Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Szerintetek miért nincs...

Heron26 kérdése:

Szerintetek miért nincs kereskedői panaszkönyv?

Figyelt kérdés

Hasonló, mint a vásárlókkönyve, csak itt az eladó/ szolgáltató jelezné, hogy ha paraszt volt vele a vásárló/vendég.

Szerintem ember mind két fél, üzleten belül és kívűl is.

Ha nem értesz egyet, kérlek írd meg, hogy hol dolgozol, hogy más jó napot tudjon neked szerezni ;)



2019. júl. 7. 16:03
 1/7 anonim ***** válasza:
58%

Mert az nem üzleti jellegü kérdéskör és nem kell kivizsgàlni.

Viszont egy elado magàt az üzletet, a termékeket képviseli, ergo ha pl beszol a vevönek, azzal a cég nevében szolt be, azaz ha pl diszkriminalja egy elado pl az idöseket, akkor az olyan mintha xy zrt diszkriminàlnà az idöseket.


A vàsàrlok könyve nem személyeskedési céllal lett letrehozva.

2019. júl. 7. 16:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Mert mégis ki felé tenné a panaszt a kereskedő?
2019. júl. 7. 17:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:

Mert semmi értelme nem lenne. Mert az eladás arról szól, hogy tövig nyalni a vevőknek, és nem az előadóknak. És ezért van vásárlók könyve, hogy a vevő fontosnak érezze magát, hogy "beleszólása van egy bolt dolgába" persze, ha egy eladóra sok a panasz, akkor előbb vagy utóbb elküldik, mondjuk ez szerintem panaszkönyv nélkül is kiderül, mert ha valaki a vevőkkel bunkó annak a munkája és a kommunikációja is olyan a kollégákkal. De ha be is írsz a könyvbe, kapsz egy sablon választ, amiben bocsánatot kérnek, és kész. Hidd el, hogy a boltokat nem hatja meg a panaszod, kb. mindegyiknek több oldalnyi helyet foglalnak el a panaszok, és minden megy ugyanúgy mint a panasz előtt.

Szóval ez is inkább egy formaiság, de értelme nincs.

2019. júl. 7. 20:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
*Eladóknak
2019. júl. 7. 21:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat!

Ahogy írtátok, hogy ha egy eladó beszól a vásárlónak, akkor ugye egyből jön a balhé, de mit lehet tenni, ha a vásárló kezd el beszólni?

Példa: sorban állás a pénztárnál és dühöng, hogy miért nincs még egy kassza megnyitva, a válasz általában: mert ennyien vagyunk be osztva és a vásárló csípőből, akkor több humanoidot kéne alkalmazni!

Biztosan írjátok majd, hogy ilyenkor a sablont szöveget kell mondani, de nem tartom emberi dolognak, hogy valaki ott gürizik semmi fizetésért és még a vásárlók is rajtuk veri le a port. Miközben tűrni kell, a megaláztatást. Szerintetek?

2019. júl. 7. 21:12
 6/7 anonim ***** válasza:
Szerintem te nem vagy kereskedelembe való. Nyilván csak kínjában vett fel a főnököd, mert nem talált szakképzett embert.
2019. júl. 7. 21:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:
Mi van, ha én vagyok a boltvezető ?
2019. júl. 7. 21:26

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!