Boltosok és árufeltöltők! Olyan meg szokott esni, hogy egy termék ki van fogyva és egy vásárló ezért titeket szid, bunkóskodik veletek?
Figyelt kérdés
Mintha hallottam volna ilyet. Alapjában véve igazságtalan és hülyeség, hisz nem az alkalmazott hibája, sőt senkié, semmi sem kifogyhatatlan, a tárhely meg véges. Igaz, magamban szoktam én is káromkodni, esetleg dühösen csapok egyet a levegőbe, de eszembe nem jutna ezért egy bolti dolgozóval tahóskodni.2021. nov. 15. 09:23
21/21 anonim válasza:
Én ügyfélszolgálaton dolgozom, sokszor tapasztalom.
Ha valami nincs, készlethiányos, engem okolnak. Vagy ha a szállító nem vitte oda, sérülten érkezett, vagy nem volt benne valami, amit a raktárban bele kellett volna tenni én vagyok a hibás :D
El kell engedni..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!