Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Egyéb kérdések » Párom nagyon szeretne menni...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Párom nagyon szeretne menni nyaralni, hogy illik ilyenkor elosztani a költségeket?

Figyelt kérdés
Diák vagyok még, ezért korlátozottak a lehetőségeim anyagi téren, neki jó munkahelye van, viszont úgy gondolom ezektől függetlenül is illik felesben fizetni a nyaralást. Mit gondoltok? 20L

2021. júl. 5. 21:18
1 2 3
 11/28 Ypszilon1980 ***** válasza:
89%
#11: Egyrészt a Kérdező nem írta sem azt, hogy együtt élnek, sem azt, hogy közös kasszán lennének, az megint más. A fele-fele arány általában az úti-, és szállásköltségekre vonatkozik, ott ez kivitelezhető. A többi költségnél meg lehet egyszer egyik, másszor másik fizet pl., nem filléreskedésről van szó. Még azt is el tudom képzelni, hogy a párja állja majd az egészet, de ehhez meg kell beszélni. Én már 15 éve járok mindig az aktuális barátnőmmel nyaralni, de még egyszer sem volt ez probléma, teljesen egyértelmű volt mindig.
2021. júl. 5. 22:02
 12/28 anonim ***** válasza:
82%
Azt gondolom, hogy ezt vele kell tudni megbeszélni, elvégre ő a párod. Mi ebben a nehéz? Elmondod, te hogy látod, mi a véleményed, mennyit tudsz rászánni. Elmondja ő is. Aztán maximum kompromisszumot köttök.
2021. júl. 5. 22:05
 13/28 anonim ***** válasza:
87%