Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Nektek van tapasztalatotok...

Nektek van tapasztalatotok bunkó, kötekedő vagy olvasni nem tudó, abszolút képben nem lévő ügyfelekkel? Mit lehet ilyenekkel kezdeni?

Figyelt kérdés

Dolgoztam már asszisztensként orvosnál, meg okmányirodában is, és egyszerűen nem tudom felfogni, hogy egyes vevők, ügyfelek mit képzelnek, vagy hogyan lehetnek ennyire "nem képben".

Orvosnál nem egyszer fordult elő, hogy megmondtuk, hogy vérvétel előtt X órával nem szabad se inni se enni, mert az igencsak befolyásolná az eredményt, és így nem vehetjük le a vért. Ennek ellenére már több olyan ügyfél is volt, aki tudatában volt ennek, mégis evett-ivott valamit (vízen kívül), majd nagyképűen közölték, hogy akkor is vegyük le, ők sz@rnak rá, ha más az eredmény. Ja igen, csak a kórház nem, meg az operációt végző orvos sem sz@rik az ilyenekre. Amikor megmondtuk nekik, hogy levehetjük a vért, de így nem küldjük sehova tovább, mert tiszta vérkép kell, akkor mindegyik fel volt háborodva, meg ők aztán nem várnak az evéssel 3-4 órát egy vérvétel miatt.


Okmányirodában mindenhova hatalmas betűkkel ki van írva, mit hol lehet intézni melyik ablaknál, de sokszor mindig hozzám vagy a kolléganőmhöz jönnek kérdezősködni, sokszor fellengzős stílusban. Egyszer a kolléganőm nagy stresszben volt, mire odajött valaki már harmadszor, feltartva a munkájában, hogy hol lehet XY-t intézni. Erre a kolléganőm megmondta, hogy el kéne talán a táblákat meg a feliratokat olvasni. Az ügyfél meg fel volt háborodva, hogy nem igaz, hogy kérdezni sem lehet semmit.


Ismerősöm bankban dolgozik, és ő is a fejét fogja sokszor. Panaszkodik az ügyfél, hogy sz@r a bank, mert a bankkártya nem működik, mert az automata nem ad pénzt, közben meg egy forint sem volt az illető számláján. Vagy hitelt akar felvenni, majd veri az asztalt, hogy mi az, hogy a bank kamatot kér. Stb.



De mit lehet ilyenekkel kezdeni? Hogyan kezelnétek őket? Én egy idő után tényleg nem akarom tovább eltűrni az anyázást, meg hasonló bunkó beszólogatásokat, amikor egyértelműen az ügyfél a hibás.

Veletek történt ilyesmi, vagy tudtok ilyen eseteket? Mi történt? Hogyan lett vége?


Tapasztalatok?



2018. máj. 8. 14:30
1 2
 11/17 anonim ***** válasza:
100%

Engem speciel az ilyen másokkal önkényesen társalogni akaró idősek is nagyon idegesítenek. Nem vagyok antiszociális, de azért az ilyen idős embereknek is leeshetne, hogy a pénztárosnak, infópultosnak, pincérnek, meg stb.-nek egyszerűen nincs ideje velük társalogni, sokszor nem is szabad nekik, de sokan ezt egyszerűen nem értik meg, és képesek feltartani a pénztárost a mondókájukkal, miközben a pénztáros is már ideges meg a többi sorban álló ember is. Nekem is már el kellett küldenem pár idős embert, és mégis én lettem általuk bunkónak titulálva, holott csak annyit mondtam nekik, hogy ne haragudjanak, de nem érek rá beszélgetni, mert rengetegen állnak a sorba, és nem is szabad a vevőkkel hosszan társalognom. És egyszerűen lebunkóznak, meg szúrósan néznek, miközben már pár vevő be is szólt nekik, hogy menjenek már, mert feltartják az egész sort meg a pénztárost is.

Elhiszem, hogy magányosak, meg beszélgetni akarnak, de jobb lenne, ha ezt nem egy rohadtul elfoglalt és stresszes dolgozóval akarnák, feltartva ezzel szó szerint mindenkit. Amit az első írt, olyan velem is volt. A mami megkérdezett valamit, ami nem gond, de aztán elkezdte mesélni, mi van az unokájával, a vejével, a férjével, hova megy a nyugdíjasklubbal és így tovább. A pénztáros is szólt neki, hogy legyen szíves engedje oda a következőt, mert lekésik az emberek a vonatot. Természetesen még ő volt megsértődve, és köszönés nélkül távozott.


Van orvos rokonom. Ő azt mondta, úgy szereli le a bunkó, értetlen, az orvosra nem hallgató, "én az internet alapján felállítottam a diagnózist" típusú embereket, hogy nem ad nekik időpontot, máshoz küldi őket, vagy valami lehetetlen időpontot ad, amikor 99% az esélye, hogy nem tudnak jönni. Konkrétan pár páciensnek meg is mondta kerek-perec, hogy többet ne is jöjjenek, mert teljesen feleslegesen tartják fel az orvost, mert elmondják mi a bajuk, az orvos ad nekik receptet, ami landol a kukába, mert "miért nem olcsóbbat írt, ő azt aztán ki nem váltja", az olcsóbb meg semmit sem használ. Megmondta nekik, hogy ha ők így állnak hozzá, akkor kúrálják ki magukat otthon, ő nem ír nekik semmit sem fel. Pont. Azóta egyik sem jött többet.

2018. máj. 13. 16:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/17 Gombos Zsolt(Jeti) ***** válasza:
100%
Nekem nem esik nehezemre,hogy ha valami igazságtalanságot látok,szólok!A kasszánál áll a sor.Az utolsó hölgy mondja,hogy a pénztáros szólt neki,hogy ő az utolsó.Mindenki tiszteletben tartotta a pénztáros kérését,de egy "öregasszony" odaállt.Nem voltam rest,és szóltam neki.Persze jött a vaker,hogy neki megy a busza,s majd csak 1.5 óra múlva jön a másik...S amikor csak tudok beszólok az ilyeneknek...Állj ki magadért,mert más nem áll ki érted!Persze ha munkában vagy,ott egy kicsit nehezebb bárkit is elküldeni a francba,de ha higgadt maradsz,s emelett szabálykövető,nem tud veled mit kezdeni.Egy a lényeg!Ne hagyd,hogy kihozzon a sodrodból,vagy legalábbis ne látszódjon rajtad!Mert a "vérszagtól" mégjobban beindulnak...Az a baj,hogy egyre jobban kezd elhülyülni a világ...erre a tanúbizonyság az "észbontók" c. "izé"...mert azok ott nem statiszták...:/
2018. máj. 24. 20:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/17 anonim ***** válasza:
57%

Nekem a vasúti pénztárban mondta egyszer a pénztáros, hogy "figyelni kéne a kijelzőt", semmi "legyen szíves" vagy mittudomén. Azt se tudtam, milyen kijelzőről beszél. Több perc múlva értettem meg, hogy eddig nem volt ügyfélhívó kijelző 20 éven keresztül, most kiraktak a Déli Pályaudvaron. De jót röhögtem azokon, akik utánam jöttek, hogy fennhangon mondogatták, hogy "mit képzel ez magáról". Azt se tudtam, hogy énrólam beszélnek, utólag esett le. De nem érzem hibásnak magam miatta. Nem tehetek arról, mit veszek észre, ami 20 év múlva hirtelen nem úgy van, mint eddig, és nem mondja senki.

Egyébként mindig illedelmes vagyok, ha akár bankba, akár máshova megyek. Az ilyen "el kéne olvasni", "figyelni kéne" beszólós türelmetlenek meg kapják be, talán legyen szíves figyelni a feliratokat, vagy valami.

Az ügyfél sem mindig olyan összeszedett, neki is vannak sokféle problémái, lehet éppen a 9. pszichiáterhez jár, hátha ő már tud segíteni, a lelkiállapota miatt is dekoncentrált és nem tud figyelni annyira. Nem kiegyensúlyozott az emberek jelentős része a mai világban, ez tény, ennek pedig vannak következményei, lassabb a felfogása az embernek, figyelmetlenebb, stb. Én rendszeresen kiborultam lelkileg éveken keresztül, nyilván ilyenkor a kijelző és sok más sem tűnik fel.

2018. jún. 9. 22:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/17 anonim ***** válasza:
100%
Az alap dolog ,hogy aki huzamosabban dolgozik emberekkel az nagyon megutálja őket, és belátja ,hogy a nagy részük a birka szintjét sem éri el,annyira mérhetetlenül ostobák,viszont ezt hatalmas pofával kompenzálják. És ezek szavaznak ,élnek ,lélegeznek ,szaporodnak...
2018. júl. 11. 13:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/17 anonim ***** válasza:

az ügyfélszolgálatosokat és a nővéreket, asszisztensek sem kell azért félteni, nem csak az ügyfél, páciens a bunkó.

főleg ha valaki életében először van egy adott helyen aki még ott dolgozik az még jó hogy kívülről fújja mi hol van...

nem azt mondom hogy a vevő nem bunkó, de azért nem csak velük van a baj.

2019. ápr. 2. 12:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/17 anonim ***** válasza:
100%

Ügyfélszolgálatosok... Ha már megidéztél, akkor felsorolom, hogy miket kell "kiállnunk" nap mint nap. Tudom, ha nem tetszik, keressek másik melót, klasszikus kontrát lecsapom... 😀 Műszaki hibabejelentések, na, ugorjunk neki:

- területi hiba (értsd: akár több 100 szolgáltatás érintett), tudunk róla, már javítják, automata is bemondja, de az adott településen élő emberek közül néhányan ingert éreznek arra, hogy élőszóban is elmondjuk nekik... "Jó napot kívánok, xy vagyok Felsőzsebaljáról, bemondta itt e az a gépr.i.b.a.n.c. hogy itt e a településen központi hiba van. Szeretném jelenteni, hogy nálunk nincs se tv, se internet, se telefon..."

- tartozás miatt felfüggesztett szolgáltatás (ilyenkor pl. internetezésnél egy oldal jön be: egy tájékoztató, hogy szamlafizetési elmaradás miatt korlátozás alá került a szolgáltatás, tv-ben is csak a királyi adók mennek, szóval elég egyértelmű, hogy nem műszaki hiba van, de betelefonál a hibabejelentésre, hogy nincs net, nincs tv... és vár... kérünk azonosítót, bediktálja, rákeresünk, hopphopp, felfüggesztett, és mi mondjuk el neki, hogy ez van, kapcsoljuk a számlázást... meg se lepődnek! mert tudnak róla! 😀

- történetesen tényleg hiba miatt hív, nincs net, mindegy az oka, hívásban megoldódik, megkéred, hogy tesztelje az internetet. "Azt hogy kell?" Lejjebb mész a szintjére: féészbuuuk bejön? 😀 Ezt megérti egyből...

- betelefonál, sík ideg, mert megintminden💩, azonosítót nem tud, vezetékes számot nem tudja, mert "nemhasználjukcsakvanakedvezménymiatt", pontos címet se tud, mert nem tudja az irányítószámot (egy Budapest méretű faluban azért kevés, hogy XV. kerület XY utca), és pattog, hogy "kollégája múltkor megtalálta"... Név, anyja neve első körben nem sikerül, mert mikor visszakérdezel, hogy biztos ilyen néven van a szolgáltatás, méltóztatik megadni a teljes nevét, mert két keresztneve van...

- nincs wifi. Modemet (szegény HGW-t mindig lefokozzuk) áramtalanították? (bagatell, de sokszor megoldja). Válasz: hát hógyne, azzal kezdtük, sőt, mindennap áramtalanítjuk! Indítod mérést, eszköz online: 45 napja (értsd: több mint 6 hete folyamatosan feljelentkezve, és nemcsak hogy nem áramtalanították, még áramszünet se volt 6 hete...). Rendszerből újraindítod, 2 percet várunk, működik? (fééészbuuuuk bejön? 😀). Működik! 🌈Magic🌈

- betelfonál, hogy neki ne ajánlgassuk az HBO-t ilyen pofátlanul, úgyse rendeli meg! aztán köszön! 😀 De amíg beszél, már tudom, mi a baja: kapcsolgatta az STB-t, cirkált a csatornák között, aztán az HBO-ra kapcsolt, ahol egy felirat közli, hogy az előfizetése nem tartalmazza az adott csatornát, ha szeretne rá előfizetni, hívja az ügyfélszolgálatot. Elég érthető nem? Hát nem! 😀 És leállsz vele szellemi párbajt vívni, hogy felfogja, mit jelent az a felirat. Az egy tájékoztató üzenet. Ha érdekli a csatorna, megrendeli, ha nem érdekli akkor nem rendeli meg. Akkor is vegyük ki! Micsodát? Nekem ne reklámozzák!!! Elkezded mondani neki, hogy: 1: hagyja figyelmen kívül, 2: tudsz egy tuti módszert, hogy sose lássa többé a feliratot Utóbbi érdekli, mint légy a 💩ra úgy rárepül a témára. Beavatjuk a titokba: rendelje meg a csatornát 😀. Vaaaagy az STB menüjében el is rejtheti a csatornát, elhadarjuk hogy kell, fog menni? Megpróbálom, hangzik a bizonytalan válasz, elmondjuk lassabban még egyszer, majd közli, küldjünk szerelőt, ő ezt nem tudja megcsinálni... és mi fel is vesszük a bejelentést, szigorúan számlázhatósági beleegyezéssel (mert nem műszaki hiba miatt megy ki a szerelő) ügyfél már készen van idegileg, már ez se érdekli, csak ne lássa. Remélem felfogtátok: azért fizet, többet, mint az hbo csomag havi ára, hogy ne lássa a standard szöveget, amit minden olyan csatornánál lát, ami nincs a csomagjában...

- betelefonál, hogy nincs internet. Modemet aramtalanították? Hógyne azzal kezdtük, sőt, hobbiszinten naponta többször is! Mérés szerint nincs feljelentkezve, na végre, nem valami kamugép. Modemen milyen ledek világítanak? Semmi nem világít... Ki/bekapcsológomra se reagál? Nem, teljesen halott. Konnektorból más eszköz működik? És itt esik le neki, hogy áram sincs a házban... 😀

- random hiba, hívásban megoldható lenne 5 perc alatt, de szerelőt kér, ragaszkodik hozzá! Elmondod neki, hogy a vállalt hibaelhárítási idő 72 óra, ez meg 5 perc lenne, zsoldos szerelő megy ki, számlázni is fogja, és mondod mit kell csinálnia (áramtalanítás, de csak az egyik eszközt, a másikat én központból indítom újra). Ő nem műszaki beállítottságú, nem tudja, hogy kell. Csókolom, vasalni szokott? Szoktam hát! Na, akkor ez is hasonló lesz, csak most nem a vasalót húzza ki, dugja be a konnektorba, hanem a boxot. És így, rimánkodva varázsolsz 🌈magic🌈 😀 tv-t neki, percek alatt... ha nem "erőszakoskodsz" akkor legalább fél napig biztos tv nélkül lesz, aztán még fizet is a "javításért"...


ezek amit leírtam, csak a jéghegy csúcsa. Aki azt mondja, bunkók a kiszolgálószektorban dolgozó emberek, az biztos, hogy nem emberekkel dolgozik. Neeem, az hogy vannak munkatársaid, nem jelenti azt, hogy emberekkel dolgozol.

2019. ápr. 21. 23:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/17 Gombos Zsolt(Jeti) ***** válasza:
100%
:D Ezen az utolsón behalok...Persze egyben szomorú is vagyok,mert egyre többször-és többször nyer tanúbizonyságot,hogy van élet az agyhalálon túl...Sikeres volt az elmúlt 25-30 agypusztítás,és az egyébként sem túl okos népből,sikerült "Ámerikái" szintre zülleszteni a szellemi színvonalat...Na...ezért tartunk itt ahol...s ezért szavaztak annyian a jelenlegi regnáló hatalomra...
2019. ápr. 22. 12:23
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!