Előfordult már, hogy panaszkodott rátok egy ügyfél/vásárló a főnöknél? Mi lett a következménye?
Nálam (még) nem, de kollégánál igen, aki fegyelmezni merészelte a visító, rugdosódó, hisztis kölyköt. Természetesen a szülő halálosan fel volt háborodva, azonnal kérette a főnököt.
Következménye annyi volt, hogy “így tovább”. Mondjuk az itt említett kollégára soha nem volt még egy panasz sem ezen kívül, dicséret viszont annál több szerepelt a vendégkönyvben.
Ez azért függ attól, hogy mi történt. Lásd az első hozzászóló esetében, azért semmilyen felettes nem annyira hülye, hogy nem tájékozódna az ügyben. Ilyen esetben az ügyfélnek tolnak egy "Persze hölgyem/uram, kivizsgáljuk az ügyet!" sablon szöveget, majd ejtik a témát és megy mindenki vissza dolgozni.
De mondjuk ha egy olyan szitu lenne, hogy romlott kaját vettél, vissza viszed, és a kiszolgáló neki áll kiabálni veled / telefonon felkeresed a céget informálódni normális hangnemben, ő meg úgy beszél veled mint egy utolsó csótánnyal, nem biztos, hogy csak egy ejnye-bejnyével elintézik. (Főleg ha több ilyen esete is van az adott munkásnak!)
Múltkor odaszaladt hozzám egy nő, hogy ő a másik medencèben majdnem megfulladt(amihez nem is én tartozom), és ezt jelezni fogja a főnökömnek(kötelező nèvtàblàt viselnünk), és előadta magát, hogy ő haldoklott és én semmit nem csináltam. Harmadik munkanapom volt, bepànikoltam, hogy mi lesz. Gyorsan a nő után rohantam és tàjèkoztattam, hogy az a medence ahol ő állítólagosan fulldoklott nem is az én felelőssègem, végül sikerült elsimítanom az ügyet.
Szeretem a melót, de nagy felelőssèg, ha valaki panaszt tesz rám az a legkevesebb, hogy kirúgnak...Ezért próbálok maximàlisan figyelni mindenfelè, de már műszak végén igen nehéz(12 óra munka).
Persze. Egy alkoholista vén idióta köszönés nélkül odajött hozzám, hogy ő keresi ezt az akciós terméket. Elmondtam neki, hogy még nem érkezett belőle, de körbetelefonálhatok más áruházakba. De neki most kell, ott van az újságban, akkor olyan nincs, hogy nincs. Elmondtam megint, hogy még nem érkezett, jöjjön vissza 2-3 nap múlva. De menjek, nézzem meg a raktárban. Nem néztem meg, mire felháborodottan követelőzött, hogy vagy lesz termék, vagy kérni fogja a panaszkönyvet. Odakísértem a vevőszolgálatra, felvették a jegyzőkönyvet, és kész.
A következmény egy hónapokon át tartó, egyre komolyabb szopatási hullám volt, aminek áthelyezés lett a vége. Miután ezen túlestünk, a vevők még hónapokig keresték a nagydarab szakállas embert, aki segített nekik minden alkalommal, továbbá a kollégák a mai napig is felemlegetnek, pedig már jó ideje annak, hogy kiléptem. Ezen felül a kérdéses részleg forgalma megcsappant, mára pedig meg is szűnt a borzasztó eladási számok miatt.
Köszi, ment a zöld kéz mindenkinek.
Jöhetnek még történetetek!
Aztán én is leírom majd, mi történt velem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!