Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Szólnátok erről a vezetőségnek?

Szólnátok erről a vezetőségnek?

Figyelt kérdés

Egy nagy multicégnél vagyunk.

Teljesen home office. De van külön részlege a cégnek, akik pont azt figyelik, mindenki dolgozik-e munkaidő alatt (egérmozgás, billentyűleütés stb).

Tavaly elkezdte a cég azt, hogy a 3 ügyfélszolgálati csatornát (telefon, e-mail, chat) minden dolgozónak kezelni kell, ezt fokozatosan építik ki, 30-35 fős csapatokkal megy az átképzés. Tehát nincs az, hogy valaki csak hívásban beszél ügyfelekkel, valaki csak e-maileket kezel, hanem mindenki kezeli az összes csatornát.

Az egyik kollégámról tudom, hogy mióta őt is átrakták ebbe a rendszerbe, alig dolgozik. Bejelentkezik, tehát az látszik, hogy aktív, de ügyfelekkel nem beszél vagy mondjuk 8 órában csak 3-4-ben. Azt mondja, hogy azért, mert ő az e-maileket tökéletesen vitte, a csoportjában kiemelkedő volt, nagyon szerette csinálni. Mondta, hogy nem érezte munkának, bekapcsolt zenét, sorozatot és tök jól elvolt.

De mióta a hívások és a chatek is mennek hozzá, utálja az egészet. Beszédben amúgy sem erős elmondása szerint, telefonálni ismerősökkel is utált, nemhogy idegenekkel, akik sokszor minősíthetetlenül beszélnek vele. És hogy neki ez a munka úgyis csak az egyetem mellett kellett, mert viszonylag jól fizet, home office és amíg csak a levelekre kellett válaszolni, azt nagyon szerette. Májusban államvizsgázik, addig kihúzza valahogy, de mondta, ha épp lebukna és kirúgnák, nem fog a kardjába dőlni.


Engem ez azért bosszant, mert én végigdolgozom becsülettel a 8 órát, sokszor túlórázom is, ha épp kilépés előtt talál meg egy ügyfél. Ő meg mondja, hogy ja, a munkaidő előtt fél órával már véletlenül sem beszél ügyfelekkel, nehogy ne tudjon egészkor kilépni... Ezzel nekünk, a munkatársainak generál csak több munkát, miközben ő otthon főzőcskézik, olvas, szerel.


jan. 1. 15:59
1 2 3
 11/22 anonim ***** válasza:
100%

Azt gondolom, abban bízol hogy a beárulásnak meglesznek a következményei.

A legvalószínűbb ami történni fog, hogy a főnök leül vele és elmondja, hogy panaszkodnak rá a munkatársak, hogy nem dolgozik.

De feljebb írod, hogy azt is leszarná, ha kirúgnák. Tehát a beszélgetés után vállat vonna és csinálná tovább a semmit.


Tedd a szívedre a kezed: neked az ő viselkedése miatt annyit kell dolgozni, hogy azt nem lehet kibírni vagy csak annyiról van szó, hogy nem tetszik, hogy ő egész nap nem dolgozik? Más is panaszkodik arra hogy miatta kell túlóráznia, többet dolgoznia?


Ha tényleg többletmunkát okoz és nagyon nagy mennyiségben, akkor igen, le lehet vele ülni és elmagyarázni ennek az emberi oldalát. Hogy nap végére kimerültnek erzitek magatokat, hogy a sok munka stresszessé tesz, hogy ti nektek os van dolog munka után de ha ti sem túlóráztok a főnök mérges lesz. Tehát megértetni vele, hogy ez emberileg miért nem szép tőle.

jan. 1. 16:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/22 anonim ***** válasza:
33%
Úgy tűnik nem csak én vagyok megáldva sumák naplopó trógerekkel. Részvétem.
jan. 1. 16:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/22 anonim ***** válasza:
100%
12, szerintem minden cégnél van minimum egy ilyen ember, mint akiről ír a kérdező.
jan. 1. 16:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/22 anonim ***** válasza:
100%

Nem szólnék.

Mire esetleg lenne következménye, addigra úgyis elmegy.

Bár ahogy olvasom, a vezetőség nincs a helyzet magaslatán, semmi sem fog történni.

jan. 1. 16:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/22 anonim ***** válasza:
0%
Valakit nagyon megsérthetett a 12es válaszom, de nem baj majd kiheveri. Jót röhögtem a kedves privát üzenetén.
jan. 1. 19:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/22 anonim ***** válasza:

És neked ez mi előnyt adna, ha beárulod? Elárulom semmit.... Mindenkinek más a prioritás. Ő egyetemista, neki ez egy ugródeszka, ez van, el fog menni, jön helyette másik, aki meg lehet nagyobb spicli lesz mint te és pont te fogod a szemét szúrni. Mindenki törődjön csak a maga dolgával.

Amúgy a vezetőség szempontjából hülyeség volt az új rendszer, mert ráerőltetnek olyan dolgokat az emberekre, amikre esetleg nincs úgy kompetenciájuk.

jan. 1. 21:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/22 anonim ***** válasza:
100%

Én igazából azt nem értem, hogy ha voltak elégedett, jól dolgozó emberek egy jól működő rendszerben, akkor miért kellett ezt megváltoztatni, és erre kényszeríteni őket?

Az érthető, hogy azt hiszik, hogy a 3 ember munkáját 1 ember el tudja majd végezni. De akkor sajnos hülyék, a cég pedig csődbe fog menni. Erre koncentrálj inkább.

A normális az lenne, ha lehetne választani területet. Ha azt akarják, hogy univerzális emberek legyenek, akkor erre fizessnek bónuszt. Ja, hogy azt már nem...

jan. 1. 21:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/22 A kérdező kommentje:

Igazából a döntés értelmét mi sem tudjuk. Főleg, hogy most az első pár etapnál azokat a dolgozókat válogatják az átképzésbe, akik a saját területükön kiemelkedően teljesítenek.

Így azok a területek is elkezdtek akadozni, hiszen, azokat, akik jók voltak, kivették onnan. De az új terület is döcög, mert a legtöbben 1-2 hónap után felmondanak.

A felmondás is érthető, mert mikor jelentkeztek, akkor nem arra, amit a nyakukba varrtak. Volt kolléganőm, aki mondta, hogy mióta hívásokat vesz, naponta sír, mert ha kiabál vele egy ügyfél, a nárcisztikus, alkoholista apja jut eszébe azonnal, aki ugyanúgy végigordítozta a gyerekkorát. Egy másik annyira beszédhibás volt, hogy meetingeken sem értettük néha, amit mond, nem tudom, ő ügyfelekkel hogyan telefonált.

Az egyik legnagyobb cég itthon, tehát attól nem félek, hogy csődbe mennek, de ennek tényleg az égvilágon semmi értelme nem volt.

jan. 1. 21:41
 19/22 anonim ***** válasza:
49%

Azért mindkét eseten kikerekedett a szemem. Az ilyen súlyosan beszédhibást nem is tudom hogyan veszik fel ilyen munkára. Az interjún már ki kéme szelektálni.


Az meg hogy valaki ennyire nem tudja szétválasztani a munkát a magánélettől... ha azt látnám, hogy a beosztottam egy durvább hívás miatt sír, elgondolkodnék, hogy alkalmas-e a munkára. Nyilvan az elején lerendezném azzal, hogy csak a kezdeti drukk. De hogy a későbbiekben is ilyen gondja legyen egy olyan helyen, ahol mindenkire jut napi 1 f.a.szkalap...

jan. 1. 21:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/22 A kérdező kommentje:

Korábban mind a ketten a chat részen voltak.

Ott a beszédhiba egyáltalán nem tényező.

A másik esetnél kérdeztem, hogy ez korábban sosem jött elő nála (3 éve itt dolgozott már)? Mondta, hogy nem, üzenetben a problémás ügyfeleket is teljesen jól kezelte, ha csúnyát is írtak neki, az sem hatotta meg. De más, mikor hallania is kell.

jan. 1. 21:52
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!