Visszaadnád, vagy megtartanád?
Egy óriási ruházati cégtől rendeltem ruhákat. Fura is volt, hogy túl nagy a csomag. Amikor kibontottam, akkor láttam, hogy van benne egy marha jó vastag kardigán. Csak hogy én ilyet nem rendeltem, a számlán sem szerepel. Először azt gondoltam, hogy ajándék, mert már olyan sokat rendeltem onnan, de megnéztem az oldalukat és közel 8 ezer forintos darabról van szó, ez tuti nem lehet ajándék.
Mit csináljak? Nagyon tetszik, jó is rám, megtartsam? Vagy hívjam fel őket, hogy jöjjön érte futár?
Olyan lelkiismeret furdalásom van, de szívem szerint megtartanám.
15-ös! Tévedés. A valóság az, hogy - ahogyan mi is - kb. dupla annyiért adjuk a terméket, mint amennyiért vesszük. Tehát az a 8000 forintos kardigán beszerzési ára 4000 forint körüli, s nem 500 Ft.
Mielőtt írnátok, hogy az is sok: nem az. A 4000 forinthoz még hozzáadódik a szállítási költség, a raktár és üzlethelyiség bérleti díja, a rezsi (hűtés, fűtés, világítás, számítógépek működéséhez szükséges áram, a dolgozók számára étkezési lehetőség, öltöző, illemhely stb. költsége, webtárhely, weboldal üzemeltetési költsége, bérek, reklámok, s még sok egyéb.
Természetesen van haszon, de nem 50%.
Adókat még nem is írtam.
És vannak termékek, amit úgy adunk tovább, hogy csak 5%-ot teszünk rá, vagy semmit. Azért teszünk így, hogy a vevő nálunk vegye meg, ne máshol.
Kérdező, nem jogtudós vagyok, nem állok most neked keresgélni, hogy mi vonatkozik erre.
Bár picit más, de pár éve egy dolgozó kapott extrém magas fizetést, amit megtartott. Az utolsó fillérig vissza kellett fizetnie, s utána csak kirúgták, mert jó fej volt a tulaj. Mehetett volna börtönbe is.
9 Figyi, nagyon nagyon el vagy tévedve, mert nem szent fazékság az ha 10 Ft-al képes valaki visszamenni a boltba, ha a pénztáros magát csapja be, és észrevesszük. Szóval velem ne szórakozz, mert rossz lóra teszel.
A lopás az lopás. Ez ami a kérdésben van, ez ha hallgatna, akkor az lopásnak minősül az Ige szerint, és átkot hoz neki, az anyagi életére.
Látom, a piros kezek nyomkodása nagyon megy.
Jog szerint a kérdező nem tarthatja meg, s többször is kinyilvánította a szándékát, hogy felveszi a kapcsolatot a bolttal.
*többször is kinyilvánította a szándékát, hogy felveszi a kapcsolatot a bolttal
helyes
Az jutott eszembe az esetedről, mikor egyszer a Tescótól rendeltem, és véletlenül kihoztak nekem 6 db pomelo gyümölcsöt (1 db-ot rendeltem).
Mikor felhívtam az ügyfélszolgálatot, éreztem, hogy hülyének néznek, amiért nem tartom meg, és ide-oda kellett telefonálgatnom, de végül két órán belül jött egy futár, és elvitte.
Ehhez képest, mikor ők szállítottak ki nekem rossz terméket, és felhívtam őket, azt mondták, fáradjak be egy áruházba, és ott kicserélik… (Köszi, ha be kívánnék fáradni, akkor nem online rendelnék tőlük.)
Akkor sokat gondolkodtam, vajon legközelebb ezek után visszaküldeném-e a terméküket… és arra jutottam, igen. Úgy van ez a becsülettel, ahogy a mondás tartja: egy úr a pokolban is úr. :)
Az angyalok küldték neked, tarts meg.
Андьалок.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!