Kezdőoldal » Ételek, italok » Vendéglátás, éttermek » Hogy lehet elkerülni, hogy...

Hogy lehet elkerülni, hogy kötelezően kifizettessék velem a szervízdíjat? (részletek lent)

Figyelt kérdés
Szóval beültünk egy google pontok alapján jónak (átlag 5/4*) tűnő helyre, de rossz volt az étel is meg a kiszolgálás is gáz volt, de a végén a 10% szervízdíjat rátették az indokolatlanul magas árakra, amire persze menet közben jöttünk rá h indokolatlan és köszönő viszonyban sincs az ár-érték arány. Ilyenkor hogy lehet kikerülni a szervízdíjat?

2019. márc. 5. 22:38
 1/10 anonim ***** válasza:
99%
Szerintem, ha az étlapon apró betűvel ott volt, hogy 10% szervizdíj, akkor már sehogy. A google-on meg írj véleményt, ezzel másoknak segítesz.
2019. márc. 5. 22:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
92%
Az étlapra tuti ráírták a 10% szervízdíjat! Elkerülni nem lehet. A google értékelés meg csak egy dolod. Mostmár tudjátok oda többet nem mentek. Sajnálom, hogy így jártatok.
2019. márc. 6. 01:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
93%
Más étteremben mégy, ahol nincs szervízdíj - ez ugyanis ahol van, ott a fogyasztáshoz tartozik, nem teheted meg, hogy ne fizesd ki.
2019. márc. 6. 10:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
95%

A szervízdíj nagyon sok helyen eleve benne van az árban. Nincs olyan, hogy nem fizeted ki, hiszen kiviszik neked az ételt, szervirozzák, porciózzák. Ha nem ízlik, az a te gondod. A kiszolgálás hogy lehet rossz? Ezt sosem

értem. Rádborította a kaját, az italt? Akkor igen. Ha csak szimplán nem volt szimpatikus, vagy bunkó volt, az nem a szervízdíj része. Egy bunkó felszolgálótól is ugyanúgy megkapod a szervirozott kaját, piát.

2019. márc. 6. 10:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
97%
Mérsékeld a veszteséget, tedd el a kanalat.
2019. márc. 6. 11:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
100%

"A kiszolgálás hogy lehet rossz? "


Velem az történt hogy 6 fős üzleti asztaltársaságnál csak nekem nem hozták ki az ételt. Szóltam a pincérnek pár perc múlva udvariasan és alázatosan hogy az én ételemet nem hozták ki. Fél óra múlva ismét szóltam, akkor kihozták, de nem azt amit rendeltem. Gondoltam egyet, felálltam és elmentem onnan, legalább ittam 2 sört ingyen.

2019. márc. 7. 21:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim válasza:
100%

Ha étterembe megyek, alapból számolok +10%-kal.

Ha felszámolnak szervizdíjat, akkor az lesz az, ha nem, akkor jattnak hívjuk.

2020. aug. 6. 23:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 A kérdező kommentje:
7-es, mit csinálsz ha egy 15% szervízdíjas helyen (ahol nem olcsó egyébként az alap ár se) kb egy moslékot tesznek le eléd és/vagy kőbunkó a személyzet?
2020. aug. 10. 13:22
 9/10 anonim ***** válasza:
100%

Máskor nem megyek oda!

Ha a kaja rossz, akkor ott rögtön reklamálsz, kéred a panaszkönyvet és szólsz az üzletvezetönek.

Másrészt ha ennyire zavar a szervízdíj, akkor fözz otthon te magad és nincs ilyen gond.

Étterembe menni annak érdemes, akinek az a 10 % borravaló nem akkora összeg, hogy emiatt hetekig-hónapokig problémázzon.

2020. aug. 10. 14:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 A kérdező kommentje:
Vendéglátós vagyok, 4 országban dolgoztam hotelekben és éttermekben pincérként is meg szakácsként is, de ilyen pofátlan dolgot mint manapság Budapesten sehol nem tapasztaltam, mármint, hogy alapjogot formálnak rá h 15% (10%-ot már régen nem láttam) alapból felszámolnak a semmire, hiszen a BV-t azt az extra kiszolgálásért adja az ember, nem csak úgy alanyi jogon gépiesen. De legalább 1 dologban egyet értünk, inkább otthon főzünk mostanság, mert durván lecsökkent a színvonal a magyar vendéglátásban, sötét tanulatlan bunkók moslékot löknek az ember orra alá (ha egyáltalán nem ugyanez önkiszolgálós rendszerben)
2020. aug. 29. 18:01

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!