Ha egy határozott kéréssel megyek oda egy eladóhoz, visszautasíthatja így a kérésemet?
A sztori röviden:
Elvesztettem a feltöltőkártyás telefonszámomat, mert elfelejtettem feltölteni. A szolgáltató azt mondta, hogy az egyik Auchanban van legyártva, vevőre vár.
Én a nyakamba vettem az országot, és a 24 Auchan közül 20-ban voltam már.
Mindenhol készségesen fogadtak, nem is mindenhol csodálkoztak, de mindenhol maradéktalanul segítettek abban, hogy megnézték nekem a raktárban is. A kitetteket én mindig átnézem, de nemcsak a szabadon lévő SIM kátyákat kell átnézni, hanem a telefonhoz csomagoltakat is. S a raktárba nem mehetek be, ehhez kell a segítség.
A legutóbbi helyen pedig olyan ingerülten fogadta a kérésemet a kedves munkatárs, hogy csak lestem. Pedig türelmesen vártam, nem szakítottam ki a munkájából és nem is utolsó percben szaladtam oda.
Ahogy elmondtam, már villámlott a szeme, hogy ilyen nincs, nem mindegy a telefonszám? Ott vannak a kitettek, válasszak abból. Kicsit határozottan mondtam neki, hogyha mindegy lenne, akkor nem turnéznám végig az országot ezért az egy számért, beleölve benzint és időt.
Azt mondta, hogy ő biztos nem keres a raktárban semmit vagy várjak. Mondom, várok.
Visszajött egy dobozzal, amiben 1, azaz EGY darab sim kártya lötyögött, belenéztem, de az nem az volt, meg kinyitott ott kint még egy szekrényt, abban sem volt, aztán azt mondta, hogy nincsenek telefonok a raktárban, csak ez az 1 simkártyás doboz volt ott.
Ilyen előzmények után ez nettó hazugság. Már azon voltam, hogy a főnökét hívom, de milyen indokkal? Hogy nem hiszek neki? Hisz neki mondhatja, hogy ő átnézte, én meg honnan tudom, hogy nem, nem voltam ott.
Kicsit a sírás kerülgetett, hogy lehet, hogy ez a kedves dolgozó gáncsol el engem, amikor ennyit áldoztam rá.
"Mert azok, akik átnézték nekem még a kintit is, tőlem kapják a fizetésüket? Aha, értem."
Iyet senki nem állított... ők is csak jófejségből segítettek, azt extra kedvességnek és altruizmusnak kell betudnod.
És azért, mert vannak rendes emberek, nem várhatod el mindenkitől, hogy ennyire rendes legyen veled és 100 felől nyalja ki a p*csádat. Egyáltalán fordított esetben te megtennél-e olyat, ami nem a munkaköri kötelességed? Mit dolgozol?
Ha az emberség altruizmusnak számít nálad, akkor mi nem tudunk egymással beszélgetni.
Alap emberi jóérzésről beszéltem, nem extra kívánságokról.
Szerencsére láthatod, hogy húszból csak 1 ilyen, mint te, tehát még mindig a jóérzésű, normális emberek vannak többen (más tapasztalat is ezt támasztja alá, nemcsak ez). De szerinted mindenki altruista, hidd azt. Kemény világ lehet a tiéd, nem élném az életedet, az biztos.
A személyeskedő kérdéseid rólam pedig nem idetartoznak, mert nem rólam szól a kérdés.
"akkor mi nem tudunk egymással beszélgetni"
Dehogynem. Te kérdeztél, nekem jogomban áll itt válaszolni, nem tilthatod meg nekem. :))
"Kemény világ lehet a tiéd, nem élném az életedet, az biztos."
Nem is kértem ilyet.
"A személyeskedő kérdéseid rólam"
Te is személyeskedtél, az előző beidézett mondatottal.
Mondjuk szerintem a szolgáltató sokkal rugalmatlanabb, mint ez az auchanos eladó. Oké, hogy legyártotta és kiküldte valahova. Ír egy levelet, hogy lenne egy ügyfél, aki ezt a számot szeretné megvásárolni, keressétek ki, és küldjétek vissza, vagy selejtezzétek le, mert mi kiadjuk az ügyfélnek.
Az eladó igen, mondjuk hogy rugalmatlan volt, de szerintem ilyen vevői kérést nem köteles teljesíteni( hangsúlyozom, szerintem) nem tudom mennyi lehet egy raktárnak a készlete, lehet kedve nem volt ahhoz, hogy keresgessen.
A 29-es válaszoló tájékozatlanul agresszív.
Természetesen én is azzal kezdtem mind az Auchannál, mibd pedig a szolgáltatónál, hogy biztos megvannak ezek gépen. A szolgáltató még ki is fordította nekem a monitort, hogy lássam, hogy tényleg csak ennyit lát ő is, hogy _AUCHAN_, és a központ se tudott többet, mert nincs ilyen adatbázis. Tömeggyártás van, amikor fizikai kártyát gyártanak, nem rögzítenek egyesével mindent.
Az Auchan központja is csak termékcsoportokat lát, nem telefonszámokat egyesével, mert az üzleteknek meg végképp nincs arra kapacitásuk, se emberük, hogy ezt egyesével regisztrálják, mert ők nem is telefonszámot adnak el, hanem pl -1 db 5 gb-os Domino Quick SIM kártya fogyott a készletből.
De azért az üzletekben én is rákérdeztem arra, amire te most, a biztonság kedvéért, hogy számítógépen tárolnak-e ilyen adatokat, és mindenhol azt mondták, hogy nem.
Keresős rendszer van, 2024 ide vagy oda.
"szerintem a szolgáltató sokkal rugalmatlanabb, mint ez az auchanos eladó. Oké, hogy legyártotta és kiküldte valahova. Ír egy levelet, hogy lenne egy ügyfél, aki ezt a számot szeretné megvásárolni, keressétek ki, és küldjétek vissza, vagy selejtezzétek le, mert mi kiadjuk az ügyfélnek"
Ilyen nincsen. Túl naiv vagy. :DDD
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!