Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » A munkaidő végére beeső...

A munkaidő végére beeső ügyfelet, vásárlót ki kell szolgálni vagy nem?

Figyelt kérdés

Üzletekben 5-10 perccel zárás előtt bemondják, mindenki megy a pénztárhoz. Kisboltban annyi vásárló nem gyűlik össze.

Hosszabb ügyintézés esetén mi lenne a helyes?

Bankokban, ahol jártam a nyitvatartási időn túl is még dolgoztak.

Hivatalokban változó, valahol maradnak, valahol már a zárás előtt 10 perccel nem is lehet bemenni.

Ahol én dolgozom ritkán van dolgom ügyféllel, régebben maradtam, de most, hogy menni kell a gyerekért nem szeretnék tovább maradni, ráadásul nem is fizetik ki.

Az ügyfél szempontjából nyilván a hülye ügyintéző a hibás, mert ő munkaidőben érkezett. De mi van, ha az ügyintézőnek megy a busza, mennie kell a gyerekért meg egyébként is, kinek van kedve túlórázni, ráadásul ha nem is fizetik ki?



2018. febr. 9. 12:59
 1/6 anonim ***** válasza:
78%
Szerintem az ügyfelet pont nem érdekli, hogy az ügyintézőnek milyen szabadidős elfoglaltsága van. Lehet, hülyeséget mondok, de mintha ismerős azt mesélte volna, hogy ezekre nagyon kell fgyelni (van egy kis üzlete), metr a NAV büntet, ha elküldöd a másfél perccel zárás előtt érkező vásárlót, hiszen, ahogy te is írod, munkaidőben érkezett. Hogy a főnököd kifizeti e a túlóradat, az meg már nem az ügyfélre tartozik.
2018. febr. 9. 13:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
18%
a navot pont nem érdekli, mit csinálsz a vevővel. Ellenben azért büntet, ha nem zárod időben a ptárépet.
2018. febr. 9. 16:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
53%
Ok #2-es de akkor meg ilyen alapon azzal a lendülettel én meg felállhatok az asztaltól amint lejárt a munkaidőm, hiába érkezett a kedves fogyatékos vásárló/ügyfél 2 percel zárás előtt. Amig ügyfélfogadás van maradhat, utánna meg mehet az anyjába. Amúgy sose értettem mit éreznek az olyan emberek akik zárás előtt úgy képzelik hú de jó ötlet bejönni. Eszembe nem jutna, még ha az empátiát félre is teszem a dolgozóval kapcsolatban.
2018. febr. 9. 16:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
50%

Téged is értelek, tényleg, de én ötkor végzek szinte Budapest külvárosában, elég rossz helyen van az iroda, és a hivazalok hosszú napon, a boltok hatig vannak nyitva. Ha fél hatra odaérek, nagy mákom van.

Fél nap szabi nincs, lecsúsztatás nincs (ill nagon minimálisan engedik meg), a teljes nap szabijaim tavaly elmentem szerelőkre, fogorvosra és vizsgákra.

2018. febr. 10. 08:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
51%

Azért nagyjából minden vevő/ügyfél sejti, mennyi időbe kerül amíg elintézi az elintéznivalót. Ha csak egy zacskó tej kell, azt megveszed 3 perc alatt. A hétvégi bevásárlást ne zárás előtt 5 perccel intézd.


Hivatalokban tudtommal zárás előtt 5 perccel be se tudsz menni ügyet intézni, mert zárás előtt 30 perccel van az utolsó sorszámosztás.

2018. febr. 10. 17:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:

Vannak, akik nem sejtik, illetve azzal védekeznek, hogy ő is dolgozott, most ér rá.

Egy ismerősöm dolgozik okmányirodában, ő meséli mindig, hogy megint elküldték az anyjába emiatt. Nem adnak ki sorszámot, a biztonsági őr kaput zár, de sokszor valaki akkor is rázza az ajtót, hogy még bent vannak, miért nem foglalkoznak vele.

A boltba se törünk be ha már zárva van, de még felmosnak...

Erre találták ki a kormányablakokat este 8-ig, vagy lehet időpontot foglalni a neten.

Én is bezárom az ajtóm, de előfordult, hogy valaki nem vette a lapot, már kabátban voltam a munkaidőm vége után 10 perccel, de hát húú, de jó hogy még itt vagyok, ez meg ez kellene, 10 perc és itt se vagyok. Nekem meg nem 10 perc, a bölcsi bezár, akkor mit csináljak?

2018. febr. 12. 10:30

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!