Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Párkapcsolati problémák » Min múlik az, hogy megszeretün...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Min múlik az, hogy megszeretünk-e valakit, vagy nem?

Figyelt kérdés
Egyszerűen nem értem önmagam...volt egy srác, össze is jöttünk, viszont a nagy szerelem elmaradt-a részemről. Felőle megvolt. Vártam, hogy beleszeretek, de nem sikerült. A vonzódás is elmaradt...ezért egy hete szakítottunk. Maga a kapcsolat is viszonylag rövid volt, 2hónap. Még mindig ezen rágódom, én vagyok a pics@? Mert, bevallom, nem volt semmije...és azért ez is zavart. Ő 30 éves, viszont se autója, se lakása, szüleivel él és az első közös kávézásunkon és fizettem ki a kapucsínót. Igaz én sem rendelkezem még semmi anyagi jóval, viszont még csak diák vagyok. Ti mit gondoltok?
2011. nov. 6. 00:40
1 2
 1/11 A kérdező kommentje:

* én fizettem...

*se munkája

2011. nov. 6. 00:42
 2/11 bánomisén ***** válasza:
69%

Vannak, akiknek azon múlik, hogy "megszeretnek-e" valakit, hogy annak a valakinek van-e lakása, kocsija, stb.

És vannak, akiknek nem az anyagiakon múlik. Na, az az igazi szeretet. Az viszont megmagyarázhatatlan, titokzatos, varázslatos :-)

2011. nov. 6. 00:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 Snapette ***** válasza:
Miért jöttél össze vele, hogy történt, ha nem szeretted? Ha erre tudod a választ, talán a másikra is meglesz.
2011. nov. 6. 00:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
100%