Az iskolàkban nem veszik àt az elsösöket? A kicsi nem akart bemenni, 3 tanàr nézte az udvarrol messziröl röhögve a szerencsetlen szülöt. Egyik sem ment volna oda segiteni
Nincs szabályzat, hogy menjen be egy elsős. Arra van csak, hogy a szülők nem mehetnek be.
Gondolom ez minden iskolában más. Ha úgy történt, ahogy írod, akkor ez egy elég fura iskola.
Én tanár vagyok. Ma reggel pont ügyeltem. (Ez jelenleg reggel a kézfertőtlenítést jelenti a bejáratban.) 3 síró elsős volt, igenis normális dolog ez az első hetekben, nem minősíti a szülőt.
És az is normális, hogy a tanár odamegy, segít, vigasztal, stb.
49: "Azért nem szokták engedni hogy a terembe felmenjen a szülő, ott maradjon csengetésig, mert ilyenkor neki szól a műsor."
Ostobaság!
Nálunk e hét végéig az elsősöket még fel lehet kísérni (utána csak a járványhelyzet miatt nem). Soha nem sírt a gyerekünk, sem nálam, sem a feleségemnél. De egyetlen másik gyerek sem, pedig ott nyüzsgött már 10-15, és sokuknak pont ott volt a szülője.
Hú, de nagyon bátor és önálló itt mindenki! Könyörgöm, egy 6 éves gyerekről van szó, aki lehet, hogy fél éve alig látott gyereket, nem hogy még iskolát! Szülőként tényleg ennyi empátia szorult belétek? Nekem nincs gyerekem, de tanító voltam, tanítottam elsősöket. Képzeljétek, nem minden gyerek egyforma! Miért kell egy életre leírni valakit, mert az első iskolai hetén nem mer bemenni az osztályába? Szerintem egyikünk sem volt ott. Nem láttuk az iskolát se. Lehet, hogy egy labirintus, és fél, hogy nem találja meg a termét, lehet, hogy egy csapat kamasz mellett kell elsétálnia, akik esetleg már be is szóltak neki valami -szerintük-vicceset előző nap, 1000 oka lehet még.