Aktuális Tesco láncreakció e-kupon kód?
Sajnálom, hogy egy kedvezményekről szóló post, így elfajult. Szörnyű látni, hogy hogy képesek emberek tépni egymást, mikor segítségről, illetve vélemény nyilvnításról van szó.
Igaz, hogy mindenkinek lehet véleménye, ahogy (már bocsánat), de széklete is! Viszont az szörnyű hogyha nem olyan választ kap, akkor ilyen hangnemet kell megütni!
Kedves Stroomstrooper, önnel értek egyet, és köszönöm, hogy a fentiek után is ilyen kedves hangnemben, és készségesen válaszol! Még szerencse, hogy nem csak rosszat látni!
Legutóbbi vásárlásomnál, mikor mentem személyesen átvenni a megrendelt cuccokat senki nem volt a bódéban. Vártam kb 10 percet, mondván biztos wc-n van az ember, de 10 perc után sem történt semmi. Bementem az ügyfélszolgálatra. Foggalmuk sem volt, hogy miért nem ül kint senki. Kb 5 percig telefonálgatott a hölgy, mire kiderítette, hogy leállt a rendszerük. Nincs összekészítve semmi, a rendelésemet törölni fogják. Rettenetesen kiakadtam, hogy miért nem szóltak? Miért nem írtak ki egy cetlit a bódéra? És miért törlik a rendelésemet, mikor azt nem viccből rendeltem meg? Az ügyfélszolgálatos csak széttárta a kezét.
Mikor sétáltam ki a kocsihoz (ekkor már kb 30 perce voltam a tesconál), hívtak a tescotól, hogy valami rendszer hibájuk van, nem készítették össze, menjek vissza délután 4re és akkor kész lesz.
4kor mikor mentem, hatalmas sor állt a bódénál, előresétáltam. Nem akartam megint lyukra futni. Kérdezem a hölgyet, hogy a reggel 8-10 közötti megrendelés megvan-e. Ő teljesen felháborodott, hogy miért 4kor megyek a reggeli megrendelésért. Elmondtam neki, erre felhívta a kollégáját, hogy megkérdezze ez igaz-e. Majd kijelentette, hogy ez kúrv@ jó,hogy majd ő fog mások helyett dolgozni.
Teljes fejetlenség volt (amit talán el tudnék nézni), de egyszer elvettek 1/2 órát az időmből 2x kellett kocsikáznom a tescohoz. Nem anyagi kártérítést várnék csak egy bocsánatot vártam volna. Én nagyot csalódtam a tescoban.
Sziasztok!
Abszolút megértem az összes pórul járt trükköző hozzászóló nyűgét/kínját. Félre ne értsetek, eszem ágában sincsen beleszólni abba, hogy ki milyen összeesküvést leplez le, hisz gonosz multi és szabadkőművesek és mi-egyéb. De lassan elveszti az eredeti célját ez a fórum.
Mi lenne, ha a hisztizők és az elégtételt keresők nyitnának egy külön témát és ott öntenék ki a lelkület, ez a téma pedig megmaradna az e-kupon kódoknak?
(Tudom, én is közülük való vagyok, szar a helyesírásom és nyelvhelyességem is.)
Mostanában én is csak ezt a kódot kaptam: 1000AKCIO
Ha van valakinek más kódja azt szerintem mindenki szívesen venné.
Köszi,
Tamás
Már bravúros beosztók csoportban is láttuk előre, hogy ez lesz, sokan túlzásba vitték és még ők vannak felháborodva.
Sajnálom, hogy a csalók miatt kell mindenkinek szívnia ( pedig csak őket kéne büntetni!!!). Nagy segítség volt a kupon.
A magam részéről azt mondom, hogy mind a házhozszállítás, mind az átvevő pontra történő bekészítés sokat spórol meg nekem (kupon nélkül is), hiszen nem kell kosárba pakolni, kasszánál kipakolni, az áruházban körbejárni, nem csábítanak el felesleges dolgok, gyorsan és egyszerűen azt veszem, ami kell. Ha lelkem mélyére nézek, azért, hogy helyettem tolják ott a kocsit, szedik össze az árukat, akár pénzt is kérhetne a Tesco, s nagy valószínűséggel én ki is fizetném (hiszen a kuponokkal megspórolt pénz egy részét is mindig megosztom azokkal, akiktől az árut átveszem)...
Ezért (is) van az, hogy ha éppenséggel nem pénzt kér, hanem kedvezményt ad a Tesco, én bizony élek vele, s ha hagy az áruház a rendszerben kiskapukat, azokat is kihasználom. Miközben tudom, hogy ezzel én mennyire jól járok, valahol mélyen arról is meg vagyok győződve, hogy mindezzel a Tesco se jár azért rosszul, hisz ezektől a pozitívzmoktól kialakul egy sor vevőben az a megszokás, hogy amit több helyen is megvehetek, azt inkább a Tescotól rendelem meg. Persze néha bármelyik oldalon kerülhet porszem a gépezetbe, a vevő is és az eladó is lehet egyszer-egyszer indiszponált, de alapvetően egy jól működő, és mind a vevőnek, mind az áruháznak hasznot hozó dologról van szó. Win-Win, ami - amúgy az életben - ritkán sikerül...
Szóval ahelyett, hogy itt apró sérelmek miatt egymásnak feszülnénk, bárkit letolvajoznánk vagy becsületében megsértenénk, inkább térjünk vissza ahhoz, hogy ha valaki tud egy jó promóciós kódot, ami megosztható, azt ossza meg! :)
tehát a lényeg tömören: a tesco fenyegeti (vagy nem, de azért a lehetőséget fenntartja, lásd szerződési feltételek) azt, aki vásárol és szeretne kedvezményt, mert valahogy már jó ideje nincsenek láncreakció kuponok, csalónak titulálja, feketelistára teszi, ugyanakkor kuponnal jutalmazza azokat, akik már régen nem vásárolnak.
na, ez tipikusan az undorító kapitalizmus képmutatása.
ebben a rendszerben csak az emberi méltóság és jogok nem érvényesülnek.
most komolyan végiggondolta már valaki, hogy ha a tesco egyszer úgy dönt, hogy feljelentést tesz, akkor akár az is történhet, hogy valakit vasra verve hurcolnak a sittre, csak azért, mert felhasznált egy kupont?
persze, nem fogják megtenni, de azért ott a lehetőség. hála a magántulajdonimádó törvényeknek.
azért nem árt ezen elgondolkodni, mert nagy gázok vannak és ez csak egy indikátor a sok közül.
még hogy a tesconak nem éri meg a házhoz szállítás, mert ilyen, meg olyan költségei vannak.
ja, mint minden vállalkozásnak, költségei vannak, amit aztán szépen beépítenek az árba.
a biztonsági őrség sem éri meg a boltban, mert költsége van. mégis ott szimatolnak és akár a földre tepernek egy zsebbe dugott párizsiért. mert azt is a vásárlók fizetik meg.
perelni sem éri meg, mert egy cégnek meg se kottyan egy per, nem úgy, mint egy magánszemélynek. nem kell senkinek utána járni, szenvedni vele, valakit fizetnek az ügyintézéssel, aztán az egész költséget majd úgyis a vevők fizetik meg. a profitból telik.
na, lehet gondolkodni, hogy tényleg olyan jó nekünk a kapitalizmus, a magántulajdon imádata, ember fölé helyezése?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!