Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Egyéb kérdések » Párom nagyon szeretne menni...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Párom nagyon szeretne menni nyaralni, hogy illik ilyenkor elosztani a költségeket?

Figyelt kérdés
Diák vagyok még, ezért korlátozottak a lehetőségeim anyagi téren, neki jó munkahelye van, viszont úgy gondolom ezektől függetlenül is illik felesben fizetni a nyaralást. Mit gondoltok? 20L

2021. júl. 5. 21:18
1 2 3
 21/28 anonim ***** válasza:
Szállj bele valami jelképes összeggel, csak hogy lássa a szándék megvan benned
2021. júl. 6. 08:08
 22/28 anonim ***** válasza:
27%

Na, látom megy a cenzúra.

Pedig semmi rossz nem volt a törölt válaszokban, ez a valóság, a realitás!

A férfi azért IS tart fiatal, sulis lányt, mert kell a szex egy fiatal, vonzó testtől. A lány ekkor a testét rakja a kapcsolatba, ha pénze nincs.

Ez nem sértés, ez tény!

Na, lehet megint töröltetni a valóságot!

EGY FÉRFI.

2021. júl. 6. 08:39
 23/28 Ypszilon1980 ***** válasza:
45%
#22: Van ilyen elég sűrűn, de itt ezt nem tudhatjuk.
2021. júl. 6. 08:46
 24/28 anonim ***** válasza:
50%

22

Az fel sem merül benned, hogy 22 evesen azert vagyok egy 34 eves pasival, mert tényleg szeretem, es a korombeliek képtelenek azt adni, amire vágyom....mert ők még "bulikázni" akarnak. Ezt én értek, csak én nem erre vagyom, en már kibuliztam magamat. Komoly, mély tartalmas kapcsolatra vágyom. Életkorábol kifolyolag egy 34 éves pasi, nyilván jól keres, lakása, autója, jó fizetése van, de most ezért ne legyek vele, mert én még nem tartok itt? Ő szeretne menni nyaralni, és velem - én kifizetni nem tudom, ő viszont velem érezné jól magát, (én meg vele) és ő ki tudja fizetni mindkettőnk reszét gond nélkül. Hol itt a gond?

2021. júl. 6. 08:51
 25/28 anonim ***** válasza:
46%

#23 08.39