. Szerintem pofátlan dolog nem megcsinálni azt, amit a tanár mond. Ilyen egyszerűen nincs, 3-4től felfelé muszáj, hogy megcsinálja, amit mondanak neki!
32-es. Másodikos. Ám ezt nem úgy kell elképzelni, hogy sose csinálja a feladatot vagy a házit. Tavaly ilyen gond év végére nem volt. A visszaesés most októbertől van. De tegnap és ma nem volt gond ezzel. Mivel figyelem zavaros, így hiába tudja, hogy mit kell csinálni, ha nem képes figyelni.
A házi és felszerelés hiányra sajnos 3 után szaktanári jár.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!