Manapság a vöröshagyma nem fontos élelmiszer ? (visszaesett a fogyasztás persze ,de leakciózva is rám rohad)
Nekem pont az a bajom, hogy aldi, lidl, egyéb helyeken normális minőségű hagymát nem lehet kapni. Már a boltban csoffadt, puha mind, itthon pikk-pakk kihajt és/vagy megrohad... oké, lakásban lakunk, de régebben azért jobban elálltak ezek. Veszek egy kilót, a fele tutira kulába megy.
Emiatt nem veszek nagyobb kiszerelést sehol.
Ìgy évvégén a salátákba lilahagymát szoktam venni, hát nem sikerült három normális méretű fej lilahagymát találni a karácsonyi nagybevásárlás során. A tesco hozott, azok is szottyadtak.
Fokhagyma ugyanez. Minden fejből kukába megy pár gerezd, akkor is, ha frissen vásárolva használom fel, és nem áll.
Ugyanúgy vagyok, mint #4.
Az ünnepi időszak alatt elfogyasztosstunk kb 3 kiló hagymát,
de mégis inkább elmentem 3x venni, kisebb adagokban,
mert nem tudom letárolni.
A gond az, hogy nincs ott és akkor, amikor a vevő kéri. Ma már úgy vásárolnak a legtöbben, hogy bemennek egy nagyobb üzletbe, összeszedik amit találnak, és ha kell, átmennek egy másik nagy üzletbe. Vagy megrendelnek mindent online ezekről a helyekről.
Piacra 30 év alatt már szinte senki nem jár, de a 30 és 40 közötti korosztály esetén sem divat. Őstermelőhöz kiautókázni meg nem éri meg 2-5 kiló hagymáért. Ha meg kiszállítod, az gondolom feláras, ami miatt drágább lesz mint a bolti, így inkább megveszik az emberek a bolti árut.
Van kereslet a hagymára, de alkalmazkodni kell. Nézd meg, hogy milyen emberek vásárolnak tőled, milyen mennyiségben. Azt fogod látni, hogy jellemzően x korosztály, y összegért, z mennyiséget vásárol ilyen és olyan módon. Ha ez megvan, kezdj azon agyalni, hogyan tudnál más vevőkört is megszólítani. Lehet például futárcéggel szerződni (GLS és társai), ingyenes szállítást kínálni adott mennyiség felett (aminek az árát be tudod építeni a termék árába), képeket, videókat készíteni a termelésről, a megvásárolható hagymáról, nyelvtanilag hibátlan marketingszöveget is érdemes mellétenni... Ha van hozzá affinitásod, akár még egy-két főzős videót is gyárthatsz, amiben a hagymáé a főszerep. Sőt, azt is megteheted, hogy felkeresel gasztronómiával foglalkozó bloggereket és újságírókat, akik recepteket, főzési praktikákat szoktak bemutatni, mondván itt van egy adag hagyma, légyszi írj már egy cikket a hagymasalátáról, amiben megemlíted, hogy őstermelőtől venni milyen jó.
Rengeteg módon lehet vevőket toborozni, csak fel kell ezeket kutatni. Egyre figyelj, kicsiben kezdd az ötletelést. Sokan elkövetik azt a hibát, hogy kiszórnak egy rahedli pénzt a nagyobb profit reményében, aztán akkor jönnek rá a hibájukra, mikor már a behajtó kopogtat. Kezdd kicsiben, próbálj ki több módszert, és mikor már megvan, hogy mire harapnak a vevők, építkezz abba az irányba.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!