Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
A nők azért várják el hogy a férfinek legyen jogosítványa és autója mert kényelmesek és nem akarnak tömegközlekedéssel utazni?
Valaki kérdezte, mondjuk 10000 körüli lélekszámú városokban nincs közösségi közlekedés. Falvakban sincs. Nincs kórház, nincs posta. Valahol a legközelebbi üzlet több km. Egy-két kisgyerekkel, babakocsival, cuccokkal megrakodva marha jó esőben/kánikulában/fagyban húzni-vonni magad után mindent. Órákig várni átszállásra, csak azért futni egy csomót, hogy mindent elintézhess, le ne késd az akármilyen járművedet. Ha a gyereknek mosdó kell, de azonnal, akkor borul minden vagy elvégzi a dolgát a bokorban.
Ha beteg vagy, nagyon kellemes utazni a buszon/vonaton, eltámolyogni a rendelőbe, patikába. Ráadásul úgy néznek rád, mint egy anyagyilkosra, mert mindenkit összefertőzöl. A nyolcvan éves nagymamát se tudod a járókerettel a füledre akasztani, ha ki kell mozdulnia. Ha valamit el kell intézni, nem biztos, hogy mindig ki tudok venni egy egész napot. És még sorolhatnám.
Ezt most csak azért írtam, hogy igenis lehet szükség autóra. És igen, nem mindenki Budapesten (Szegeden, Debrecenben...) él.
Az inkább az 500 körüli város. Én 3500 körüli községben vagyok, itt van minden, de óránként egy busz van, éjszakai közlekedés egy darab sem, és ez az agglomeráció.
Itt kocsival nehezen vagy el, és ezért is csináltam nőként jogsit, mert nekem kellett, nem pedig vártam míg valaki furikáz, aki amúgy se tenné mert meg van a maga dolga
Ha már kirándulás: két hete voltunk nyaralni. Autóval 2 óra volt a menetidő. Tömegközlekedéssel ez majdnem 8 óra lenne, 4 átszállással (megnéztem). Ha tényleg tömegközlekedünk és nem stoppolunk kamasz módjára. Azért szerintem egyáltalán nem mindegy, hogy 2 óra vagy 8 óra megy el egy egyébként 130 km-es út megtételére.
Én vagyok a nő és egyébként én vezettem, az én autómmal mentünk. Páromnak is van jogosítványa, nekem ez biztonságot ad. Ne adj Isten, rámjön egy migrén, és nem merek/tudok vezetni.
Az, hogy "úgyis BKVval járok", számomra nem elfogadható indok egy férfi esetében.
Aztán mikor nyaralni megyünk, majd én vezetem le egyedül a 800km-t, ő meg utazik jobb egyen?
Ismerek olyan házaspárt, akiknél ez nem okoz gondot, a pasinak nincs jogsija, a nő vezet mindenhova, ha nem ér rá és a gyereket kell intézni, akkor taxiznak.
Az én értékrendembe ez nem fér bele, van egy szint, ami alatt nem tekintem elég férfiasnak a férfit. A jogosítvány nálam alap. A férjemnek is van, pedig BKVzik... de nem nyomi, hogy ilyen indokkal ne legyen neki. Tisztességesebb, ha valaki bevallja, hogy fél a vezetéstől.
"És ezzel az iszonyatos környezetszennyezésre is, amit a "seggükhöz autó nôtt" típusú emberek okoznak."
Ja, mi okozzuk a klímakatasztrófát, autósok. Egyedül csak mi. Nem az, hogy kiírtják az őserdőt, hogy te pálmaolajat kaphass. Nem az, hogy potom pénzért mindenki repked össze-vissza. Nem az, hogy rendelsz valami vackot 1500-ért alibabáról (mert itthonról 500 ft-tal több lenne), amit Kínából szállítanak ide. Nem az, hogy korlátlanul betelepítünk aksigyárakat tájvédelmi körzetek mellé, mert ha le kéne mondanunk az okostelókról, akkor mindenkit a szívbaj kerülgetne. Nem az, hogy mindent letérkövezünk, hogy a haveri cég kicsi lóvéhoz jusson - lásd Budapesten mindenhol, pártállástól függetlenül ezt csinálják.
Mi, autósok vagyunk a felelősek. Nem ám a sok fejes, akik magángépekkel furikáznak a klímacsúcsra is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!