Kezdőoldal » Ételek, italok » Élelmiszerboltok » Aktuális Tesco láncreakció...

Aktuális Tesco láncreakció e-kupon kód?

Figyelt kérdés
régebben LANCxON500 volt (x 1-től 5-ig), de most 6-tal nem fogadja el...akinek van kuponja, legyen szíves írja le a mostani kódot, köszönöm!
2014. máj. 27. 10:14
❮❮ ... 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 ... ❯❯
 411/607 Stormtrooper ***** válasza:
100%

Kedves 410!


Elnézést kérek, hogy összekapcsoltam 396-tal. Így nevek nélkül kissé nehéz megállapítani, hogy melyik hozzászólást ki írta.

Mint azt már írtam, a "kiskapu" megszüntetése bonyolult és költséges feladat lenne, így ez nem igazán fog megtörténni. A kiskapuzásból adódó "veszteség" relatíve elég kicsi, ha akár napi több tíz milliós forgalmat nézünk csak egy-egy áruházra, vagy az egész bolthálózatra eső napi bevételt. Maga a kiszállítás egyébként sem azért van, mert annyira megéri. Persze, egyik feléről nézve igen, mert aki házhoz szállíttat, az legalább a tesconál költi a pénzét, és nem a konkurens cégeknél. Másfelől viszont, gondoljanak bele, mi pénz ezt az egészet üzemeltetni. Fel kell építeni az áruházon belül az egész dotcom osztályt, hűtőkkel, fagyasztókkal, informatikával, eszközökkel. Kellenek autók - 14,5 millió egy-egy darab -, hozzá személyzet - egy kocsihoz minimum kettő, de inkább három sofőr kell, hogy a kocsi egész nap mehessen, és az sofőrök ne dolgozzanak többet, mint amit a törvény megenged. Továbbá egy kocsi viszonylatában legalább három összeszedő - picker - kolléga, hogy a termékek időre össze legyenek készítve a vásárlóknak. Az autókat évente műszakiztatni kell, plusz további engedélyekre van szükség -évente -, mivel élelmiszert szállítanak. Az esetleges javításokat még nem is említettem, plusz a tankolást, ami nem csekély, mivel a fogyasztás - a hűtők miatt - kocsinként minimum 13 liter! Egy kocsi egy nap átlag 25 címet rak le, ami jó esetben - ha nincs kedvezmény a kiszállításra - napi maximum 20 ezer forintnyi kiszállítási díjbevételt jelent. Ez egy hónap alatt mondjuk 600 ezer forint bevétel autónként. Ebből a pénzből kellene fizetni a hat ember bérét, aki a kocsihoz van rendelve, szervizelni, tankolni az autót, és még kitermelni az egész infrastruktúrába befektetett pénzt.

Ami meg a jogi oldalát illeti, egy-egy emberrel pereskedni szintén nem éri meg. Tegyük fel, hogy x idő múltán a cég pert nyert, hogy Gipsz Jakab jogtalanul vette újra igénybe az első vásárlónak járó - vagy más, egyéb - kedvezményt, 1000 és 5000 forint közti összeggel. A bíróság kötelezi Gipsz Jakabot a kár megtérítésére, ami kamatokkal együtt legyen mondjuk maximum 10 ezer forint. Gipsz Jakab fizet, és többé nem vásárol a cégtől, mert kiakad. Sőt, esetleg lebeszéli még egy-két ismerősét is. Így a cég nyer 10 ezret, és veszíti ennek többszörösét, mert vásárlót veszít. Ennyi.

Ami meg a kiszállítást illeti, nem azért került az idősáv végére, mert újra regisztrált. Az útvonalat egy program rakja össze, a címek és súlyok viszonylatában egy olyan logika szerint, ami miatt némelyikünk legtöbbször kihajítaná a számítógépet az ablakon, annyira értelmetlen. A késések pedig annak tudhatók be, hogy ugyanez a csodaprogram általában túlvállalja magát. Két cím közt annyi időt hagy a sofőrnek, hogy a közlekedési szabályokat betartva, üres úton zöldhullámban a cím előtti üres parkolóhelyekkel és legfeljebb egy kilós csomagok az autótól maximum egy méteres kézbesítésével pont oda is érne mindenhova időben :) Csak hát általában a forgalom zsúfolt, parkoló sincs mindig, és ritka az egy kilós csomag is. Az emeleteket meg már nem is mondom... Az alap felállás szerint egy kocsi egy kiszállítási körben - átlag négy óra - nyolc címet kellene, hogy kapjon, hogy mindenki időben megkapja a megrendelését. Ezzel szemben nem ritka, hogy egy idősávban - két óra - kap ennyit...

2016. máj. 30. 10:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 412/607 anonim ***** válasza:
0%
akkor jól értelmezem?nem büntethetnek meg? max nem kapom meg a kedvezményt amiről írnak üzenetet?
2016. máj. 30. 11:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 413/607 anonim ***** válasza:
0%
én felhívtam az ingyenesen hívható zöld számukat...azt mondta a hölgy lehet újra regelni.......tegnap este kaptam meg a rendelésem akkor is kérdeztem a kiszállító is mondta,hogy nyugodtan. nem hiszem,hogy büntetnének érte.itt meg mindenki azt itt amit akar.hivatalostól kell érdeklődni.
2016. máj. 30. 12:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 414/607 anonim válasza:

Kedves Stormtrooper!


Nyilvánvaló volt, hogy a kezdeti árakkal (amikor simán lehetett 300 forintokért rendelni), de még a mostani megemelt árakkal sem éri meg üzemeltetni ezt. Viszont ezzel az agresszív terjeszkedéssel (a riválisoknál szignifikánsan olcsóbb kiszállítás) gyors piacszerzésre képesek (most nézem, hogy a Groby-nál kénytelenek voltak a Tesco miatt lejjebb vinni a kiszállítási díjat, 1150-ról 990-re).


Gondolom amióta van online, jelentősen bővült a Tesco-vásárlók száma, nem véletlenül terjesztik ki a szolgáltatásukat az ország több részében. Mint olvashattuk nyugaton szűkül a piaci lefedettsége, és az anyavállalatnak pedig minden pozitív számra szüksége van, hogy a részvényárfolyama stabilizálódjon. Sokkal drágább nyugaton visszaszerezni az elveszített piacot, mint keleten nyerni, úgyhogy most a prioritás a nem telített piacok gyors lefedésén van. Én így értelmezem legalábbis ezeket az olcsó kiszállításokat és kuponokat.


Szegény kiszállítókat sajnálom, páran a nagy sietségükben nem is vették észre hogy van lift, és felcipelték a második emeletre az ásványvizekkel megpakolt csomagot. Azóta figyelek arra is hogy egyszerre ne rendeljem a maximum ásványvíz mennyiséget, inkább hetente rendelek kevesebbet.

"410"

2016. máj. 30. 15:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 415/607 Stormtrooper ***** válasza:

Nincs bünti, nyugi. Esetleg nem érvényesül a kedvezmény.

A feketelistára is csak azok kerülnek, akik nagyon problémásak. Nos, ők egy idő után nem, vagy csak bizonyos feltételekkel vannak kiszolgálva. A problémás NEM az ójra regisztrálót jelenti. Azok a problémásak, akik rendszeresen sérült, romlott, hiányzó termékekre panaszkodnak, és természetesen nem tudják bizonyítani ezen állításaikat tényekkel (értsd: termékekkel).

Az egyik kedvenc például az az eset, mikor a vásárló olyan panasszal jött, hogy három napja lejárt szavatosságú volt a hús - ebből kifolyólag romlott s büdös. Sajnos szombat este akarta előkészíteni, hogy a vasárnap hozzá érkező vendégeknek ebéd legyen. Nem tudott főzni, így taxival kellett a vendégeket egy étterembe vinni és megvendégelni. Szerette volna az éttermi számlát és a taxiköltséget - meg persze a husi árát - visszakapni. A husi nem volt már meg - egyébként CSAK azt térítettük volna -, ahogy a számla sem. Utána nézve a mi számlapéldányaink közt a reklamációra vonatkozó hétvége előtt KÉT héttel vásárolta a kérdéses husit :) No comment...

2016. máj. 30. 15:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 416/607 Stormtrooper ***** válasza:

Kedves 410!


Tökéletes a meglátásod az üzletmenet kapcsán. Ami meg a kiszállítókat illeti, igen, néha tőlterheltek, de minden dolgozó tudta, hogy mire jelentkezett. Többségünk szereti csinálni ezt a munkát, a nehézségeivel együtt, mert akad azért sok szépsége is. Köszönöm a kollégák nevében is, hogy Te személy szerint próbálsz emberként - és nem holmi kiszolgálórobotként, ahogy sajna sokan teszik - tekinteni ránk, és könnyíteni a munkánkon. :)

2016. máj. 30. 15:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 417/607 anonim válasza:

Én meg inkább elmegyek a rendelésemért, mert tudom hogy nehéz a mi címünkre eljutni, nagyon meredek hegyen lakunk :)

Szeretem ezt a szolgáltatásotokat, kisgyerek mellett nagy segítség.. Ha meg egy kis kedvezményhez is sikerül néha jutnom, az maga a paradicsom :D

Nekem nagyon picike negativ tapasztalatom volt, azt hiszem egyszer nem az az íz volt a zacsiban, ami számlázva lett, a másik meg egy lekvár bontva volt.. De eszembe nem jutna vagdalkozni ezért. Mindenki hibázhat, főleg abban a hajtásban amit ott látok.. Amúgy maximálisan pozitív a véleményem!

2016. máj. 30. 16:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 418/607 anonim ***** válasza:
0%
nekem nemrégen rossz volt a sajt és penészes a paradicsom......szóltam....4 gyerek mellett van mire költeni.ezért rögtön rátettek a negatív listára...pedig vissza adtam a rosszat.hát no comment!!!!
2016. máj. 30. 16:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 419/607 anonim ***** válasza:
0%
Groby.-nál jó árak vannak...szerintem versenyképes!!!de!!!azért maradok a tesconál,mert újraregivel 5 e ft.-ot spórolok. havi 200 e ft.-ért vásárolok.szóval a kupon akció szerintem nyereséges!!!!
2016. máj. 30. 17:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 420/607 hewa válasza:
Olvastam egyik hozzászólásban, hogy a szállításnak is megvan a maga szépsége. Azért ezt kevés futár mondhatja el. Sokan szállíttatnak (én is) 4, vagy több karton vizeket, karton tejet, néha szakadásig van pakolva a kocsijuk. Van, aki inkább felhozza kézben a ládákat, nem bírja felrángatni a lépcsőn. Szerencsére az elsőn lakunk, viszont nincs lift. Mindig adunk borravalót. Örülnek is neki, mi meg nem sajnáljuk tőlük. Volt olyan futár, aki elmesélte, hogy iszonyú sok árut vitt egy 4. emeleti lakásba, többször fel kellett másznia a cuccal és még annyit sem mondott neki a megrendelő, hogy köszönöm. Az pedig ingyen lenne :)
2016. máj. 30. 21:49
Hasznos számodra ez a válasz?
❮❮ ... 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 ... ❯❯

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!