Kezdőoldal » Ételek, italok » Élelmiszerboltok » Aktuális Tesco láncreakció...

Aktuális Tesco láncreakció e-kupon kód?

Figyelt kérdés
régebben LANCxON500 volt (x 1-től 5-ig), de most 6-tal nem fogadja el...akinek van kuponja, legyen szíves írja le a mostani kódot, köszönöm!
2014. máj. 27. 10:14
❮❮ ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 ... ❯❯
 401/607 Stormtrooper ***** válasza:
100%

Azt hiszem, most gurult el a gyógyszer... Eddig csak olvasgattam, de most szólnom kell.

Először is, nem légből kapott dolgokat fogok mondani, mert én is egy vagyok a dotcomosok (vagy nevezzük hivatalos nevén: online bevásárlás) közül.

Nincsenek jogi szankciók a többszörös regisztráció miatt. Tudjuk, hogy rengetegen csinálják, mert hülyék azért nem vagyunk. Hogy ez a dolog mennyire korrekt, döntse el mindenki maga. Egyrészt emberek vagyunk, és miért fizessünk ott, ahol spórolni lehet. Ez a mérleg egyik oldala. A másik, hogy újra és újra "új vásárlónak" lenni valahol etikátlan. De mivel mi is emberek vagyunk, szemet hunyunk a többszörös regisztráció felett.

A kuponok. A cég csak akkor "keményít be" - (dob vissza kupont) -, ha elér egy bizonyos számot az adott kuponkód beváltási száma. Onnantól érvénytelenek a kuponok. Az viszont igaz, hogy az "osztogatott kuponkódokkal" a túl nagy számú felhasználás miatt bánunk szűkmarkúbban.

Viszont! Nem vagyunk kötelesek kiszolgálni a vásárlót, ha az többszörösen etikátlanul jár el! Gondolok itt arra az esetre, ami miatt "elgurult a gyógyszer". Azt elfelejtette leírni a kedves 396-os hozzászóló, hogy ő többszörösen reklamál termékek miatt. Igen, van, hogy hibázunk. Tény. De! Az illető hölgy többszörös reklamációja miatt háromszorosan van a csomagja MINDEN alkalommal átnézve, mindegy milyen címről regisztrált is be - igen, tudjuk ellenőrizni, hogy ki kicsoda, függetlenül a regisztrált névtől, mailcímtől. Az illető hölgy ugyanis - sajnos nem egyedüli példaként - rendszeresen reklamál termékek miatt, általában rossz szavatosságra hivatkozva, és cserét kér, továbbá a hibáért esetleges "bocsikupont" (kiszállításidíj-kedvezménykupon) vár el. Viszont a lejártnak mondott termékek rendszeresen nem visszaadhatók, mert már sajnos kidobták!

Igen, VAN reklamáció a pénztártól való távozás után. Igen, ha a termékkel probléma van, kicserélik vagy visszaadják az árát, mint mindenhol. De kérdezem én, ehhez át kell adni a hibás terméket, nem? Ha bemegyek a műszaki boltba, hogy elromlott a vásárolt laptopom, akkor elég azt mondani, hogy elromlott, és kidobtam? Akkor adnak egy újat? Mert a hölgy azt nem mondta, hogy felajánlottuk sokadszorra, hogy kivisszük a csereterméket ingyen szállítva, csak adja át cserébe az állítólagosan romlottat...

Továbbá azt sem mondta, hogy ő fenyegetőzött az ÁNTSZ-szel, ha nem viszünk neki másik terméket. Csak halkan megjegyezném, ha a "romlottat" kidobta a kukába, mit mutat be az ÁNTSZ-nek?

Igen, mondtuk telefonba neki a többszörös regisztrációt, miszerint látjuk, és nem etikus. Mondtuk, hogy mehet a jogi út felé is. Csak éppen nem mi akarunk feljelenteni bárkit is, hanem ő minket...

Mivel ez így neki nem nyertes eset, így most itt kelt rémhíreket...

2016. máj. 28. 21:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 402/607 anonim válasza:

Stormtrooper, akkor Ön a Tesco illetékes alkalmazottja, és ez a hivatalos álláspont? Tudná valamilyen módon bizonyítani, hogy a Tesco alkalmazásában áll? Mert ha a jövőben újraregisztrálok, és a Tesco jogi útra viszi az ügyet, mégsem hivatkozhatok a "Stormtrooper" nevű felhasználóra a gyakorikérdések.hu-ról.


Ha jól értettem, akkor az Önök gyakorlata az etikátlan felhasználókkal szemben, hogy érvénytelenítik a kuponját? Tehát ha folytatom a kiskapu kihasználását, akkor maximum ilyen szankcióval szembesülhetek?


"továbbá a hibáért esetleges "bocsikupont" (kiszállításidíj-kedvezménykupon) vár el." Ennek mi értelme, amikor rendszeresen újraregisztrál, és ennek következtében ennél nagyobb kedvezményeket vesz igénybe?

2016. máj. 29. 08:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 403/607 anonim ***** válasza:
Stormtrooper nem rémhíreket keltettem.leírtam,hogy vigyázzanak az újra regisztrációval. ez rémhír?hisz nekem ezt mondták,.azt elfelejtette leírni,hogy pár hete büdös volt a hús amit vettem hívtak,hogy cserélik,megköszöntem,hogy nem kérem,mert ha csak rágondolok is rosszáűúl leszek.kaptam érte egy ingyenes szállítási kupont viszont kidobtam 2700 ft.-ot és beszedtünk egy jó kis hasmenést,szóval nem kértem a csereterméket.a husit eltettem 10 napig hátha érte jönnek kivizsgálják mi volt a gond...senkinek nem kelett...ezért dobtam ki legutóbb,mert előzőleg sem vitték el........köszönöm ha átnézik a csomagomat....én eddig nem szoktam ezentúl átfogom.részletesen mindent.1 év alatt 3 reklamációt írtam.....de ezentúl mindent-mindent tételesen átnézek s így nem lesz gond.
2016. máj. 29. 08:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 404/607 anonim ***** válasza:
az újraregisztrációra én is kiváncsi vagyok :)
2016. máj. 29. 09:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 405/607 anonim válasza:
78%

Túltoljátok már gyerekek...

Ez a baj ezzel az országgal, hogy senki nem elégszik meg semmivel. Se a vásárló, se a bolt...

Ha van kupon örüljetek neki, és használjátok ki csendben, ha nem vagytok rá jogosultak. Ha nincs akkor nincs, ennyi, nem hőbörögni kell. A Glamour, meg Joy kuponokat is megveszitek az újság áráért, gondolom ezek is vmilyen célközönségnek vannak kiajánlva vmiért cserébe.

A bolt meg szűrje meg a csalásokat, pofon egyszerű vizsgálni, hogy egy címre csak egy reg legyen.

2016. máj. 29. 11:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 406/607 anonim ***** válasza:
a h&m.-nél is ez van.tudnak róla. és?kit érdekel?örülnek,hogy vásárolnak......a bolt is jól jár a vevő is.
2016. máj. 29. 11:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 407/607 anonim ***** válasza:
nem vagyok egy net zseni.....nekem a kiszállító kolléga mondta,hogy regisztráljak újra és kedvezményt kapok...no komment. ha annyira nem akar a tesco kedvezményt adni akkor eltörli és kész.csinálja úgy,hogy ne legyen kiskapu és akkor nincsen vita.én nem rendeltem 1x 2 x csak,de akkor se húst..azt a hentestől.
2016. máj. 29. 12:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 408/607 hewa válasza:
100%

A Tescóval minden rendben van, csak mi, magyarok, úgy érezzük, hogy semmi sem elég. Ha van kupon, akkor miért nem több, ha több, miért kell érte annyit vásárolni, sőt, a nagy csalók mindig találnak még plusz valami kifogást, hogy annál is jobban járjanak.

Érjük be annyival, amennyit a Tesco magától ad/enged.

Az áruval nincs különösebb probléma.

Én heti-2 heti gyakorisággal rendelek, mindössze 3-szor hiányzott 1-1 tétel. Amikor megreklamáltam, visszatérítették. Pedig mondhatták volna azt is, hogy miért nem nézem meg, amikor hozzák. Máshol sincs a pénztártól való távozás után reklamáció.

Az áru szép, a sonkafélék pl. első osztályúak! Füstölt főtt tarját olyat szoktak hozni, mint az álom! A futárok udvariasak, az ügyfélszolgálat segít, amiben csak tud.

Akinek pedig ez kevés, az vásároljon másutt és cipelje haza :)

2016. máj. 29. 19:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 409/607 Stormtrooper ***** válasza:

Kedves 402!


Miért kellene nekem bármit is bizonyítanom a munkahelyemmel kapcsolatban? Ön is tudja, hogy sáros, mi is tudjuk.

Ahogy az előző hozzászóló is említette, az a gond a magyarokkal, hogy elégedetlenek vagyunk. Ha egyszer-egyszer kapunk valamit ajándékba, onnantól elvárjuk, hogy mindig legyen, és hőzöngünk, ha nincs. Ahogy akkor is, ha a dolgok nem a mi szájízünk szerint alakulnak.

A "kiskapu" egyébként annak köszönhető, hogy az ügyes kis indiai programozók az angol tesco elvárásai alapján megalkották az egész on-line rendelési rendszert. Az angolok meg nem számoltak azzal, hogy a magyar leleményes fajta, és nem csupán egyszer regisztrál, mint ahogy angliában teszik. A rendszert újra cserélni a leleményes magyarok miatt - hozzáteszem, a magyar vásárlók csupán egy relatíve kicsi rétege él ezzel a "kiskapuval" az országos összvásárlói szám viszonylatában - túl költséges lenne, és nem menne egyik napról a másikra. Ráadásul, mivel egy egységes rendszerről beszélünk, minden on-line rendelést bonyolító országban cserélni kellene. Ez pedig óriási bevételkiesés lenne a cégnek.

Egy szó, mint száz, szépen csendben kellene használni az esetlegesen adódó lehetőséget, mint azt már más is mondta. Ha meg esetleg rossz valami, a szabályok szerint VISSZAVESZIK vagy CSERÉLIK, ha azt a blokkal - vagy a számlával - beviszi a kedves vásárló bármelyik tesco boltba, és maximum kóstolási mennyiség hiányzik belőle. Nem kötelező kimenni egy másikkal a vásárlóhoz! Ezt csak egy plusz figyelmesség a vásárlóknak a dozcomtól! Ha valami hiányzik, azt természetesen kivisszük.

2016. máj. 29. 22:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 410/607 anonim válasza:

Stormtrooper, köszönöm a választ. Csak azért kértem, hogy erősítse meg, hogy hivatalos személy, mert ahogy a 396-os rémhíreket kelt, úgy Ön is lehetett volna egy random felhasználó, aki valamiért a saját, valóságtól elrugaszkodott verzióját akarja közzétenni.("én is egy vagyok a dotcomosok (vagy nevezzük hivatalos nevén: online bevásárlás) közül." ez zavart meg, úgy értettem hogy Ön is egy az online vásárlók közül) De a többi kommentből leesett, hogy alaptalan volt a kétkedésem.


Hogy ne csak egyfajta tapasztalata legyen (396-os) a "trükközőkről" leírom, hogy én hogyan kezelem a dolgot. Először is előbb egy telefonos kollégát, majd egy kiszállító asszisztenst kérdeztem meg erről az újraregelésről, és mindketten gyakorlatilag leokézták.


Aztán az utóbbi hónapokban, az esetek nagy többségében az időintervallum legvégén, sokszor azt is átlépve szállították ki a termékeket (korábban általában az első órában kiérkeztek), ezt ennek tudtam be, hogy az újraregelés miatt a kiszállítási lista legvégére kerülök.

Ami teljesen korrekt, vállalom ezt a kis kényelmetlenséget, ha már Önök is eltűrik az én kiskapuzásomat.


Továbbá a százat meghaladó rendeléstörténetem alatt egyszer sem reklamáltam, vagy kértem egy termék kicserélését, és talán háromszor volt hogy a helyettesítő terméket nem fogadtam el. Ez is egyfajta gesztus részemről, hogy jónak tartom a szolgáltatásukat, és belefér, hogy nem a preferált terméket hozzák ki sokszor. Egyébként az utóbbi hónapban nem is volt helyettesítés (korábban a kiszállítások 90%-ában), ha nem a véletlen műve, akkor köszönjük, hogy valamit optimalizáltak a rendszerükben, és még felhasználóbarátabbá tették a szolgáltatásukat.


az ezt az oldalt látogatóknak üzenem: legyetek szívesek nem reklámozni a kiskapukat a barátaitoknak, ismerősöknek stb, mert addig működik, amíg kevesen tudnak róla. Ha továbbadjátok az infót, az lesz a vége, hogy a Tesconak lépnie kell, és vagy lezárja a lehetőséget, vagy tényleg jogi útra viszi ha máshogy nem tudja megállítani az egyre több visszaélőt.

2016. máj. 29. 23:15
Hasznos számodra ez a válasz?
❮❮ ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 ... ❯❯

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!