Hogyan kezelitek a bunkó és lekezelő vásárlókat?
Figyelt kérdés
Dohányboltban dolgozom, már több mint egy éve törzsvásárlóm a hölgy. Körülbelül 2 hónapja nagyon bunkó, öntelt és lekezelő lett. Amin csak tud, balhézik. Már nehezen tűröm ezt a lekezelő, nagyképű hangnemet, amit alkalmaz. Nem tudom, hogyan tudnám kezelni.2019. szept. 18. 20:19
1/4 anonim válasza:
Akarsz vásárolni vagy sem?Ha nem,menj ki. Itt így nem viselkedsz,kész. / Jóreggelt,nem otthon vagy!
Ha továbbra is folytatja,vagy belebeszél,ismételd el,addig mond,míg el nem jut hozzá,és nem tudatosul benne.
2/4 anonim válasza:
Te akkor is mosolyogj rá! Ez nagyob bosszantani fogja.
3/4 anonim válasza:
Némelyik elmeberteg tróger azt csinálja, hogy direkt a boltban, eladókon éli ki a hülyeségeit. Mikor boltban dolgoztam, hozzánk is bejött két vén pitsa, kibontogatták, összetúrták direkt a ruhákat, mindenre volt kritikájuk, ott hisztiztek aztán még nekik állt feljebb és a panaszkönyvbe is irtak.Egyesek ettől élveznek. Ekkorra már a főnök is megelégelte, kitépte a panaszkönyvből az oldalt és szó szerint a két idiótát kipenderitette az üzletből, utánuk hajítva az irományukat. Még kintről is hallatszott a rikácsolásuk. Többet nem jöttek a dühöngőbe. Ilyenekért nem is kár, ez a helyes eljárás, megmutatni a kijáratot.
4/4 anonim válasza:
En multinal dolgozom. Jo magam, kedvesen , mosolygosan allok hozzajuk. Kolleganom elkuldi oket a π.csába. A fonok nem orul neki mondjuk, de max megdorgalja.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!