Régi tanító vagyok, lelkiismeretes,szakmailag felkészül.Tanításunk alapja a motiváltság,pozitív visszajelzések.Ez az attitűd a pedagógus és munkaadója közötti kapcsolatra is érvényes?
Nyugdíj előtt állok. Lelkiismeretes,szakmailag jó tanítónak hittem magam,aki mindig igyekezett jól megfelelni.Előzetes jelzések nélkül,egy épp tornyosuló krízishelyzetben, elő
vett a vezetőség, egyoldalú óra látogatások után, fél éves gondos, eredményes munkám után máról holnapra elvették tőlem a tantárgyak tanítását, leminősitettek, és segítségnyújtási cimszó alatt az 1hónapot hiányzó osztályfőnökhöz csoportosították át a magyaróráimat,én pedig megkaptam az összes készségtárgyat.Ő egyszerre két lovat is megül szaktanácsadóként.A hétből csak 4 napot kell tanítania, osztályfőnökség ide vagy oda.
A vezetőségi döntés indoka, hogy így tudták megtartani munkaerőket.Valóban, több nyugdíjas visszajött teljesállásba. Én,aki pedig ténylegesen aktiv dolgozó vagyok, köszönetet kéne mondandjak, hogy a megalázó leminősítésemmel megtartottak a készség tárgyakhoz.
Megtörtek, motiválatlanul,esély nélkül parkolóba tettek. A "nagyok" között leminösültté motiválatlanná tettek. Egy jó szót, építő kritikát nem kaptam. Aki így jár, az hogy tudja az álságos szemléletet alkalmazni a tanítása során?! Motiválatlan tanitson nmotíváltan! Tanítson úgy, amiben nem tud hinni.
sajnálatos, hogy buta vagy,habár nem érdekel.elcsépelt semmitmondó irogatások a sok frusztrált szerencsétlentől.
igen ez a színvonal nem az enyém
el se olvassák nem is értik, csak csípöből osztogatnak amiből sose lesz neki elég.
Jókat nevetek kínomban hogy igenis van még lejjebb
Egy picit túlreagálod. Jogszerűen átrakhatnak másik tantárgyra.
Tanárhiány van. Rengeteg tanító állás van meghírdetve. Nyáron átmész egy másik suliba.
Már jó ideje nem vagyok a tanári pályán,de egy sztori akkoriból..
Reál szakos voltam , mindkét tárgyamat tanítottam. Egy nap,pár nappal iskolakezdés után az igazgató behívott és közölte,kijelentő módban :
Ugyan reálos vagy,de tudjuk,hogy kedvenced a történelem is.Így,mivel nem tudtuk megoldani a hiányzó helyek egy részét,te veszed át két 12-es osztályban a történelmet.
Levegőt sem kaptam,de ez közlés volt,nem lamentálhattam. Felvettem a történelmet a két végzős osztályban / nem a faktot /. Még jól is jártam,mert felüdítő volt kicsit kinézni a lombikok közül és utánaolvasni,készülni a töriórákra. Ami a legfőbb, a diákok ezt nagyon élvezték, mert néha úgy ment le egy óra,hogy egy-egy adott eseményt szinte átélve tanultunk meg.
A zárójegyeket nem egyedül adtam meg,hanem a történelem munkaközösség-vezetővel,aki sokszor belátogatott az óráimra is.
Ez a tanév izgalmas volt,még ha nehéz is :)
Rugalmas hozzáállás kérdése az egész és ami fő - a diákok érdeke az első ,mindig !
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!