Szerintetek miért nincs kereskedői panaszkönyv?
Hasonló, mint a vásárlókkönyve, csak itt az eladó/ szolgáltató jelezné, hogy ha paraszt volt vele a vásárló/vendég.
Szerintem ember mind két fél, üzleten belül és kívűl is.
Ha nem értesz egyet, kérlek írd meg, hogy hol dolgozol, hogy más jó napot tudjon neked szerezni ;)
Mert az nem üzleti jellegü kérdéskör és nem kell kivizsgàlni.
Viszont egy elado magàt az üzletet, a termékeket képviseli, ergo ha pl beszol a vevönek, azzal a cég nevében szolt be, azaz ha pl diszkriminalja egy elado pl az idöseket, akkor az olyan mintha xy zrt diszkriminàlnà az idöseket.
A vàsàrlok könyve nem személyeskedési céllal lett letrehozva.
Mert semmi értelme nem lenne. Mert az eladás arról szól, hogy tövig nyalni a vevőknek, és nem az előadóknak. És ezért van vásárlók könyve, hogy a vevő fontosnak érezze magát, hogy "beleszólása van egy bolt dolgába" persze, ha egy eladóra sok a panasz, akkor előbb vagy utóbb elküldik, mondjuk ez szerintem panaszkönyv nélkül is kiderül, mert ha valaki a vevőkkel bunkó annak a munkája és a kommunikációja is olyan a kollégákkal. De ha be is írsz a könyvbe, kapsz egy sablon választ, amiben bocsánatot kérnek, és kész. Hidd el, hogy a boltokat nem hatja meg a panaszod, kb. mindegyiknek több oldalnyi helyet foglalnak el a panaszok, és minden megy ugyanúgy mint a panasz előtt.
Szóval ez is inkább egy formaiság, de értelme nincs.
Köszönöm a válaszokat!
Ahogy írtátok, hogy ha egy eladó beszól a vásárlónak, akkor ugye egyből jön a balhé, de mit lehet tenni, ha a vásárló kezd el beszólni?
Példa: sorban állás a pénztárnál és dühöng, hogy miért nincs még egy kassza megnyitva, a válasz általában: mert ennyien vagyunk be osztva és a vásárló csípőből, akkor több humanoidot kéne alkalmazni!
Biztosan írjátok majd, hogy ilyenkor a sablont szöveget kell mondani, de nem tartom emberi dolognak, hogy valaki ott gürizik semmi fizetésért és még a vásárlók is rajtuk veri le a port. Miközben tűrni kell, a megaláztatást. Szerintetek?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!