Más iskolában is így van?
De nem vàlaszoltàl arra hogy akkor szerinted mit kellene tennie a pedagógusnak?
Mégis milyen eszköze lehet arra hogy fegyelmezzen?
Mivel mutassa meg azt hogy a napköziben is van feladata?
A màsik 10+ gyereknek hogyan mutassa meg hogy ezt nem lehet?
Mert tudod ha Pistikènek lehet a többiek megkèrdőjelezik hogy nekik mièrt nem.
Az integràlàs nem csak arról szól hogy az SNI tanulót elfogadjàk, hogy neki mindent lehet következmèny nèlkül.
Akkor vidd haza délben és tanulj vele délután.
ÉS továbbra is érdekel, mire mész az infóval, hogy lehet adni vagy nem lehet, ez ugyanis a problémát nem oldja meg. Mennyivel szimpatikusabb lett volna, ha azt kérdezed, hogyan tudsz segíteni a gyerekednek, hogy ne kapjon szaktanárit...
21# A szaktanári nem fegyelmezési módszer. Ezzel semmire nem megy, a gyereknél se meg a szülőnél se, levezette a feszültséget, jól beírt neki, aztán ment tovább a nap.
Pl kivihette volna egy csendes helyre lenyugodni, levezetni az energiáit, többféle technika van ezeknél a gyerekeknél is, amit lehet alkalmazni.
A többi 10+gyerek is arra lenne nevelve hogy mások, adott esetben eltérő viselkedését nem bűntetéssel kezeljük, hanem megoldást keresünk, és segítünk neki. Elmondhatja nekik, hogy tudjátok mikor Pisti elfárad akkor már nem tud úgy figyelni,ahogy szeretne, mi is csúnyán viselkedünk ha fáradtak vagyunk,de tovább terhelnek minket.
És így szépen lassan, hátha egy elfogadóbb generációt nevelnénk ki.
Szóval továbbra sem erről szólt a kérdésem, hogy mit tegyek a gyermekemmel, hogy ne kapjon szaktanárit. Mert ha akartam volna,azt kérdeztem volna.
Ám megkérdezem:
Egyébként van ötletetek, ezzel a diagnózissal hogy kerülheti el a további szaktanárikat? Sajnos erre megoldást még nem kaptam egy szakembertől sem.
Viszont az iskola pszichológussal is felvettem a kapcsolatot,aki figyelemmel kíséri az osztályt elsőtől, köztük a lányomat is. Ő azt írta, magán úton vigyem fejlesztésre ha megoldható és személyre szabott terápiát javasolt. Mivel a figyelem zavara nem teszi lehetővé a feladatok megoldását...és ugye még az érettlen idegrendszer is bezavar.
Remélem a kioktatók megnyugodtak....
"kivihette volna egy csendes helyre lenyugodni, levezetni az energiáit, többféle technika van ezeknél a gyerekeknél is, amit lehet alkalmazni."
Ezt azért tudod hogy ha egyedül van a gyerekekkel 1db pedagógus, nem tudja megtenni!
Ezért is volt kérdès hogy ha SNI akkor van e mellette ped-gyógyped asszisztens.
Sajnàlatos hogy a szülő kioktatàsnak veszi azt hogy ha gyereknek szakszerű segítsèget szorgalmazzàk a tanàrai.
Tudod ők maguk mivel nem erre vannak szakosodva nyilvàn nem is tudjàk helyèn kezelni a dolgot.
Valamint szeretnèk a gyermek ès a sajàt dolgukat is megkönnyíteni.
Erre nem a gykn fogsz vàlaszt kapni. Vidd szakemberhez (pszichológus, szakszolgàlat) majd ott megmondjàk hogy myen fejlesztèssel javítható a helyzetetek
Ha SNI van, akkor lesz ped asszisztens is az iskolában, csak nem arra használják,amire kell.
Ha integráló az iskola a gyerek az iskolában kapja a szakszerű segítséget.
Integráló iskola, tehát tudják kezelni. Erre nem tudok mást írni, akkor nem kell integrálónak lenni.
Ha olvastál volna,látnád,hogy vitte. A pszichológus semmi gondot nem talált. Gyógypedagógust pedig az iskola biztosít neki.
25-ös! Azt hiszem elkerülte a figyelmedet, amit írtam korábban: "Igen, van határozat. BNO:F83. Van fejlesztés,logopédia az iskolában. Szakszolgálat pszichológusa foglalkozott vele az előző tanévben. Megbeszéltük, nincs semmi baja a gyereknek, amivel neki dolga lenne. Az iskolát mi választottuk,de a szakszolgálat jóvá hagyta."
Most épp a felülvizsgálat időpontjára várunk (dec-febr az előírás) Megsürgetném,de a tanár jellemzése is kell a soron kívüli vizsgálat kérelméhez. Sajnos a tanárnő azt írta: ha lesz ideje rá,majd megcsinálja"
A pszichológust újra meg kellett igényelni a szakszolgálatnál, erre is várunk. Egy magán fejlesztővel vettem fel a kapcsolatot, időpontra várunk.
Szóval, hol van itt az, hogy nem viszem/vittem szakemberhez????????
A szaktanári nem fegyelmezési módszer. Ezzel semmire nem megy
Nem is fegyelmezni kell, hanem a szülőt figyelmeztetni, hogy gond van, amire megoldást kell keresni.
"Csak azt hajtogatják, vigyem pszichológushoz."
"Remélem a kioktatók megnyugodtak"
Te mindent piszkàlódàsnak veszel?
A pszichológus neked sem àrtana, mert aki nem hajlandó elfogadni a helyzetet az te vagy!
A tanàr ne adjon beíràst napköziben, ne hajtogassàk hogy vidd szakemberhez, itt meg ne oktatásának ki.
De mèg mindig nem vàlaszoltàl hogy szerinted mit is kellene csinàlnia a napközis tanàrnak?
Azt még csak zàrójelben jegyeznèm meg, hogy nem hiszem hogy csupàn azèrt kapta a beíràst mert csendben ült a helyèn de nem lett kész a hàzija
29-es! Piszkálódásnak veszem,mert kénytelen voltam leírni, hogy mi áll a háttérben, mert azt gondolták többen, hogy nem teszek semmit sem az ellen, hogy ne kapjon szaktanárit.
A "belerugás a földön fekvőbe" helyzetet éreztem, mikor jött a 3-dik beírás a napközis tanártól. Ekkor már túl voltam azon, hogy beszéltem az osztályfőnökkel, a pszichológussal, akinek nem volt szabad kapacitása, a fejlesztő pedagógusával is beszéltem,írtam a szakszolgálatnak is....
Pszichológust mondott mindenki.
Ma pedig az iskola pszichológus válasza: nem gondolja, hogy pszichológus kéne neki, hanem magán úton fejlesztés, mert a figyelem zavar miatt nem tudja a feladatokat megcsinálni, ezért hullámzó a teljesítménye is.
Fejlesztő pedagógus válaszát várom jelenleg.
Csendben vagy sem, nem tudom... A napközis tanár nem kommentálta, annyit írt, sokadik kérésre sem csinálja a házit.
Több magyarázatot nem írok.
Köszönöm annak,aki megértett
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!